Het zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Een nieuwe omgeving zou positief kunnen werken voor hem. Hij zou beter beter kunnen beseffen waarom hij is waar hij is. Wellicht heeft hij veel afleiding in zn vertrouwde omgeving van vrienden usw.
Wat voor de ene persoon werkt, werkt niet voor de andere. En in een nieuwe omgeving kan je ook in een snackbar gaan hangen omdat er verder geen bekenden zijn.
Hij werkt toch ook af en toe met Gil Reyes, dat doet ook niet iedere speler. Hij is wel degelijk bereid dus om te investeren in zichzelf.
Mijn vader vertelde dat er in de media laatst gezegd is dat hij aan de drank en drugs zou zijn.... Wat Sluiter trouwens gelijk als onzin betitelde. Jammer dat hij het artikel niet kan opsturen ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zit dus inderdaad ongeveer zo als de grote boze media en de azijnzeikers hier beweerden.
Waarom zijn er zoveel spelers en (voornamelijk) speelsters die zo'n slechte verstandhouding hebben met hun vaderquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef Lagrinta het volgende:
Interview in Nusport gelezen. Hij heeft geen contact met zn vader maar die kijkt wel af en toe op de tribune. Klinkt goed.
Ik denk omdat veel ouders hun kind veel te ver willen pushen..kind krijgt amper een normale jeugd, ouders zetten er veel te veel druk op etc. Bij teamsporten is dat toch heel anders, waardoor je het bij een sport als tennis veel meer ziet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel spelers en (voornamelijk) speelsters die zo'n slechte verstandhouding hebben met hun vader
Tenminste, ik krijg het idee wel eens dat de halve tenniswereld overhoop ligt met zijn/haar familie.
Een kind dat tennist heeft sowieso amper een normale jeugd. Daar zorgen de ouders niet eens voor. Gewoon door het vele trainen en dan hou je weinig tijd over. Als je minder traint haal je het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk omdat veel ouders hun kind veel te ver willen pushen..kind krijgt amper een normale jeugd, ouders zetten er veel te veel druk op etc. Bij teamsporten is dat toch heel anders, waardoor je het bij een sport als tennis veel meer ziet.
maar hij zit er toch wel gewoon op de bank bij? of reist hij helemaal niet af naar Zuid Afrika?quote:
Vorige week zijn ze met zijn alle naar Zuid Afrika gevlogen. Hij zal er wel op de bank bij zijn maar zal dit weekend niet in actie komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
maar hij zit er toch wel gewoon op de bank bij? of reist hij helemaal niet af naar Zuid Afrika?
Ach. Siemerink zet op papier altijd de niet-enkelaars in de dubbel, maar uiteindelijk spelen de enkelaars ook vaak de dubbel (of in elk geval 1 van beide).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef luckass het volgende:
Erg sneu inderdaad. Die dubbel ook: Sijsling / Huta Galung!
Ja dat is waar. Maar het staat zo sneu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ach. Siemerink zet op papier altijd de niet-enkelaars in de dubbel, maar uiteindelijk spelen de enkelaars ook vaak de dubbel (of in elk geval 1 van beide).
Was voor Scheveningen ook wel leuk geweest. Deelnemersveld is echt te ruk voor woorden. Ik ga misschien zaterdag, maar ik twijfel zo langzamerhand een beetje. (offtopic)quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan wordt je dus gepasseerd ten faveure van mannen als Sijsling en, erger nog, Huta Faalung
Ik had hem sowieso de dubbel laten spelen tegen de Zuid-Afrikanen ... Ook best zuur voor em. Siemerink gooit het een beetje op het gebrek aan wedstrijdritme, maar dat wist Jan vorige week ook al. Had ie net zo goed Scheveningen kunnen spelen als voorbereiding op Hamburg en Umag ...
Ik ben het met je eens maar het komt op mij over alsof Siemerink zijn beslissing al gemaakt had. En dan had hij gewoon eerlijk moeten zijn en 1 van de 5 (welke maakt me dan ook nog eens niet uit) de kans moeten geven Scheveningen te spelen ....quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Was voor Scheveningen ook wel leuk geweest. Deelnemersveld is echt te ruk voor woorden. Ik ga misschien zaterdag, maar ik twijfel zo langzamerhand een beetje. (offtopic)
Maar goed, als hij niet speelt en verder loopt te knoeien zoals de laatste maanden verdient hij het eerlijk gezegd ook niet. Dan zijn Haase en Schoorel gewoon beter bezig.
goede timing!quote:
quote:ORBETELLO - Thiemo de Bakker maakt volgende week bij het challengertoernooi van Orbetello zijn rentree. De 22-jarige Westlander heeft een wildcard gekregen voor het Italiaanse evenement.
http://www.nu.nl/sport/25(...)ntree-in-italie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |