abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 21:55:16 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92793044
De mensen in LA zijn alleen op uiterlijk gericht.... lijkt me ook totaal niks voor Christina inderdaad :D :D :D :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_92797135
Christina was een jaar geleden, door de Jackie (ja, golddiggers-blad, ik weet het, maar het leest zo lekker weg...), nog verkozen tot een van de best geklede bekende Nederlanders. Ze stond bijna bovenaan. De toelichting was iets in de trant van 'hét nieuwe stijlicoon'. Dat was nog nét vóór de rare kuren qua uiterlijk, eerst met dat knalroze haar en nu dit. Al was ik er tóen al verbaasd over.

Dat blad houdt die verkiezing jaarlijks. Ik vraag me toch af waar ze dít jaar staat, en wat dan de begeleidende tekst gaat zijn...

Ze hebben er trouwens ook elk jaar een lijstje met SLECHTST geklede bn'ers bij staan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 23:04:53 ]
pi_92803036
Mijn god wat een lelijk mormel inderdaad!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 februari 2011 @ 03:31:32 #29
22592 crew  Ole
pi_92806240
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef female81 het volgende:
Christina was een jaar geleden, door de Jackie (ja, golddiggers-blad, ik weet het, maar het leest zo lekker weg...), nog verkozen tot een van de best geklede bekende Nederlanders. Ze stond bijna bovenaan. De toelichting was iets in de trant van 'hét nieuwe stijlicoon'. Dat was nog nét vóór de rare kuren qua uiterlijk, eerst met dat knalroze haar en nu dit. Al was ik er tóen al verbaasd over.

Dat blad houdt die verkiezing jaarlijks. Ik vraag me toch af waar ze dít jaar staat, en wat dan de begeleidende tekst gaat zijn...

Ze hebben er trouwens ook elk jaar een lijstje met SLECHTST geklede bn'ers bij staan.
De Jackie is anders heel favoriet hier in SHO hoor! Fantastische interviews met oa Ross van Pat, Estelle...
smullen :9~
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 februari 2011 @ 03:33:20 #30
22592 crew  Ole
pi_92806248
Oh ja, en zondagavond heb ik nog een paar flitsen van die nieuwe RLS meegekregen, maar Renate Verbaan had ook zoiets aan 8)7
Dat vind ik echt een vrouw die er bij wijze van in een vuilniszak nog goed uitziet, maar dit kon écht niet!
pi_92806592
Dat vond ik nou juist een hele leuke outfit, net als ongeveer 99 % van wat ze draagt, trouwens (ik vind het absoluut de best geklede bn'er, heel subtiel en vrouwelijk. Ik ben sowieso geen liefhebber van dat hele hoekige, edgy, 80's-geïnspireerde gebeuren wat door veel modefreaks opgehemeld wordt.).

Zij is een van de weinigen die er niet ordinair uitziet in een kort rokje met luipaardprintje. Maar dat komt ook door de manier waarop ze het gecombineerd had. Met dat kuise shirtje met hoge hals erbij.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2011 06:54:53 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 februari 2011 @ 19:46:30 #32
22592 crew  Ole
pi_92929314
eeeehhhhh 8)7
quote:
wo 16 feb 2011, 20:19
Patricia Paay is gek op baby's
AMSTERDAM - Patricia Paay is gek op baby's. Maar ze zal niet snel nog een keer moeder worden, want ze vindt dat haar vriend Nicky van Dam er nog lang niet klaar voor is.

Op de vraag of zij nog kinderen wil, antwoordde Patricia Paay gisteren in Pauw en Witteman: "Ik houd van baby's. Ik ben altijd de eerste die ze oppakt. Als het moment daar zou zijn en ik zou een ontzettende leuke man gevonden hebben... Ik heb nu een jonge vriend, maar ik vind dat hij er totaal nog niet klaar voor is."

Haar 27-jarige vriend Nicky van Dam kan volgens de diva dus nog maar beter even wachten met kinderen. "Hij kan nog wel wachten, maar ik niet", grapte ze.

Ook liet ze weten dat ze het niet helemaal eens is met moeder natuur. Ze vindt het maar stom dat vrouwen op leeftijd op een gegeven moment geen kinderen meer kunnen krijgen."Ik denk echt dat het een foutje is dat oudere vrouwen geen eitjes meer hebben. Waarom zijn mannen dan wel vruchtbaar?", vroeg ze zich hardop af.

Volgens Patricia (61) is het zelfs beter om zo lang mogelijk te wachten met kinderen. "Op latere leeftijd ben je wijs, je hebt meer geduld en je hebt minder slaap nodig. Dus dan kan je het eigenlijk veel beter." Zelf was Patricia 41 jaar toen ze dochter Christina kreeg.

:o Er is nog hoop voor mij :')
pi_93203974

Het attention whoring neemt trieste vormen aan.
pi_93263189
Christina kwam eigenlijk best leuk over in dat programma van BNN waarbij ze iemand een dag volgen, tot mijn verbazing want had een mormel verwacht :D

Ze ziet er op deze foto's trouwens niet bijster leuk uit :')
pi_93427738
Wat een leuke foto op haar Twitter. :') (Terwijl ze er ook nog steeds uit zou kunnen zien.)

Stond ook nog het bericht bij (bron: Telegraaf) dat ze nog wat kilotjes kwijt wil. Ze had ergens al gezegd dat ze alleen nog maar vloeibaar voedsel eet. Wéér zo'n doos. |:(

quote:
AMSTERDAM - FOTO - Christina Curry doet hard haar best om wat kilo's kwijt te raken. Ze wil van 61 kilo schoon aan de haak naar een schamele 55 kilo.

Foto: Nederlands Persfoto Buro

De dochter van Patricia Paay en Adam Curry is al 3 kilo afgevallen, maar dat vindt ze nog lang niet genoeg. "Drie kilo kwijt. Nog vier of vijf te gaan!", liet Christina op Twitter weten.

Ze is met een dieet bezig dat in totaal elf dagen duurt. Op Twitter plaatste ze een foto van de stand van zaken met de tekst "Hier is een (verschrikkelijke) maar eerlijke foto die ik heb gemaakt."

Hoewel veel vrouwen een moord zouden doen voor een lichaam als dat van Christina, is ze vastberaden. Ze moet afvallen van zichzelf. Aan het begin van haar dieet woog ze 61,3 kilo, haar huidige gewicht is 58 kilo en haar uiteindelijk doel: 55 kilo wegen.
En ook nog zo'n huilbericht op Mediacourant:

quote:
Christina Curry is kapot van de reacties op haar optreden in de RTL 4-show Carlo & Irene: Life 4 You vorige week zondag. Dat vertelt haar moeder Patricia Paay deze week in Story. Christina kwam langs in het programma om te vertellen over haar tv-ambities. “Christina voelt zich aangevallen door de Nederlanders. Ze was er helemaal kapot van toen ze alle negatieve berichten op Twitter las na haar optreden in Life 4 You. Ik zei nog: ‘Christina, lees dat nu niet’“, aldus Patricia in het weekblad.

De Nederlanders jagen Christina nu het land uit, zegt Patricia. “In Nederland zitten nu eenmaal veel zure mensen op internet om een ander een rotgevoel te bezorgen. Maar het kwaad is al geschied, Christina wil terug naar Amerika. En al zou ze dáár weggaan, dan keert ze nog eerder terug naar onze voormalige woonplaats Londen dan naar Amsterdam.“
Maar ja, ze krijgt het wel weer voor elkaar dat mensen (zoals ik nu) over haar lullen, dus wat dat betreft heeft ze haar doel bereikt. :')

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 04:53:43 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:27:35 #36
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_93525378
Ben ik de enige hier die Christina wel leuk vindt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Grunge. op 03-03-2011 01:25:23 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:01:02 #37
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_93525578
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Ericr het volgende:
Nu ben ik geen vrouwenmodekenner maar er klopt toch ook geen klote van die combi die Chrissy aan heeft op die laatste foto's? Doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Ik kan me voorstellen dat 'haar' stijl niet begrepen wordt en mooi hoef je het ook niet te vinden, maar het is wel echt heel erg fashionable wat ze draagt. Ze lijkt wel een Topshop-paspop. Het is vaak ook heel heroin chic/nineties/grunge, ik vind dat persoonlijk heel fijn (uiteraard :7).

[ Bericht 8% gewijzigd door Grunge. op 02-03-2011 04:09:29 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:33:27 #38
40566 Ericr
Livewrong
pi_93527122
Een verzameling voddenbalen bij elkaar, kan zo figureren in 'Christiane F- Wir Kinder vom Bahnhof Zoo'. Doel is dus wel bereikt, er uitzien als een verlept heroinehoertje.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:05:38 #39
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93527685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:27 schreef Grunge. het volgende:
Ben ik de enige hier die Christina wel leuk vind?
nee, ik ook *O*
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 maart 2011 @ 18:18:20 #40
22592 crew  Ole
pi_93600750
aandacht!
quote:
FOTO - De nipppleslip van Christina Curry!
Dit bericht is geplaatst op 01-03-2011 om 01:00:00
Christina Curry vroeg zich gisteren op haar twitter of of er een nippleslip te zien was in de video die deze site gisteren online zette van haar catwalkoptreden voor lingeriemerk Saphh. Haar conclusie: NEE. Onze conclusie JA. En we hebben het bewijs!
Onvervalste nippleslip...'Apparently "nipple gate" in this vid...umm, no?', twitterde Christina Curry gisterenmiddag naar haar ruim 12.000 volgers. Maar dan kijkt de dochter van Patricia Paay en Adam Curry toch niet goed. We hebben speciaal voor Christina even het beeld van de video stilgezet. En wat zien we dan? Een onvervalste nippleslip!

En nu maar hopen dat Christina het ons niet kwalijk neemt en ons niet schaart onder die lieden die volgens moeder Patricia Paay haar dochter uit Nederland willen wegpesten, zoals mama Patries vertelt in Story...

"In Nederland zitten nu eenmaal veel zure mensen op internet om een ander een rotgevoel te bezorgen. Maar het kwaad is al geschied, Christina wil terug naar Amerika. En al zou ze dáár weggaan, dan keert ze nog eerder terug naar onze voormalige woonplaats Londen dan naar Amsterdam.“

foto (die cirkel was ook echt nodig :') ) :
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 maart 2011 @ 18:24:43 #41
22592 crew  Ole
pi_93600962
misschien toch maar even Story kopen morgen
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:14:29 #42
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93606496
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
Wat moet Dave Navarro met zo'n bakvisje?
En hoe zit het trouwens met die reality soap van Curry en Geldof?
Geldof had teveel issues volgens haar, zei ze bij Life4You :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:44:11 #44
40566 Ericr
Livewrong
pi_95851343
http://www.vkmag.com/vide(...)epelpiercing_zetten/

Attention whoring heeft weer nieuwe vormen aangenomen, het wachten is op de XXX-rated fulltime movie met Chrissy in de hoofdrol.
pi_95852978
Maar ze heeft zowaar weer normaal uitziend haar in die video.

Ze gaat vooruit. ^O^
pi_96900058
pi_96900625
Fijn.
pi_96923439
Maar, wat heeft Chrissy nu eigenlijk gepresteerd behalve "Dochter van" zijn (hoewel dat voor sommigen ook een dagbesteding is)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 01:06:40 #49
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96924232
Ik vind het een toffe foto. Gemaakt door haar stiefmoeder (Micky Hoogendijk), toch?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 01:08:10 #50
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96924273
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef totebel het volgende:
Maar, wat heeft Chrissy nu eigenlijk gepresteerd behalve "Dochter van" zijn (hoewel dat voor sommigen ook een dagbesteding is)
Nog niets, geloof ik. Ze heeft wel shows gelopen als model, maar niets noemenswaardig nog inderdaad. Volgens mij wil ze graag een kledingwinkel opzetten, online. Ik denk dat ze dat gewoon moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')