En dan ook nog deze opmerking.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nederlanders, geven wij WEL om onze familie.
De enige reden dat jij de godin des Rede nog niet hebt uitgewoond, is omdat ze meerjarig is.quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Oh Levolution, het lijkt of je woorden rechtstreeks uit de godin des Rede komen.
Of een kwak.quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef Pakspul het volgende:
Gooi wat kwik door haar drinken heen 14.gif
*ril*quote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
De enige reden dat jij de godin des Rede nog niet hebt uitgewoond, is omdat ze meerjarig is.
Als je in plaats van de gebeten hond er inhoudelijk op in gaat wordt zou dit topic nog ergens heen gaan .....quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie ben jij om haar opvoeding als verkeerd te bestempelen? Idioot. Je kind mooi noemen, is niets mis mee. Ze voelt zich zeker niet beter dan anderen. Maar dit is wat ik gewend ben van je, een topic van een Turk zien en meteen afkraken.
Ik heb zelf een totaal andere opvoeding genoten dan jij hier boven hebt beschreven. Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Zullen vast Turken zo zijn, maar hetzelfde geldt voor Nederlanders.
Turkse series zijn bla ja, geef ik toe. Mijn zusje vindt mooi zijn inderdaad belangrijk, echter niet het belangrijkste. Ik begrijp dat personen zoals jij daar minder waarde aan hechten, als het uiterlijk en de inhoud niet voldoende is, ga je je toch alleen op de inhoud richten. Duh. En niet denken te weten wat m'n moeder zegt. Niets verzinnen in het vervolg aub.
Dat, en TS is dom om zoiets toe te zeggen aan dr zusje.quote:
Tegenwoordig gaat dit niet meer op hoor, prinsen en prinsessen mogen alles doen hierquote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dan ook nog deze opmerking.
Kijk, je mag zeggen wat je wil over de opvoeding van Nederlanders - net zoals ik zojuist heb zitten zeiken over de opvoeding van Turken (wat dan weer niet mag van jou) - en ik weet dat Turken daar veel op aan te merken hebben, maar het zal niet toeval zijn dat Nederlandse kinderen proportioneel beter terechtkomen dan Turkse kinderen.
Neen, ik heb beide culturen eens goed gezien en ik ben van mening dat Nederlanders over het algemeen toch beter met kinderen om kunnen gaan en betere opvoedingsmethoden hanteren.
Ja okee, het wordt steeds erger inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef Skonk het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dit niet meer op hoor, prinsen en prinsessen mogen alles doen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |