abonnement Unibet Coolblue
pi_88831204
Alle reptielen nog an toe, wat gebeurde er gisterenavond ? }:|

We hadden een lekker topic, en dan komt er een triggered altered person categorie puberaal, de zaak hier verpesten met zijn geflame en getroll, en dit topic ging op hol. :(
Gelukkig is het nu weer wat rustiger.

Mod Bastard, bedankt voor de orde-handhaving. ^O^

Coolguy, jij en ook anderen bedankt voor je reactie; ik kom er nog op terug voor zover ik hier niet alles zo snel kan beantwoorden.

Lambiekje en anderen, hou het s.v.p. on-topic.

Ali Kanibali, ik kan niet zo snel reageren; maar bedankt voor al jouw bijdragen.
Ik had liever niet zoveel van die demonische verhalen en bijbelse uitleg in dit topic gehad; ze zijn wel relevant in het grotere verhaal, maar ik wilde me hier beperken tot de meer technische uiteenzettingen.

:)
  woensdag 17 november 2010 @ 19:08:57 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88831306
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef NotYou het volgende:
Ik troll niet, ik geef mijn mening.
Die mag respectvol gegeven worden, we zijn allemaal gewoon mens.
Voor de rest FB topic.
The truth was in here.
pi_88831752
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Waarom zegt mijn avatar veel over mijn karaktereigenschappen en mijn gedachtenwereld? Dat was namelijk jouw opmerking en toen ik vroeg wat je concreet kon noemen ging je er omheen draaien. Geef nou eens gewoon antwoord.
Dat kan ik je wel zeggen, maar dat doe ik niet hier, omdat:

1) Ik in dit topic niet op te persoonlijk op de persoon wil spelen, en ik jou wil respecteren
2) Wil je echt meer weten, open een minder op jouw naam geend topic, waar ik het in voorzichtiger bewoordingen kan uitleggen, en het niet zo opvalt itt dit topic en de zware titel van dit topic.
3) Vraag jezelf af, wil je dat ik op het forum ga schrijven welke implants je kan hebben en waar ?
4) Ik heb me aan de forumregels te houden m.b.t. de goede zeden.

wordt vervolgd.
pi_88832318
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Wij ontsnappen niet aan de gevolgen van handelingen in deze wereld en de interactie met het spirituele. Als je je openstelt voor een demoon, zoals bijv. dmv drugs, ook al weet je dat zelf niet, zal hij ongevraagd binnen komen. Dat is de aard van de natuur, de wereld. Je wil buigt de wereld niet. Je dient je wil om te buigen naar hoe de wereld is. De spirituele dimensie hoort daar bij.
Ik bedoel een ander aspect van de spirituele dimensie, de ware spiritualiteit: God.

Daarmee zeg ik net als jij: ik geloof in God.

quote:
Ik was slachtoffer omdat ik de gevolgen die ik ondervond, als ik had kunnen kiezen, niet had mee willen maken.
Jouw geloof in God is essentieel en ook jouw kracht;

Ondanks alle spraakverwarringen hier en al die terminologie die hier tot misverstanden leidt; en waarop je mij tot Jezuiet uitmaakt; heb je in de essentie het hoogste gelijk; de liefde tot God is het ware koninkrijk; daarom begrijp ik jou.

BTW: ik moest gisteren wel even lachen toen mij voor Jezuiet uitmaakte; :D

Jezuieten zijn namelijk het grootste gajes wat op deze planeet rondloopt; zelfs de pure reptielen schrikken en verbleken bij deze beroepscriminelen en beroepshuichelaars.

Anyway, Ali_Kannibali, moge God jou altijd beschermen.
pi_88832825
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

De flitsen waren als volgt trouwens:

Een slang, daarna een een injectienaald en een brancard in een grauw ogende bunker/geheime facility, daarna bleef het in die facility en zag ik een ruimte met enkele boekenkasten, deze werden streng bewaakt door militairen, naast die ruimte was een centrale hal met een lanceringssysteem, daarin stond een witte raket met een rode opdruk. Even verderop was een ruimte vol met computers en medewerkers (zowel militairen als ICT). De ruimte daarna was een donkere, en er vormde een barricade, dus ik heb er niets van meegekregen. Vervolgens weer teurg naar die hal, waarna er een gouden ring met een inscriptie G of 6 verscheen. Elke keer dat ik daarna moest denken aan die ring zag ik telkens dezelfde persoon uit mijn omgeving omkomen.

En nee, dit verzin ik allemaal niet.
Alle mensen,

Goed dat je het hebt onthouden, velen kunnen dat niet meer.

Orchestra, schrijf voor jezelf alles op wat je herinnert, dit is zeer relevant, kun je die persoon nog voor de geest halen ?

BTW: ik heb jou zwaar geschut gegeven en je weet er gebruik van te maken en het werkt bij jou sneller dan ik had gedacht;

Orchestra, je weet nu voor jezelf hoe je jezelf 's-nachts kunt beschermen. 8-)
pi_88833162
Ja, die persoon kan ik me zeker voor de geest halen, aangezien ik er een persoonlijke band mee heb. Zelfde persoon was soms in mijn dromen ook in dezelfde rol aanwezig.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:38:02 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88839585
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Alle mensen,

Goed dat je het hebt onthouden, velen kunnen dat niet meer.

Orchestra, schrijf voor jezelf alles op wat je herinnert, dit is zeer relevant, kun je die persoon nog voor de geest halen ?

BTW: ik heb jou zwaar geschut gegeven en je weet er gebruik van te maken en het werkt bij jou sneller dan ik had gedacht;

Orchestra, je weet nu voor jezelf hoe je jezelf 's-nachts kunt beschermen. 8-)
Niets ten nadele van de droom. Maar kan het niet zo zijn doordat we het nu over deze materie hebben dat je er naar gaat dromen?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88843023
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]



Niets ten nadele van de droom. Maar kan het niet zo zijn doordat we het nu over deze materie hebben dat je er naar gaat dromen?
Nee, want het was niet echt een droom. En ik denk niet 's nachts in mijn bed aan dit soort dingen.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:51:27 #189
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88844284
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Nee, want het was niet echt een droom. En ik denk niet 's nachts in mijn bed aan dit soort dingen.
oh oke, dan is dat uitgesloten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88867993
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Salvad0R het volgende:
Bankfurt, als je daadwerkelijk mensen wil verlichten, vertel dan daadwerkelijk over dat het VW logo eigen 3 x een V is en daarom 666, oid.
Ha, ja, Salvador goed gezien, deze post had ik nog niet opgemerkt.

idd. De Duitsers spreken de V uit als Vau. De Vau is de 6e letter van het Hebreeuwse alfabet; d.w.z. ook het alfabet van de satanisten en de freemasons.

VW staat voor V_V_V dwz Vau-Vau-Vau = 6-6-6; het getal van het beest, de anti-christ.

VW komt uit Wolfsburg, de stad ontworpen en genoemd naar Adolf.... om een reden .....

maar het VW-logo zegt nog meer; het is 6-6-6 in de cirkel, de zon; d.w.z. Lucifer;
En de winkelhaak en passer haal je eruit van de freemasons.

Maar het is nog meer: Het is de SS (double sig-rune) en de Nazi-Swastika in 1 beeld.

Volkswagen, das Auto.

Maar Coolguy hoeft zich niet ongerust te maken, andere automerken zijn nog veel erger wat die logo's betreft.
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 17:00:56 #191
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_88868219
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ha, ja, Salvador goed gezien, deze post had ik nog niet opgemerkt.

idd. De Duitsers spreken de V uit als Vau. De Vau is de 6e letter van het Hebreeuwse alfabet; d.w.z. ook het alfabet van de satanisten en de freemasons.

VW staat voor V_V_V dwz Vau-Vau-Vau = 6-6-6; het getal van het beest, de anti-christ.

VW komt uit Wolfsburg, de stad ontworpen en genoemd naar Adolf.... om een reden .....

maar het VW-logo zegt nog meer; het is 6-6-6 in de cirkel, de zon; d.w.z. Lucifer;
En de winkelhaak en passer haal je eruit van de freemasons.

Maar het is nog meer: Het is de SS (double sig-rune) en de Nazi-Swastika in 1 beeld.

Volkswagen, das Auto.

Maar Coolguy hoeft zich niet ongerust te maken, andere automerken zijn nog veel erger wat die logo's betreft.
blablablabla, maar WAT zegt het nou exact over mijn karakter en mijn gedachtenwereld. Ga me nou niet vertellen dat ik daar per se een ander topic voor moet openen, want wat je daar zegt kun je ook hier zeggen.

Overigens, ik maak me hoe dan ook niet ongerust. Het boeit me geen fluit waar VW volgens jullie voor staat, of wie 65 jaar geleden met VW is gekomen volgens jullie. I don't care. Wat ik wel boeiend vind is wat jij denkt dat dat over mij zegt.

Je zei A, maar B zeggen doe je niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_88868647
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]Je zei A, maar B zeggen doe je niet.
Jawel ik zeg nu B; dit logo en deze wagen horen bij jou ... om een reden.

Je zult zeer gevoelig zijn voor VW-reclame; niet dat zo erg is in oppervlakkige zin, ik vind Volkswagen ook een mooi automerk; maar de subliminale codes komen heel makkelijk in jou onderbewustzijn; de clue is dat het codes zijn die je niet bij bewustzijn weet en geheim zijn; maar die jouw toekomstige gedragingen en gebeurtenissen sterk beinvloeden in alle levensomstandigheden.

Als je hierbij stil gaat staan en het overweegt; is dat de eerste stap om te herkennen welke codes dat zijn en ze onschadelijk te maken;

Goshie, laat ik maar diplomatiek zijn tegenover jou:

we hebben het over etherische implantaten en programmed sequences (inklusief triggers).

BTW: w.b.t. die Golf VI 2.0 TDI DSG heb je zo'n VW Golf met infrarood slotbediening ?
pi_88869172
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat stel jij als oplossing voor?

Waarom is een geest kwaad of niet kwaad?

Wat is de meetlat?
Alles wat zich niet richt op God is kwaad.

En de Illuminati zijn een virus, hun goden zijn de demonen; Goh, het wordt eens tijd dat deze planeet een wordt opgeschoond van dit zooitje.

Deze planeet wordt door hen misbruikt; met hun weermanipulaties, al dat vergif, al die rituelen, al die mind-control. En ze zijn nog stom ook, ze denken dat ze slim zijn; ja ze zijn slim, maar ze zijn low-tech en arrogant.

God verlos ons van het Illuminati-virus, Amen.
pi_88869379
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij staat gewoon zwaar onder invloed van demonische krachten.. getuige zijn avatar :+
Yep, en deze wijsneus zit van top tot teen vol implantaten; alle categorieen; dat garandeer ik je. }:|
pi_88870055
Het makkelijkste vraag ik me nog steeds af: waarom?

Wat willen die Illuminati en demonen nou? Waarom zijn ze er? Waarom is er een God?
pi_88870491
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

De flitsen waren als volgt trouwens:

Een slang, daarna een een injectienaald en een brancard in een grauw ogende bunker/geheime facility, daarna bleef het in die facility en zag ik een ruimte met enkele boekenkasten, deze werden streng bewaakt door militairen, naast die ruimte was een centrale hal met een lanceringssysteem, daarin stond een witte raket met een rode opdruk. Even verderop was een ruimte vol met computers en medewerkers (zowel militairen als ICT). De ruimte daarna was een donkere, en er vormde een barricade, dus ik heb er niets van meegekregen. Vervolgens weer teurg naar die hal, waarna er een gouden ring met een inscriptie G of 6 verscheen. Elke keer dat ik daarna moest denken aan die ring zag ik telkens dezelfde persoon uit mijn omgeving omkomen.

En nee, dit verzin ik allemaal niet.
Even wat meer:

De slang, bedoel je een slang van een apparaat ?

Die militairen, waren dat Amerikanen ? of Russen, Duitsers of Nederlanders ?
heb je een idee van de locatie ? welk continent ?

Wat was jouw leeftijd in jouw flits ? bijv. was je nog kleuter, of middelbarer scholier ?
en bijv. die raket met die rode opdruk, waren dat letters ? woorden ?

Kun je de beelden in jouw geest weer naar voren halen als je dat zou willen ?
  donderdag 18 november 2010 @ 18:00:36 #197
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88870670
De illuminati zijn niet de wereldheersers, maar de geldschieters. Zie het verschil.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_88871368
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Relko het volgende:

[..]



In de veronderstelling dat demonen met bovennatuurlijke krachten bestaan vraag ik mij het volgende af:

Ik loop rustig door de stad, niets aan de hand, ineens dus hè; een fucking demoon heeft zijn pijlen op mij gericht en neemt mijn lichaam over. Niet lang daarna steek ik met extreme paardenkracht 4 mensen neer terwijl ik hysterisch rare leuzen schreeuw in het Latijns. Ben ik dan volgens jou verantwoordelijk voor die actie? Lekkere teringstreek dan.
dit is een voorbeeld van mind-control, bijv ala Manchurian Candidate; maar het kan ook een vorm van demonische bezetenheid zijn.

Toch heeft Ali-Kannibali mijns inziens ook hierin gelijk. De ziel is altijd verantwoordelijk; en in dit geval is de misbruiker van de ziel die als mens hysterisch wordt en Latijns schreeuwt, ook (mede) verantwoordelijk.
pi_88871479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]


Mm, mij is altijd verteld dat dat gehoorbeschadiging was of iets in die richting, explain ?
Wat explain, is het jou dan overkomen ? dit soort piepen op deze tijden ?
  donderdag 18 november 2010 @ 18:40:50 #200
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88872149
Wat ik niet snap Bankfurt is dat jij weet dat God de grootste propaganda ooit is. En nog ga je zeggen. Verlos ons van de Illuminati God, amen.

Wie hou je voor de gek?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_88872294
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:30 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik bedoel een ander aspect van de spirituele dimensie, de ware spiritualiteit: God.

Daarmee zeg ik net als jij: ik geloof in God.

[..]

Jouw geloof in God is essentieel en ook jouw kracht;

Ondanks alle spraakverwarringen hier en al die terminologie die hier tot misverstanden leidt; en waarop je mij tot Jezuiet uitmaakt; heb je in de essentie het hoogste gelijk; de liefde tot God is het ware koninkrijk; daarom begrijp ik jou.

BTW: ik moest gisteren wel even lachen toen mij voor Jezuiet uitmaakte; :D

Jezuieten zijn namelijk het grootste gajes wat op deze planeet rondloopt; zelfs de pure reptielen schrikken en verbleken bij deze beroepscriminelen en beroepshuichelaars.

Anyway, Ali_Kannibali, moge God jou altijd beschermen.
Hoe denk je over Jezus Christus?

Je hebt genoemd dat je niet teveel bijbel wilt etc. maar ik persoonlijk geloof dat een simpel gebed korte metten kan maken met alle illuminati invloeden, de vervuiling van doding van je psyche en ziel, de ongevoeligheid, en dat het spiritueel onderscheidingsvermogen is wat je werkelijk verder kan brengen. Niet het visualiseren van kleuren en kristallen enz.

De strijd is spiritueel en de wapens dus ook. Dus ik vraag me af hoe je tegenover Jezus staat.
pi_88872368
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:40 schreef Trava het volgende:
Wat ik niet snap Bankfurt is dat jij weet dat God de grootste propaganda ooit is. En nog ga je zeggen. Verlos ons van de Illuminati God, amen.
Idd. De god van de Illuminati is Satan en zijn demonenwereld, de gevallen Lucifer.

vele gevestigde wereldreligies zijn idd de grootste propaganda.

quote:
Wie hou je voor de gek?
We zijn off-topic, maar de Illuminati houden veel mensen voor de gek (inclusief zichzelf).
pi_88872411
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:46 schreef Orchestra. het volgende:
Het makkelijkste vraag ik me nog steeds af: waarom?

Wat willen die Illuminati en demonen nou? Waarom zijn ze er? Waarom is er een God?
Dat jij dood gaat, of hen dient.
pi_88872481
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Relko het volgende:

[..]



In de veronderstelling dat demonen met bovennatuurlijke krachten bestaan vraag ik mij het volgende af:

Ik loop rustig door de stad, niets aan de hand, ineens dus hè; een fucking demoon heeft zijn pijlen op mij gericht en neemt mijn lichaam over. Niet lang daarna steek ik met extreme paardenkracht 4 mensen neer terwijl ik hysterisch rare leuzen schreeuw in het Latijns. Ben ik dan volgens jou verantwoordelijk voor die actie? Lekkere teringstreek dan.
Zo'n demoon heeft het recht niet om zomaar op jou te springen en je hele lichaam over te nemen. Daar dien je zelf al zaken voor te hebben gedaan waardoor je hiervoor open staat. Voor die zaken ben je verantwoordelijk en voor de gevolgen dus ook.
pi_88872487
quote:
3s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Even wat meer:

De slang, bedoel je een slang van een apparaat ?
Nee, het dier. Eigenlijk het beeld dat niet past in het geheel. Het switchte ook direct naar die facility. Ik dacht zelf aan een link met gif ofzoiets.

quote:
Die militairen, waren dat Amerikanen ? of Russen, Duitsers of Nederlanders ?
heb je een idee van de locatie ? welk continent ?
Nee, ik zag het alleen van binnen. De ruimte deed me denken aan een Russische setting, maar echt duidelijk plaatsen kon ik het niet. Opvallend aan de militairen was de grijze outfit, in plaats van groen.

quote:
Wat was jouw leeftijd in jouw flits ? bijv. was je nog kleuter, of middelbarer scholier ?
en bijv. die raket met die rode opdruk, waren dat letters ? woorden ?
Mijn leeftijd? Geen idee. Het was zeg maar 'first person'. Wat me nog wel bijstaat is dat ik alles uit een lager perspectief zag. Het kan dus zijn dat ik een stuk kleiner was daarin. Oh, de opdruk leken meer op letters ja.

quote:
Kun je de beelden in jouw geest weer naar voren halen als je dat zou willen ?
Ja. Er kunnen misschien enkele details verloren zijn gegaan, maar in grote lijnen lukt het wel.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:51:59 #206
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88872594
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Nee, het dier. Eigenlijk het beeld dat niet past in het geheel. Het switchte ook direct naar die facility. Ik dacht zelf aan een link met gif ofzoiets.

[..]

Nee, ik zag het alleen van binnen. De ruimte deed me denken aan een Russische setting, maar echt duidelijk plaatsen kon ik het niet. Opvallend aan de militairen was de grijze outfit, in plaats van groen.

[..]

Mijn leeftijd? Geen idee. Het was zeg maar 'first person'. Wat me nog wel bijstaat is dat ik alles uit een lager perspectief zag. Het kan dus zijn dat ik een stuk kleiner was daarin.

[..]


Ja. Er kunnen misschien enkele details verloren zijn gegaan, maar in grote lijnen lukt het wel.
Het kan denk ik eerder een flits uit je vorige leven zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Trava op 18-11-2010 20:30:33 ]
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_88872996
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]



Hoe denk je over Jezus Christus?
Niemand komt tot de Vader dan door Jezus Christus.

Maar Ali, je weet toch wel wat hiermee bedoelt wordt ? de 2 hoofdgeboden zijn het belangrijkste.

quote:
Je hebt genoemd dat je niet teveel bijbel wilt etc. maar ik persoonlijk geloof dat een simpel gebed korte metten kan maken met alle illuminati invloeden, de vervuiling van doding van je psyche en ziel, de ongevoeligheid,
Ja, dat is heel belangrijk; ik heb dat ergens over de bescherming tegen abductions met wat sites gepost, ik geloof ergens hier in BNW.

quote:
en dat het spiritueel onderscheidingsvermogen is wat je werkelijk verder kan brengen. Niet het visualiseren van kleuren en kristallen enz.
Ik bedoel het juist gebruik er van. Alles gebeurt in en door God; maar dit topic is meer technisch bedoeld en minder bijbels.

quote:
De strijd is spiritueel en de wapens dus ook.
Ja.

quote:
Dus ik vraag me af hoe je tegenover Jezus staat.

God is de enige ware God.

W.b.t. Jezus Christus en het ware Christendom prefereer ik de uitleg van Johannes Greber; ik zit er bovenop; ik heb er nog geen echte fouten in kunnen ontdekken voor mijzelf.

Esoterie is niet verkeerd; je moet weten waar je het over hebt; Ware esoterie is de ware kennis van Jezus Christus; Maar de Bijbel is helaas verminkt en vervalst door de Illuminati, en bevat daardoor soms onzin, daarom wijzen zoveel (goede) mensen het Christendom af; dat kun je de mensen niet direct kwalijk nemen.

Ali, je staat sterk in God de Vader, door Jezus Christus.
  donderdag 18 november 2010 @ 19:05:07 #208
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88873121
Ali_Kannibali, ben je moslim?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_88873367
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Trava het volgende:
Ali_Kannibali, ben je moslim?
Nee zevende dags adventist christen.
pi_88873439
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niemand komt tot de Vader dan door Jezus Christus.

Maar Ali, je weet toch wel wat hiermee bedoelt wordt ? de 2 hoofdgeboden zijn het belangrijkste.

[..]

Ja, dat is heel belangrijk; ik heb dat ergens over de bescherming tegen abductions met wat sites gepost, ik geloof ergens hier in BNW.

[..]

Ik bedoel het juist gebruik er van. Alles gebeurt in en door God; maar dit topic is meer technisch bedoeld en minder bijbels.


[..]

Ja.

[..]

God is de enige ware God.

W.b.t. Jezus Christus en het ware Christendom prefereer ik de uitleg van Johannes Greber; ik zit er bovenop; ik heb er nog geen echte fouten in kunnen ontdekken voor mijzelf.

Esoterie is niet verkeerd; je moet weten waar je het over hebt; Ware esoterie is de ware kennis van Jezus Christus; Maar de Bijbel is helaas verminkt en vervalst door de Illuminati, en bevat daardoor soms onzin, daarom wijzen zoveel (goede) mensen het Christendom af; dat kun je de mensen niet direct kwalijk nemen.

Ali, je staat sterk in God de Vader, door Jezus Christus.
Maar de bijbel is niet veranderd door de illuminati.


Dit is een leugen die uit dezelfde stal komt als zeitgeist.

Je geeft veel te veel credit aan de illuminati en de duistere krachten. Uiteindelijk is het God die alles in Zijn handen heeft, en alles wat er gebeurt is alleen omdat Hij dat toelaat. Als je de feiten erop naslaat zijn de illuminati eigenlijk maar een stel prutsers. Hun tactieken zijn bekend, hun strategien, hun geheimen, hun plannen, alles, niemand hoeft in duisternis te zijn want praktisch alles ligt op tafel. God regeert. Hij knipt in zijn vingers en deze mensen zijn dood, evenals de demonen die hen hun kracht geven. Dus maak de mensen niet bang met spookverhalen. Verlossing is een gebed verwijderd.
  donderdag 18 november 2010 @ 19:12:31 #211
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88873442
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]



Nee zevende dags adventist christen.
Vanwaar de naam Ali dan?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_88873586
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Trava het volgende:

[..]



Vanwaar de naam Ali dan?
Dat is een chatnaam die ik 10 jaar geleden eens gebruikte en heb hem behouden voor het forum. Zit verder niets achter.
pi_88873671
Fakking hel wat staat er een hoop bullshit in dit topic! :')
En echt alles wordt uit de kast getrokken; morgellons, Atlantis, mensen die samenwerken met aliens voor mindcontrol, implantaten. Mis ik nog wat? :')
Extremistisch gematigd.
pi_88873814
Bankfurt ik verwijs jou graag naar de volgende videoserie om de puntjes op de i te zetten:

http://www.google.com/sea(...)id:1&source=vgc&aq=f

Dit is gezalfd met de Heilige Geest, wanneer deze man preekt voel ik de Geest die gecommuniceerd wordt. Onovertroffen onderzoek.
pi_88874213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar de bijbel is niet veranderd door de illuminati.
Ik geeft toe dat de ware Bijbelse boodschap nog in de Bijbel te herkennen, en te erkennen is; maar het NT is vaak overgeschreven en verminkt door lui die dat soms onbewust, soms uit luiheid, soms door taalfouten, soms door administratieve/technische fouten; maar ook vaak in opdracht van de Illuminati hebben veranderd. De 4 evangelieen zijn in principe (nog) voldoende.

Daarnaast was Paulus niet perfect, hij was een mens; maar hij heeft menselijke fouten gemaakt; doch veel van Paulus' werk is ook verminkt en vervalst.

Al die concilies na Constantijn, al die politieke spelletjes in de Middeleeuwen enzo, hebben het Christendom behoorlijk verminkt, versplinterd en verward.

Daarnaast zijn en komen er valse Christussen, en organisaties die het Christendom propageren, maar een werktuig zijn van Satan en zijn demonen; bijv. Jehova's, Religieuze ordes, Theosofen, Antroposofen, Rozenkruizers, vrijmetselaars etc; opletten bijvoorbeeld ook met de lui die zich Gnostieken noemen.

De Rooms-Katholieke kerk is een organisatie van de duivel; geleid door de Jezuieten, een onderdeel van de Illuminati; zij staan onder controle van de demonen.

W.b.t. Christendom:

de ware oprechte Christen (Katholiek of Protestant) heeft alleen God nodig,

en heeft dus geen Paus en Vaticaan nodig.
pi_88874381
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Bankfurt ik verwijs jou graag naar de volgende videoserie om de puntjes op de i te zetten:

http://www.google.com/sea(...)id:1&source=vgc&aq=f

Dit is gezalfd met de Heilige Geest, wanneer deze man preekt voel ik de Geest die gecommuniceerd wordt. Onovertroffen onderzoek.
Oppassen Ali,

richt je liefde tot God, niet tot de man die toevallig aan het preken is.
pi_88874700
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Oppassen Ali,

richt je liefde tot God, niet tot de man die toevallig aan het preken is.
Wat ik bedoel is dat het God is die via hem spreekt door Zijn Geest.
pi_88874729
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Oppassen Ali,

richt je liefde tot God, niet tot de man die toevallig aan het preken is.
Dat lijkt mij ook.
Die prediker of voorganger is alleen maar het instrument.
pi_88874834
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je geeft veel te veel credit aan de illuminati en de duistere krachten. Uiteindelijk is het God die alles in Zijn handen heeft, en alles wat er gebeurt is alleen omdat Hij dat toelaat.
Ja, maar Hij grijpt niet in bij het bewust gebruik van onze vrije wil.

quote:
Als je de feiten erop naslaat zijn de illuminati eigenlijk maar een stel prutsers. Hun tactieken zijn bekend, hun strategien, hun geheimen, hun plannen, alles, niemand hoeft in duisternis te zijn want praktisch alles ligt op tafel.
Niemand kan in de toekomst kijken, zelfs God niet; want Hij heeft ons een vrije wil gegeven. God heeft wel de voorzienigheid; Alles gebeurt volgens wetten en principes.

quote:
God regeert.
Behalve bij het gebruik van onze vrije wil.

quote:
Hij knipt in zijn vingers en deze mensen zijn dood
Hangt er van af, als de mensen het gewild hebben.

quote:
, evenals de demonen die hen hun kracht geven. Dus maak de mensen niet bang met spookverhalen.
De kracht van de demonen is niets vergeleken met die van het Christus bewustzijn.

quote:
Verlossing is een gebed verwijderd.
Dat is mogelijk, ja.
pi_88874973
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]



Wat ik bedoel is dat het God is die via hem spreekt door Zijn Geest.
God is Geest;

maar door die man spreekt een andere geest; is het een hoge geest of een lage geest ?
Oppassen Ali; Oppassen voor astrale openingen die jij hebt door jouw drugsverleden,
wat zegt die geest door die man ?

Wat zegt die man over Christus, en wat zegt die over Lucifer ?
pi_88875005
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, maar Hij grijpt niet in bij het bewust gebruik van onze vrije wil.

[..]

Niemand kan in de toekomst kijken, zelfs God niet; want Hij heeft ons een vrije wil gegeven. God heeft wel de voorzienigheid; Alles gebeurt volgens wetten en principes.

[..]

Behalve bij het gebruik van onze vrije wil.

[..]

Hangt er van af, als de mensen het gewild hebben.

[..]

De kracht van de demonen is niets vergeleken met die van het Christus bewustzijn.

[..]

Dat is mogelijk, ja.
Nee, God is soeverein, en handelt vaak genoeg tegen onze wil in. Zijn wil is boven onze wil. Wij zijn veel beperkter dan we denken.
pi_88875103
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]



Nee, God is soeverein, en handelt vaak genoeg tegen onze wil in. Zijn wil is boven onze wil. Wij zijn veel beperkter dan we denken.
Ja, maar hij laat ons vrij in onze keuzes; we hebben vrijheid van wil.
pi_88875218
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

God is Geest;

maar door die man spreekt een andere geest; is het een hoge geest of een lage geest ?
Oppassen Ali; Oppassen voor astrale openingen die jij hebt door jouw drugsverleden,
wat zegt die geest door die man ?

Wat zegt die man over Christus, en wat zegt die over Lucifer ?
Bekijk eens wat video's van hem, dan zie je het zelf.

Hij channelt niet, maar hij preekt. Ik ben gevoelig voor de Heilige Geest, wanneer die spreekt door mensen, of op mijzelf neerdaalt ter troost, of door mij tot anderen spreekt. God gebruikt deze man als instrument en velen zijn door zijn als gevolg van zijn werk bekeerd.

Het is een verzachting van het hart dat plaatsvindt, kippenvel, soms tranen.

Ik heb voor zover ik weet mezelf gereinigd van alle troep die ik binnen heb gelaten en bid elke dag voor bescherming en reiniging door Christus' bloed. Ik ben dus voor zover ik weet demonenproof. Maar ben je dat zelf? In mijn ogen is Christus onze enige bescherming. De kennis die je hebt reinigt je niet spiritueel. Dus dan sta je zelf ook hartstikke open.
pi_88875273
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Nee, het dier. Eigenlijk het beeld dat niet past in het geheel. Het switchte ook direct naar die facility. Ik dacht zelf aan een link met gif ofzoiets.
Kan een astrale aanval of connectie zijn. Ieder geval geen goed teken.

[..]

quote:
Nee, ik zag het alleen van binnen. De ruimte deed me denken aan een Russische setting, maar echt duidelijk plaatsen kon ik het niet. Opvallend aan de militairen was de grijze outfit, in plaats van groen.
Heb je hun taal horen spreken ?

[..]

quote:
Mijn leeftijd? Geen idee. Het was zeg maar 'first person'. Wat me nog wel bijstaat is dat ik alles uit een lager perspectief zag. Het kan dus zijn dat ik een stuk kleiner was daarin.
Waarschijnlijk een herinnering uit je jeugd, dat lijkt mij voorlopig..

quote:
Oh, de opdruk leken meer op letters ja.
Kun je het nog lezen ? taal ?

[..]
pi_88875552
Er zijn zoveel wegen naar verlichting als er mensen zijn imo.
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 20:21:39 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_88876459
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jawel ik zeg nu B; dit logo en deze wagen horen bij jou ... om een reden.

Je zult zeer gevoelig zijn voor VW-reclame; niet dat zo erg is in oppervlakkige zin, ik vind Volkswagen ook een mooi automerk; maar de subliminale codes komen heel makkelijk in jou onderbewustzijn; de clue is dat het codes zijn die je niet bij bewustzijn weet en geheim zijn; maar die jouw toekomstige gedragingen en gebeurtenissen sterk beinvloeden in alle levensomstandigheden.

Als je hierbij stil gaat staan en het overweegt; is dat de eerste stap om te herkennen welke codes dat zijn en ze onschadelijk te maken;

Goshie, laat ik maar diplomatiek zijn tegenover jou:

we hebben het over etherische implantaten en programmed sequences (inklusief triggers).

BTW: w.b.t. die Golf VI 2.0 TDI DSG heb je zo'n VW Golf met infrarood slotbediening ?
Ah, die horen bij mij. Oke. Maar hiervoor reed ik een Audi A3 Sportback. Daarvoor een Volkswagen Jetta. Daarvoor een Fiat Grande Punto, Daarvoor een Fiat Punto. Hoe pas je dit hier in dan?

Ik ben gevoelig (als je het zo wil zeggen) voor elke auto reclame, omdat ik auto's leuk vind. Sommige reclames meer dan anderen, omdat sommige merken me meer aanspreken. Maar als je nu gaat beweren dat ik sommige automerken (of wat voor dingen dan ook, ook al mn hobbies) leuker vind dan anderen, omdat mijn personal programmer mij heeft geprogrammeerd om die dingen leuker te vinden dan anderen, dan moet jij je eens aan je hoofd voelen wat mij betreft.

Zo kun je alles wel uitleggen. Als je jeuk hebt heb je dat omdat je programmer dat zo geprogrammeerd heeft. Naar de wc gaan, slapen, films kijken, muziek luisteren, in de tuin werken, schoonmaken, van werkelijk alles kun je wel zeggen dat 't zo geprogrammeerd is. En ik kan ook alles wat er gebeurd naartoe lullen dat het komt door een implantaat. Maar dat is wel heel erg makkelijk.

Maar ondertussen heb je nog steeds niet B gezegd. Je hebt gewoon A herhaald met andere bewoordingen. Als jij claimt dat mijn avatar veel zegt over mijn karakter en mijn gedachtenwereld, dan weet jij dat blijkbaar. Dan moet je ook concrete karaktereigenschappen van mij op kunnen noemen nu. Zo niet, dan ben je gewoon interessant aan het doen met een hoop onzin.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 november 2010 @ 20:45:04 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88877504
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

God is Geest;

maar door die man spreekt een andere geest; is het een hoge geest of een lage geest ?
Oppassen Ali; Oppassen voor astrale openingen die jij hebt door jouw drugsverleden,
wat zegt die geest door die man ?

Wat zegt die man over Christus, en wat zegt die over Lucifer ?
God is tetragrammaton of terwijl tetra graviton.

quote:
"Eight Kabalistic Trees of life comes together to form a 64 tetrahedral grid. In fact, the translation of the word Yahweh, the Hebrew name for God is Tetra graviton referring to 4 sides of a tetrahedron and perhaps gravitation.

The Star of David and the Kabalistic Tree of Life of the Hebrew tradition, the Flower of Life, the Taoist 64 grid of reality, the Yin and Yang sign, sacred geometry, the Egyptian Eye, the Mayan Gliffs, the Pyramids, and other religious symbols around the world specifically describe this same geometry of creation. Everywhere you look in ancient traditions describing the God Force you will find allusions to the geometry of space-time embedded as a code that could not be deciphered until we reached the level of understanding that we have today!

THE FLOWER OF LIFE IS A REPRESENTATION OF A WAVE FORM WHEN THE 64 TETRAHEDRAL GRID IS SEEN IN 3 DIMENSIONS. THE YIN AND YANG SIGN IS A REPRESENTATION OF THE SPINNING DOUBLE TORUS AS SEEN FROM THE TOP. THE I CHING IS BASED ON A 64 GRID OF REALITY, THE STAR OF DAVID IS THE GEOMETRIC SHAPE USED TO CONSTRUCT THE 64 TETRAHEDRAL GRID IN 2D"
Nasim Haramein
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88878762
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heb je hun taal horen spreken ?
Nee, geluid speelde sowieso geen rol. Maar ze leken op een soort militaire commando's: helm (zonder dat je de ogen ziet), machinegeweer, legerkleding (dus camouflagekleur) in het lichtgrijs en donkergrijs, dat weet ik nog heel goed. Ook hadden ze een zwarte band om, voor zover ik weet zonder opdruk.

quote:
Waarschijnlijk een herinnering uit je jeugd, dat lijkt mij voorlopig..
Zou kunnen, maar ik vraag me af hoe ik daar dan ben gekomen.

quote:
Kun je het nog lezen ? taal ?
Wat me ervan bijstaat leek het het meest op 4 rode letters, hoogstwaarschijnlijk USSR of CCCP. Vandaar dat ik het linkte aan Rusland.
pi_88881298
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

God is tetragrammaton of terwijl tetra graviton.
[..]

Ieks, kom nou niet met de kaballah aanzetten alsjeblieft. Al die occultisten gebruiken de kabbalah als bron voor hun duivelse ideeen.
pi_88887735
quote:
Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]



Ieks, kom nou niet met de kaballah aanzetten alsjeblieft. Al die occultisten gebruiken de kabbalah als bron voor hun duivelse ideeen.
God maakt het de mens ook wel heel moeilijk om precies het juiste uit te kiezen he ;)
pi_88910298
God is slechts een verhaaltje om het leven te verklaren :')
Daarnaast, nu kunnen enkele van jullie wel zeggen van dat ik zo reageer door implantaten of chips maar dat is wel een beetje makkelijk hè?

Ook die vragen van coolguy. Bankfurt wilt het laten lijken alsof hij antwoord door grote lappen tekst te plaatsen, maar echte antwoorden komen er niet en hij blijft ook steeds hetzelfde zeggen maar dan steeds in andere woorden (waardoor het antwoord nieuw lijkt). Nee, mij overtuig je niet door halve (geen) antwoorden te geven (en je overtuigt me er ook niet van dat ik zo 'reageer' door chips of implantaten: allemaal net iets te simpel).
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:10:32 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88910914
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]



Ieks, kom nou niet met de kaballah aanzetten alsjeblieft. Al die occultisten gebruiken de kabbalah als bron voor hun duivelse ideeen.
Ik kom met geometrische wiskunde aanzetten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88941902
Het blijft nu wel stil.
pi_88960418
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar de bijbel is niet veranderd door de illuminati.


Dit is een leugen die uit dezelfde stal komt als zeitgeist.

Je geeft veel te veel credit aan de illuminati en de duistere krachten. Uiteindelijk is het God die alles in Zijn handen heeft, en alles wat er gebeurt is alleen omdat Hij dat toelaat. Als je de feiten erop naslaat zijn de illuminati eigenlijk maar een stel prutsers. Hun tactieken zijn bekend, hun strategien, hun geheimen, hun plannen, alles, niemand hoeft in duisternis te zijn want praktisch alles ligt op tafel. God regeert. Hij knipt in zijn vingers en deze mensen zijn dood, evenals de demonen die hen hun kracht geven. Dus maak de mensen niet bang met spookverhalen. Verlossing is een gebed verwijderd.
Eerst dit even rechtzetten, preciseren wat betreft Nieuwe Testament;

Jezus Christus is ieder mens in potentie; Christus is een bewustzijnsbegrip; Mind.

de voorgangers (de Roomse shapeshifters) van de Illuminati en Roomse spionnen hebben direct al aan de Bijbel (M..n NT) zitten rommelen in de eerste eeuwen na Christus; De Illuminati zoals we ze nu hebben zijn na Koning Clovis pas ontstaan; bij de mix van de 2 bloedlijnen in Reims (Frankrijk): De Franken/Khazars en de lijn van David/Salomon/Jmmanuel.

Die presentaties over "total Onslaught" zijn idd interessante presentaties, maar het zijn intelligente presentaties van mensen; interessant over die freemasons, politici.

@Ali_Kannibali, ik wil niet meer zovveel posts in dit topic hebben over de bijbel, demonen, Jezus Christus en zo. We zouden het niet hebben over "zwarte magie". is meer voor "Truth", of "Religie".

@resonancer: Nick Begich is idd big stuff, maar zijn vader is een hoge politicus in Alaska/USA meen ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 20-11-2010 23:32:03 ]
pi_88961247
Dit stond nog open:

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is niet concreet. Ik wil weten hoe zo'n oefening in zijn werk gaat. Exact. Zelfde geldt voor die trainingen.
Die trainingen zijn er, maar ik geef ze niet. Misschien ooit.

quote:
Die basiskennis bezit ik wel, dus je zou toch heel concreet moeten kunnen zijn.
Deze basiskennis heb je NIET.
Ik heb het over DNA kennis en elektronica dat NIET op onze scholen wordt gedoceerd.

quote:
En wat zijn die acties dan? En waarom konijntjes? Je zegt dat 't belangrijk is en legt verder niet uit waarom dat dan is. Als ik nu vervelend wil doen zeg ik dat je interessant aan 't doen bent nu. Overigens wel verdomde toevallig dat konijntjes belangrijk lijken te zijn.
Hier slaan we de spijker op zijn kop:

JIJ, COOLGUY, jij komt als eerste met konijntjes op de proppen; voor mij al een indicatie dat de internal-programmer er bij jou kort op zit, w.b.t. konijntjes; ook frappant dat je met de kleur rood aan kwam zetten.

quote:
Als ik nou had gezegd dat ik me moest concentreren op rioolwaterzuiveringsinstallatiemateriaalvervoersmiddelen, had je dan ook gezegd dat dat belangrijk was?
Deze kunnen ook van pas komen.

quote:
Dus, konijntjes zijn heel belangrijk als defense middel, maar zijn tegelijkertijd ook heel gevaarlijk. En hoe kom je bij dat onderscheid dan? Hoe weet je wanneer een konijntje goed is of slecht? overigens, nog meer speelgoed bevat GEEN konijntjes..
Konijntjes raken je blijkbaar; dat is alvast 1 ding dat zeker is; maar jij bent de enige niet; dat moet een geruststelling voor je zijn.

quote:
Zoals ik al meerdere malen aangaf was rood maar een voorbeeld. Overigens kan ik kleuren zien in m'n gedachten. Maar, dit is geen antwoord op de vraag die ik stelde.
Dit is in ieder geval een mooie gave die veel mensen niet meer hebben (komt door al die elektronica en medicijnen).

quote:
Really? Maar als dit zo is, dan heeft ATuin-hek een heel valide vraag want waarom zou je dan al deze moeite doen, als je gewoon ook even in een MRI-scanner kunt gaan liggen, en bam, alle implantaten kapot?
fysieke apparatuur kan (bijna) niets uithalen tegen niet-fysieke implant-technologie.
quote:
Wat versta je onder niet overdrijven?
Gevoel voor nuchertheid en evenwicht

quote:
Ten eerste, bedankt voor je post. Ik waardeer de moeite die je er in steekt. Echter, mijn overall gevoel is dat je weliswaar wel reageert, maar geen echte antwoorden geeft.
We zijn bezig.

quote:
Het blijft een hoop oppervlakkig gepraat, waarbij je nergens concreet wordt en eigenlijk een beetje heen draait om de vragen die ik stel. Die vrees had ik al toen ik mijn eerdere post aan 't typen was, vandaar dat ik er toen al bij zette dat ik graag zou zien dat je heel concreet bent, maar dat doe je niet. Ik denk te weten waarom je niet concreet bent, maar daar ben ik nog niet zeker van, dus ik wil dat ook nog niet uitspreken.

Nu kun je natuurlijk gaan reageren van 'ja maar je bent daar nog niet klaar voor' eventueel icm een vorm van 'ik had wel verwacht dat je zo zou reageren want dat is logisch in jouw fase' maar dat vind ik te makkelijk, want dat kun je namelijk altijd overal op zeggen.
Ik bescherm jou in deze discussie; omdat je meer wilt weten dan op dit moment gezond voor je is..

Jij kan niet weten wat ik weet; over wat gevaarlijk is aan deze materie.

quote:
Ik vind dit verder een beetje een 'gevaarlijke' situatie. In die zin dat ik niet voor mezelf vrees, maar wel voor jou.

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn. Of je bent een enorme troll, en je speelt je rol heel goed. In dat geval; shame on me dat ik hier zo serieus in mee ga maar mocht dit zo blijken te zijn zou ik 't ook wel weer kunnen waarderen.
Hier blijf je beleefd, maar jouw conclusie is onvolledig.

Jouw internal-programmer beslist dat er voor jou geen andere mogelijkheid, een 3e mogelijkheid is:

namelijk de 3e mogelijkheid voor conclusie: dat wat ik schrijf bevat waarheden.

Coolguy, jij hebt een internal-programmer, die aktief is, en dat heb je hier (voor mij) bewezen.

quote:
Of, je gelooft hier heilig in, in wat je zegt, en in dat geval -en ik probeer dit zo politiek correct mogelijk te zeggen- moet je misschien hulp gaan zoeken, want hoewel ik geen psycholoog of psychiater ben- past wat jij zegt wel redelijk binnen het kader dat gehanteerd wordt om bepaalde ziektebeelden vast te stellen bij iemand.
wat deze materie betreft: ik geloof niks, ik onderzoek en stel vast.

quote:
Ik vrees dat het laatste het geval is.
Met vrees kom je niet verder; overigens; de eerste poging van een internal-programmer om controle uit te oefenen in iemands mind, is: vrees aanjagen.

rest wordt vervolgd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 21-11-2010 00:00:09 ]
pi_88961755
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Nee, geluid speelde sowieso geen rol. Maar ze leken op een soort militaire commando's: helm (zonder dat je de ogen ziet), machinegeweer, legerkleding (dus camouflagekleur) in het lichtgrijs en donkergrijs, dat weet ik nog heel goed. Ook hadden ze een zwarte band om, voor zover ik weet zonder opdruk.
Hier kan ik misschien iets mee. Even geduld.

[..]

quote:
Zou kunnen, maar ik vraag me af hoe ik daar dan ben gekomen.
Niet zo belangrijk nu. Het gaat nu even om die flits;de beelden die je had.

Even een test (overdag doen, in een rustige kamer):

Als je die beelden weer probeert in je gedachten te krijgen; visualiseer alles in violet (om jezelf eerst te beschermen);

wacht dan even 1 kwartier en probeer het dan in licht-oranje (ongevaarlijke kleur, andere toepassing); hoe gaat dat ? wat zie je dan gebeuren ?

oppassen; dus geen midden- of fel oranje (gevaarlijke kleur)

[..]

quote:
Wat me ervan bijstaat leek het het meest op 4 rode letters, hoogstwaarschijnlijk USSR of CCCP. Vandaar dat ik het linkte aan Rusland.
Dit is belangrijk; die letters probeer het je even te herinneren:

Waren het verticale letters of horizontale; welke kleuren heb je nog meer gezien ?

Kun je ook symbolen in die scenes herinneren ?
pi_88962189
:') Bankfurt man.... kom op zeg! :D
  zondag 21 november 2010 @ 01:45:34 #238
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88964270
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, hoor in het chip-V&A-Coolguy-topic komt alles aan bod.
[quote]1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dan vraag ik het hier, wanneer denk je dat er in het nieuws komt dat er (fake)aliens zijn ? Dus wanneer word er gezegd dat ze echt bestaan ?
Waarom?
  zondag 21 november 2010 @ 02:11:06 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88964793
quote:
wat deze materie betreft: ik geloof niks, ik onderzoek en stel vast.
Hoe onderzoek je niet-fysieke implantaten? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 21 november 2010 @ 02:19:11 #240
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88964916
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef Bankfurt het volgende:

[...]

We zijn bezig.

Bankfurt, wie is we?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')