Wooow!quote:Op zondag 14 november 2010 12:50 schreef Bakakame het volgende:
Bakuman 6 is leuk!
Alleen het einde, I can see where that's going.....
Toaru Majutsu no Index is wel aan te raden.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is tegenwoordig DE shonen die je moet volgen (behalve naruto/bleach etc.)
Gunam Seed, Gundam 00quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is tegenwoordig DE shonen die je moet volgen (behalve naruto/bleach etc.)
Je denkt aan Bakugan: Battle Brawlersquote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef zquing het volgende:
Bakuman, is dat niet die nieuwe pokemon?
is dat die shit op tmf?quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je denkt aan Bakugan: Battle Brawlers
Heel rijk zijn en niet in een cabrio rijden met mooie vrouwen erin in plaats van erop. Ik had meer van je verwacht.quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mocht ik later heel rijk worden dan ga ik zo'n auto bestellen met Senjougahara erop en dan ga ik daarmee in vermomming rondrijden.
Weet je zeker dat je vaker in dit topic komt? Lees je zijn posts ooit?quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heel rijk zijn en niet in een cabrio rijden met mooie vrouwen erin in plaats van erop. Ik had meer van je verwacht.
Shinryaku Ika Musume en Ore no Imouto zijn ook leuk!quote:Op zondag 14 november 2010 19:35 schreef Easymodo het volgende:
Ik heb de laatste weken nauwelijks anime gekeken door mijn studie, behalve index II natuurlijk. Zijn er nog leuke series dit seizoen?
Alleen als hij aan het baggeren is. x'Dquote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vaker in dit topic komt? Lees je zijn posts ooit?
Dat zal ik ook doen, maar dat leek me het vermelden niet waard. De mooie vrouwen heb ik natuurlijk al en mijn fiets is ook een soort cabrio.quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heel rijk zijn en niet in een cabrio rijden met mooie vrouwen erin in plaats van erop. Ik had meer van je verwacht.
Ik kan je verzekeren, met je zatte harses fietsen met 1 vrouw achterop is al moeilijk, 2 is onmogelijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zal ik ook doen, maar dat leek me het vermelden niet waard. De mooie vrouwen heb ik natuurlijk al en mijn fiets is ook een soort cabrio.
2 vrouwen in een bakfiets past anders prima... Een chauffeur kan er ook prima bij terwijl je met de vrouwen aan het rommelen bent.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, met je zatte harses fietsen met 1 vrouw achterop is al moeilijk, 2 is onmogelijkEn een chauffeur is ook niet echt een optie.
Er gaat niets buiten een bolderkar voor dit soort geflikflooi! Dat zou je toch moeten weten. Maar echt, een bakfiets is moeilijk fietsen man...quote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
2 vrouwen in een bakfiets past anders prima... Een chauffeur kan er ook prima bij terwijl je met de vrouwen aan het rommelen bent.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, met je zatte harses fietsen met 1 vrouw achterop is al moeilijk, 2 is onmogelijkEn een chauffeur is ook niet echt een optie.
Moet zeggen dat ik geen idee heb waar ik manga kan downloaden.. Ook TT?quote:Op maandag 15 november 2010 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bakakame, ik raad je aan om gewoon in het vervolg je anime te downloaden en te lezen op een mangareader prgamma of hoe die dingen ook heten. Ikzelf gebruik CDisplay en zou voor geen goud terug gaan... Naar online readers zoals mangafox met hun stomme reclame en C&D gezeur. Die sites bezoeken is bijna net zo erg als anime streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |