Neuh, we liggen stilquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Vonkenboer het volgende:
En toch vraag ik het mij af hoe het hier na 55 dagen gaat
Zijn er nog vorderingen of plannen ? Ideeën ?
tering wat een werk, waarom niet slagvaste grijze of moet het echt zwart zijn?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef sigme het volgende:
We klussen zo langzaam dat we moe worden van de duur van het project, niet van de uitvoering.
Er staat nu een gaskachel, en hij brandt ook, dus we kunnen nu winterklussen.
De elektriek is/wordt grotendeels opbouw. Nou vind ik van die gele pvc-buizen niet heel mooi. Afgelopen jaren heb ik dat met verschillende verven geprobeerd te verfraaien (hammerite was nog het beste), maar nu had ik een nieuw geweldig plan bedacht: krimpkous. Mooie zwarte.
Alleen het bestellen van de juiste krimpkous ging niet vlekkeloos, dus dat werd over de vakantie heengetild. Maar nu is het binnen en de vakantie voorbij, dus eerdaags gaan we pvc bekrimpkousen. Ik ben heel benieuwd.
Hmm. Nou, omdat ik niet wist van slagvaste grijze buis. Dank voor de suggestie!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef densmee het volgende:
[..]
tering wat een werk, waarom niet slagvaste grijze of moet het echt zwart zijn?
als het alleen maar recht werk is zonder sokken en knieën dan zal het inderdaad wel meevallen, maar anders lijkt het me lastig om het netjes strak te krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Nou, omdat ik niet wist van slagvaste grijze buis. Dank voor de suggestie!
Overigens denk ik niet dat krimpkous erom krimpen zoveel werk is, het gaat maar om een meter of acht.
Maar voor de elektriek beneden zal ik slagvaste grijze pvc in het achterhoofd houden!
Als het echt opbouw moet zijn is P25 van Attema geen idee. In wit en creme leverbaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef sigme het volgende:
We klussen zo langzaam dat we moe worden van de duur van het project, niet van de uitvoering.
De elektriek is/wordt grotendeels opbouw. Nou vind ik van die gele pvc-buizen niet heel mooi. Afgelopen jaren heb ik dat met verschillende verven geprobeerd te verfraaien (hammerite was nog het beste), maar nu had ik een nieuw geweldig plan bedacht: krimpkous. Mooie zwarte.
Alleen het bestellen van de juiste krimpkous ging niet vlekkeloos, dus dat werd over de vakantie heengetild. Maar nu is het binnen en de vakantie voorbij, dus eerdaags gaan we pvc bekrimpkousen. Ik ben heel benieuwd.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef jpajs het volgende:
[..]
Als het echt opbouw moet zijn is [url=http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.attema.nl%2Fecat%2Fimages%2Fportaldocs%2Fk25%2FHandleidingK25P25.pdf&ei=-eGrUPiPPJKo0AXC3YFg&usg=AFQjCNH5IYZ3uW9RyB7py40CUVn5SzhcSQ&cad=rja]P25 van Attema[/url] PDF download geen idee. In wit en creme leverbaar
Dat is inderdaad lelijk. Maar Bush en Jager heeft ook mooi spul.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Euh, dat is me echt veel te lelijk. Maar niettemin bedankt voor de suggestie; er bestaat een hoop waarvan ik niet op de hoogte ben.
Moet je alleen de zak-einden uitvoeren in opbouw ? Of moet de gehele installatie opbouw worden ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef sigme het volgende:
Je pakt gewoon een combinatie schakelaar/wandcontactdoos waarbij je de stroomvoerende draad niet aansluit op het P contact maar op de plaats van de schakeldraad, zo heb je een geschakelde wandcontactdoos gecreëerdquote:Op donderdag 6 december 2012 13:38 schreef suya het volgende:
Oei, Groningen, shudve known!
Vind het er fantastisch uit zien allemaal ( t meeverven hou je van me tegoed)
Succes met t klussen, fijn dat jullie nu iig t warm kunnen hebben! Vind die bakelieten dingen idd ook mooi, past in de tijdgeest maar zijn wel prijzig! Worden overigens ook wel vaak op mp aangeboden.
Even O.t. , kennen jullie die stopcontacten die ze veel in Engeland/oz hebben, waar een schakelaar in t zelfde contact zit, zodat je de stekker van het apparaat in t contact kunt laten zitten maar die geen stroom vreet? Lol beetje omslachtige uitleg, maar heb dus geen id hoe zoiets heet, en of je die in nld kunt kopen.
Kennen jullie zoiets, en weet je misschien waar ik die kan halen?
Succes met t klussen! Ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |