Bedankt voor de tip. Heb OT aangepast.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef vigier het volgende:
FF een check voor de zekerheid: dozen zitten er ook bij?
Zo ja, dan ga bied ik ¤ 125 voor de 8859 (blauwe tractor) + 8862 (gele tractor) + 8854 (rode kraan) inclusief verzenden. Je hoeft ze niet in elkaar te zetten, alle stukjes verzamelen aan de hand van de boekjes en in de dozen stoppen vind ik voldoende. Heb ik een leuke hobby voor de kerstvakantie.
En een tipje: de 8889 is een ideeenboek, geen "doos".
Sorry, vind ik net te weinig. Voor 125 euro hebben we een deal en dan betaal ik de verzendkosten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:32 schreef vigier het volgende:
Dan moet ik voor een paar knaken die dozen zelf zien te regelen. Alles verdeeld over een paar zakken, gescheiden per bouwpakket, boekjes erbij, in een grote doos voor ¤ 115, verzonden naar hier ?
Goed bod, RD4! Ik heb alleen nu via de PM (heb de koper gevraagd het bod hier te herhalen, zodat het voor iedereen transparant blijft) een combinatiebod waar de 5580 ook bij in zit. Ik kom hier (vanavond) op terug.quote:
Ik hoor het welquote:Op woensdag 10 november 2010 07:57 schreef JeOma het volgende:
[..]
Goed bod, RD4! Ik heb alleen nu via de PM (heb de koper gevraagd het bod hier te herhalen, zodat het voor iedereen transparant blijft) een combinatiebod waar de 5580 ook bij in zit. Ik kom hier (vanavond) op terug.
Onder voorbehoud verkocht:
8852
5580
8889
Tja, ik vind met name je vraagprijs voor 8851 erg hoogquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef JeOma het volgende:
Beide "boden" genoteerd, maar ik denk niet dat ik ze daarvoor wegdoe. Daarvoor is het mij sowieso teveel werk om ze uberhaupt in elkaar te zetten...
Jaaaaa hooor, heb ik in je vorige twee lego topics al die twee rode lego wagens van je gekocht, komptie hier ook nog eens mee ventenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef JeOma het volgende:
Nadat ik al 2 pakketten Lego heb verkocht, komt nu de rest.
Nou zoals per pb al besproken en afgesproken hier ook nog mijn bod om het een beetje openbaar te houden : Ik stort nog eens 75 euro op je rekening voor die drie artikelen die ik hierboven gemeld heb en zodra je tijd hebt maak je een fantastische legoverhuisdoos voor me die je vervolgens mijn kant op stuurtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef JeOma het volgende: Ik heb onderstaande pakketten, maar hiervan heb ik nog niets in elkaar gebouwd. Ik weet vrijwel zeker dat ik alles compleet heb, maar dat moet ik nog uitzoeken. Sowieso: ALS ik iets verkoop weet ik zeker dat het compleet is (want dan zet ik ze zelf eerst in elkaar) en dat er geen kapotte blokjes bijzitten, anders zal ik dat echt laten weten. In prinicipe bouw ik de "main" in elkaar, ik hoop dan dat je er de 2e ook mee kunt maken. (is echt takkeveel werk)
In overleg kan ik uitzoeken of de tweede ook compleet is.
Bij serieuze interesse ga ik dus aan 't bouwen...Per pakket heb ik een vraagprijs gegokt, maar voel je vrij om een bod te doen. Prijs is exclusief verzendkosten. Ophalen is natuurlijk gratis (in Apeldoorn).
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 40 euro.
Dit is een ideeenboek, zonder blokjes (hoor ik net van een kenner), vraagprijs: 5 euro.
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 30 euro.
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 50 euro.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 10 november 2010 10:09 schreef Zpottr het volgende:
Overigens, nog een tipje: volgens mij is 8888 ook een ideeenboek
Jup got itquote:Op woensdag 10 november 2010 11:52 schreef manga het volgende:
5580 is verkocht? Die is zooooooo mooi namelijk, die wil ik echt gewoon nog eens in mijn vitrinekast hebben staan...Dit topic schopt best wel kont
Gratzquote:
Deal!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef JeOma het volgende:
Zpottr: voor 90 euro mag jij die drie bovenstaande (8860, 8851, 8845) hebben. Dan betaal ik de verzendkosten. Laat maar ff weten of je akkoord gaat (PM me dan ook even als je wilt).
Mooi, stuur je zo PM terug!quote:
Als jij bij je bod van 35 euro blijft hebben we zeer zeker geen deal.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:09
schreef harley het volgende:
als je weet dat hij compleet is vind ik het goed compleet bouwen vind ik niet nodig.
over de 8862 heb ik het dan
Dan laat ik 'm inderdaad even open staan. Zoek ondertussen rustig verder.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:34 schreef vigier het volgende:
Hoi, ik blijf bij mijn bod. Gaat het niet door of krijg je een hoger bod, even goede vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |