abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98166547
Staat in de krant idd lees ik nu. In 1 regeltje en dan gaat het weer over Rus. Wat een kutkrant vind ik de NRC toch zeg :r (iig qua sport) als je zon statement neer zet ga er dan op in
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:23:26 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98196309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Een nieuwe omgeving zou positief kunnen werken voor hem. Hij zou beter beter kunnen beseffen waarom hij is waar hij is. Wellicht heeft hij veel afleiding in zn vertrouwde omgeving van vrienden usw.
Wat voor de ene persoon werkt, werkt niet voor de andere. En in een nieuwe omgeving kan je ook in een snackbar gaan hangen omdat er verder geen bekenden zijn.

Hij werkt toch ook af en toe met Gil Reyes, dat doet ook niet iedere speler. Hij is wel degelijk bereid dus om te investeren in zichzelf.
Het zou kunnen.
Voor Sluiter zou het helemaal niets zijn, want die heeft al heimwee als hij 100km buiten Rotterdam is. :P
Misschien dat het voor De Bakker inderdaad wel goed is om weinig afleiding te hebben.

NRC geeft trouwens de betrouwbaarheid van kranten (waar ik het over had) al weer aan :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98241232
Thiemo wel opgenomen in davis cup team. Tsja, terecht op zich, want hij is wel beter dan de rest (na Schoorel en Haase) :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:39:25 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98246588
Na Schoorel en Haase komt er ook vrij weinig.
Huta Galung is gewoon te zwak. Laat elke keer weer zien dat hij in challengers het leuk kan doen, maar verder komt hij ook niet en Sijsling heeft een beetje hetzelfde. Hoewel hij wel het talent heeft om verder te komen en ik vind dat Huta Galung dat niet heeft. Misschien zou Sijsling zich moeten concentreren op het dubbelspel aangezien hij daar ook vrij sterk in is.

Schalken was trouwens natuurlijk wel briljant. De nederlandse Brad Gilbert _O_
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_98329547
Hij weigert groente te eten. :') !
- verwijderd door admin -
pi_98468199
http://www.nusport.nl/ten(...)al-beter-met-me.html
'Het gaat nu al beter met me'
AMSTERDAM - Al sinds Roland Garros heeft Thiemo de Bakker geen tennisracket meer aangeraakt. Sinds twee weken is hij van 's ochtends negen tot 's middags vijf bij Fysiomed in Amsterdam te vinden, waar hij werkt aan zijn fitheid.

"Ik was liever op Wimbledon geweest, maar ik moet dit doen. Ik wil me beter voelen, fitter zijn," vertelt hij in een openhartig interview in het NUsport-magazine van deze week.
De Bakker heeft besloten dat het roer om moet, niet alleen fysiek maar ook op het mentale vlak. "Laten we hopen dat deze trainingen ook mijn leven veranderen. Ik heb nu al het gevoel dat het beter met me gaat."
"Ik merkte al een tijdje dat ik tegen dingen aanliep. Tegen de goede spelers werd ik weggedrukt. Ik kwam niet meer onder de druk vandaan, haalde mijn niveau van vorig jaar niet meer. In het begin dacht ik: dat komt wel weer, maar het kwam maar niet."

Instelling
Zijn mindere periode wijt hij voor een deel aan zijn eigen instelling. "Ik voel die gemakzucht opkomen. Ik worstel daar mee. Ik voel het, maar onderneem niet meteen actie. Er is iets in mij wat er voor zorgt dat ik mezelf belazer, al is dat een groot woord. Ik lieg mezelf voor, dat is het."
"Natuurlijk weet ik dat het zo niet kan, dat ik dingen doe die niet door de beugel kunnen. Ik weet dondersgoed dat het effect heeft als ik op zaterdag mijn programma voor die dag niet doe, omdat ik daar dan even geen zin in heb."
"Ik ben oud en wijs genoeg om te weten dat ik die oefeningen voor mezelf doe en niet voor iemand anders. Ik moet het gewoon doen. Maar om die knop om te zetten, want zo voelt het, daar heb ik moeite mee."

Tik gehad
"Het is nu ook of ik mentaal naar de klote ben. Natuurlijk heb ik een tik gehad, maar dat is weer wat anders dan dat ik de weg kwijt ben en dat ik rijp ben voor een psychiater. Door een stapje terug te doen, kan ik ook mentaal weer wat frisser op de baan te staan."
"Dat is het. Dan komen de resultaten weer en hoef ik niet meer bang te zijn voor de jongens uit de top twintig. Ik heb laten zien dat ik van spelers uit de top tien van de wereld kan winnen, dat hoef ik toch niet meer te bewijzen?"
In het magazine van NUsport staat deze week een uitgebreid interview met Thiemo de Bakker. De nieuwe NUsport ligt nu in de winkel en is bovendien online te bestellen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98492907
Het zit dus inderdaad ongeveer zo als de grote boze media en de azijnzeikers hier beweerden.
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:51:45 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98494050
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zit dus inderdaad ongeveer zo als de grote boze media en de azijnzeikers hier beweerden.
Mijn vader vertelde dat er in de media laatst gezegd is dat hij aan de drank en drugs zou zijn.... Wat Sluiter trouwens gelijk als onzin betitelde. Jammer dat hij het artikel niet kan opsturen ofzo.

Daarnaast weet hij dus donders goed hoe het wel moeten is hij daar mee bezig. Weer eens wat anders dan roepen dat het over is...
pi_98501142
Interview in Nusport gelezen. Hij heeft geen contact met zn vader maar die kijkt wel af en toe op de tribune. Klinkt goed.
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:57:42 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98516852
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef Lagrinta het volgende:
Interview in Nusport gelezen. Hij heeft geen contact met zn vader maar die kijkt wel af en toe op de tribune. Klinkt goed.
Waarom zijn er zoveel spelers en (voornamelijk) speelsters die zo'n slechte verstandhouding hebben met hun vader :?
Tenminste, ik krijg het idee wel eens dat de halve tenniswereld overhoop ligt met zijn/haar familie.
pi_98516938
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom zijn er zoveel spelers en (voornamelijk) speelsters die zo'n slechte verstandhouding hebben met hun vader :?
Tenminste, ik krijg het idee wel eens dat de halve tenniswereld overhoop ligt met zijn/haar familie.
Ik denk omdat veel ouders hun kind veel te ver willen pushen..kind krijgt amper een normale jeugd, ouders zetten er veel te veel druk op etc. Bij teamsporten is dat toch heel anders, waardoor je het bij een sport als tennis veel meer ziet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:06:45 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98517230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik denk omdat veel ouders hun kind veel te ver willen pushen..kind krijgt amper een normale jeugd, ouders zetten er veel te veel druk op etc. Bij teamsporten is dat toch heel anders, waardoor je het bij een sport als tennis veel meer ziet.
Een kind dat tennist heeft sowieso amper een normale jeugd. Daar zorgen de ouders niet eens voor. Gewoon door het vele trainen en dan hou je weinig tijd over. Als je minder traint haal je het niet.

Maar het blijft moeizaam...
  maandag 4 juli 2011 @ 14:57:30 #284
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99022157
hij staat #100, wat zijn zijn plannen verder? Gaat hij aan het Amerikaanse hardcourt seizoen mee doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Plus_Ultra op 04-07-2011 20:56:32 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:11:49 #285
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99149296
Niet geselecteerd voor de Davis Cup
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:12:51 #286
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99149331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef Szura het volgende:
Niet geselecteerd voor de Davis Cup
maar hij zit er toch wel gewoon op de bank bij? of reist hij helemaal niet af naar Zuid Afrika?
pi_99150974
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

maar hij zit er toch wel gewoon op de bank bij? of reist hij helemaal niet af naar Zuid Afrika?
Vorige week zijn ze met zijn alle naar Zuid Afrika gevlogen. Hij zal er wel op de bank bij zijn maar zal dit weekend niet in actie komen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:34:20 #288
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99162955
Dan wordt je dus gepasseerd ten faveure van mannen als Sijsling en, erger nog, Huta Faalung :')

Ik had hem sowieso de dubbel laten spelen tegen de Zuid-Afrikanen ... Ook best zuur voor em. Siemerink gooit het een beetje op het gebrek aan wedstrijdritme, maar dat wist Jan vorige week ook al. Had ie net zo goed Scheveningen kunnen spelen als voorbereiding op Hamburg en Umag ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99164088
Erg sneu inderdaad. Die dubbel ook: Sijsling / Huta Galung :') !
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:18:15 #290
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99164468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef luckass het volgende:
Erg sneu inderdaad. Die dubbel ook: Sijsling / Huta Galung :') !
Ach. Siemerink zet op papier altijd de niet-enkelaars in de dubbel, maar uiteindelijk spelen de enkelaars ook vaak de dubbel (of in elk geval 1 van beide).
pi_99164567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ach. Siemerink zet op papier altijd de niet-enkelaars in de dubbel, maar uiteindelijk spelen de enkelaars ook vaak de dubbel (of in elk geval 1 van beide).
Ja dat is waar. Maar het staat zo sneu.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:32:36 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99164982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan wordt je dus gepasseerd ten faveure van mannen als Sijsling en, erger nog, Huta Faalung :')

Ik had hem sowieso de dubbel laten spelen tegen de Zuid-Afrikanen ... Ook best zuur voor em. Siemerink gooit het een beetje op het gebrek aan wedstrijdritme, maar dat wist Jan vorige week ook al. Had ie net zo goed Scheveningen kunnen spelen als voorbereiding op Hamburg en Umag ...
Was voor Scheveningen ook wel leuk geweest. Deelnemersveld is echt te ruk voor woorden. Ik ga misschien zaterdag, maar ik twijfel zo langzamerhand een beetje. (offtopic)

Maar goed, als hij niet speelt en verder loopt te knoeien zoals de laatste maanden verdient hij het eerlijk gezegd ook niet. Dan zijn Haase en Schoorel gewoon beter bezig.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:34:04 #293
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99165039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Was voor Scheveningen ook wel leuk geweest. Deelnemersveld is echt te ruk voor woorden. Ik ga misschien zaterdag, maar ik twijfel zo langzamerhand een beetje. (offtopic)

Maar goed, als hij niet speelt en verder loopt te knoeien zoals de laatste maanden verdient hij het eerlijk gezegd ook niet. Dan zijn Haase en Schoorel gewoon beter bezig.
Ik ben het met je eens maar het komt op mij over alsof Siemerink zijn beslissing al gemaakt had. En dan had hij gewoon eerlijk moeten zijn en 1 van de 5 (welke maakt me dan ook nog eens niet uit) de kans moeten geven Scheveningen te spelen ....

En als je Thiemo dan meeneemt, laat het dan ook voor de dubbel zijn (die hij prima speelde tegen zowel de Wit-Russen als de Oekraieners) ipv deze krabbelaars ...
pi_99549085
Gaat hij nog wat spelen binnenkort?
pi_99549427
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:53 schreef BobW het volgende:
Gaat hij nog wat spelen binnenkort?
goede timing!
quote:
ORBETELLO - Thiemo de Bakker maakt volgende week bij het challengertoernooi van Orbetello zijn rentree. De 22-jarige Westlander heeft een wildcard gekregen voor het Italiaanse evenement.

http://www.nu.nl/sport/25(...)ntree-in-italie.html
~Si vis amari, ama~
pi_99660884
Thiemo gaat zo beginnen aan zijn rentree in Orbetello tegen Fischer. Te zien op het internet, mogen links daarvan nou gepost worden of niet?

Hij zegt op twitter steeds dat hij wel flink aan het trainen was dus ik verwacht wel een overwinning, anders heeft hij nog een lange weg te gaan vrees ik.

Edit: Lekker begin, break op love tegen :N

[ Bericht 19% gewijzigd door BobW op 19-07-2011 13:49:03 ]
pi_99661468
Links mag je posten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99661746
Ah ok, de meeste zullen het wel vinden.

Van 2-0 terug naar 2-2, maar nu weer 2-3* achter :{

Edit: 3-3, 4 breaks in 6 games. Als Thiemo eens beter gaat serveren (50% 1st serve in) dan moet hij winnen

[ Bericht 22% gewijzigd door BobW op 19-07-2011 14:10:33 ]
pi_99662780
4-6 set 1 :{
pi_99664441
6-3 2e set :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')