Ha! Daar sluit ik me bij aan, mijn voorkeur beperkt zich ook tot "alles behalve Renee"quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst geen favoriet voor de finale, maar toch hoop ik dat zij het niet wordt, maar dan zal ze het juist wel winnen
Van mij mag ze winnen, zolang ze dr mond houdt. Ik begrijp echt niet waar die vreemde spraak van haar vandaan komtquote:
mij stoort het niet eigenlijk.. volgens mij is ze echt een leuk mens..quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Van mij mag ze winnen, zolang ze dr mond houdt. Ik begrijp echt niet waar die vreemde spraak van haar vandaan komt
same herequote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Inx het volgende:
[..]
Ha! Daar sluit ik me bij aan, mijn voorkeur beperkt zich ook tot "alles behalve Renee"
En de 4e dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Samson het volgende:
Als ik heel eerlijk ben interesseert het me eigenlijk geen hol wie er wint, al winnen ze alle 3
haha, idd, er zijn er nog 4, je merkt al hoe geinteresseerd ik nog benquote:
Niet als kijkcijfers nog maar een beetje van belang zijnquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ben een beetje bang dat we Renee nog wel terug gaan zien als presentatrice van een of ander programma
zou wel leuk zijn als Marjolein iets zou gaan presenterenquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ben een beetje bang dat we Renee nog wel terug gaan zien als presentatrice van een of ander programma
Drinken of Verzuipenquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als Marjolein iets zou gaan presenteren
quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Qebbel het volgende:
Renee kan dan wel zo'n zelfverzekerd strebertje zijn, ze gooit wel en plein public haar glazen in met dit gedrag. Iedereen ziet wat voor kut het is, dus misschien hebben mensen helemaal geen zin om haar te boeken.
Ik hoop haar iig na volgende week nooit meer te zien.![]()
Melissa![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |