Die heb ik niet (gelukkig).quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Markster het volgende:
Of zal ik hier blijven, op me TOSHIBA laptop?
Klopt, maar wil jij Kia rijden? Dat is je keuze die je zelf maakt. Is de Kia een keer zo goedkoop maar ziet het er mooier uit maar is de motor net een beetje anders (Want de Galaxy ziet er mooier uit qua beeld dan wel te verstaan maar heeft een andere motor) dan zeg ik: ik neem het geld en heb een mooie SLIMME auto en niet een overpriced model. De Kia rijdt en een Audi rijdt net zo goed. Over 2 jaar nog steeds, en dan neem ik wel een nieuwe auto.quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De prijs zegt niks over welke beter is.. met die redenatie is een Kia ook altijd beter dan een Audi.
Een Audi rijdt net zo goed als een Kia? Is dit een mod-troll ofzo?quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
Was ik net mijn punt aan het maken. Verdomme!
[..]
Klopt, maar wil jij Kia rijden? Dat is je keuze die je zelf maakt. Is de Kia een keer zo goedkoop maar ziet het er mooier uit maar is de motor net een beetje anders (Want de Galaxy ziet er mooier uit qua beeld dan wel te verstaan maar heeft een andere motor) dan zeg ik: ik neem het geld en heb een mooie SLIMME auto en niet een overpriced model. De Kia rijdt en een Audi rijdt net zo goed. Over 2 jaar nog steeds, en dan neem ik wel een nieuwe auto.
Joe!
Ach, het feit dat je al 'gelukkig niet' bij het mergk toshiba zet, zegt al genoeg.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
Was ik net mijn punt aan het maken. Verdomme!
[..]
Klopt, maar wil jij Kia rijden? Dat is je keuze die je zelf maakt. Is de Kia een keer zo goedkoop maar ziet het er mooier uit maar is de motor net een beetje anders (Want de Galaxy ziet er mooier uit qua beeld dan wel te verstaan maar heeft een andere motor) dan zeg ik: ik neem het geld en heb een mooie SLIMME auto en niet een overpriced model. De Kia rijdt en een Audi rijdt net zo goed. Over 2 jaar nog steeds, en dan neem ik wel een nieuwe auto.
Joe!
Ik vind de iPhone niet beter. Ook die heeft zijn tekortkomingen. En dus komt het aan op de prijs en dan winnen dus andere smartphones. Bij gelijke prijs zou ik voor een iPhone gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Prima, maar in een discussie over welke beter is, een beetje inhoudsloze opmerking..
quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Renesite het volgende:
Mijn Desire hangt op het moment met een USBkabeltje aan mijn macbook. Word ik nu in de brand gestoken?
hihi bij mij ook.quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Renesite het volgende:
Mijn Desire hangt op het moment met een USBkabeltje aan mijn macbook. Word ik nu in de brand gestoken?
Dus als de prijs geen factor was zou je liever een iPhone hebben. Hele interessante conclusie.quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone niet beter. Ook die heeft zijn tekortkomingen. En dus komt het aan op de prijs en dan winnen dus andere smartphones. Bij gelijke prijs zou ik voor een iPhone gaan.
Een Audi A1 vergelijken met een Kia Sportagequote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een Audi rijdt net zo goed als een Kia? Is dit een mod-troll ofzo?
Wat is daar interessant aan dan? Dat een het goed apparaat is maar overpriced is, is toch niets nieuws?quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus als de prijs geen factor was zou je liever een iPhone hebben. Hele interessante conclusie.
Doh. En als ik het geld had woonde ik ook niet in een huis maar had ik een paleis. Dat is lood om oud ijzer. De investering van een keer zo dure telefoon woog nou net niet genoeg af - vooral omdat de telefoon wat dat betreft hetzelfde kan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus als de prijs geen factor was zou je liever een iPhone hebben. Hele interessante conclusie.
Eindconclusie, genoeg telefoons die beter kunt aanschaffen dan een iPhone.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef retorbrapi het volgende:
Ik weet genoeg.
Ik zeg: opgelost, slotje!
Kan dat niet bij de 4Gquote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan nóg kan je geen batterij wisselen...
Wat weet je genoeg? Dat we een goed product, zo niet nog beter, hebben voor een halve prijs? Je voelt nu de kat in de zak? Je voelt nu aan dat iets kopen omdat je iets wil impulsief en ondoordacht is?quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef retorbrapi het volgende:
Ik weet genoeg.
Ik zeg: opgelost, slotje!
Nee, het topic is saai geworden. Zet maar een slotteke!quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat weet je genoeg? Dat we een goed product, zo niet nog beter, hebben voor een halve prijs? Je voelt nu de kat in de zak? Je voelt nu aan dat iets kopen omdat je iets wil impulsief en ondoordacht is?
Of vind je ons sloebers die niet een iPhone 4 kunnen betalen en daarom maar haten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |