vergeet je nou wuthering heights niet?quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
eigenlijk nietik zit meer in de barbi, bambi, keizerin sisi en gejaagd door de wind
Oh, dan moet ik mijn zusje maar hier laten posten. Die hoort meer bij de passende smaak hier schijnbaar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk nietik zit meer in de barbi, bambi, keizerin sisi en gejaagd door de wind
en Pride en Prejudicequote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vergeet je nou wuthering heights niet?
Over welke film wil jij het dan hebben?quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik mijn zusje maar hier laten posten. Die hoort meer bij de passende smaak hier schijnbaar.
wat zal het zijn 1800 km? dat is nog goed te doenquote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik heb het over van Zwolle naar Zuid Zwitserland(bij Lugano in de buurt), dus das wel een stukje verder
Ik wil graag mijn post-apo filmmapje aanvullen met wat nieuw materiaal.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over welke film wil jij het dan hebben?
Als ik het haal doe ik het wel goed en bij de fabriek zelf:{wquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zal het zijn 1800 km? dat is nog goed te doen
en je kan die sjokalaa toch dichterbij de grens halen?
mannen die niks voor vrouwen over hebben![]()
Pfff, ken er niet zo veel:@quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn post-apo filmmapje aanvullen met wat nieuw materiaal.
Ik ben nu diep teleurgesteld, dat begrijp je.quote:
is post apo perse nuclair bij jou?quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn post-apo filmmapje aanvullen met wat nieuw materiaal.
want in de winkel komt de sjokolaa niet uit de fabriek?quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het haal doe ik het wel goed en bij de fabriek zelf:{w
dus nik voor over?
Weet ik maar jij weet toch ook wel dat ik in een iets andere genre zitquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben nu diep teleurgesteld, dat begrijp je.
oeh, schone wokquote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga de douche opzoeken![]()
kan suiker taartje straks voorlezen aan een schone wok
Ik weet niet waar ik anders die chocola kan halenquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
is post apo perse nuclair bij jou?
[..]
want in de winkel komt de sjokolaa niet uit de fabriek?
en ja niks voor over, echt weer jammer, excuses excuses bah
Nope, ook ziektes, zombie's, natuurrampen, etc... Zolang we maar als mensheid flink screwed zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
is post apo perse nuclair bij jou?
[..]
want in de winkel komt de sjokolaa niet uit de fabriek?
en ja niks voor over, echt weer jammer, excuses excuses bah
Niet moeilijk. MEER CHOCOLA.quote:Op maandag 8 november 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is ook moeilijk, chocola overtreffen...maar ik weet dat je het kunt
Met voorlezen?quote:
Meer hoeft niet hoor, dat is niet goed voor mequote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Dat was dus ook mijn idee, maar ik wil dan wel meer van de goede chocola
WOKje wil de mol naspelenquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met voorlezen?
Dat zal dan wel weer een rollenspel worden
Dan blijf ik wel bij mijn andere kado, is wel goed voor jequote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meer hoeft niet hoor, dat is niet goed voor me
Bedankt! Ik heb het linkje even opgeslagen, morgen even kijken wat ik ga downloaden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
zombie: the horde (frans zeer leuk), zombieland, 28 days en weeks, de romero series, teh crazies
oh what the heckkijk hier maar even
http://postapocalypticmovies.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |