Trek die man van je eens aan je jasje namens onsquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat en de mozzarella. Ik heb het eerder wel eens uitgerekend en ik geloof dat het meer dan 400kcals was.
[..]
Yep.![]()
Geen recept helaas, want mijn man heeft het gemaakt.
Zo noemt hij me eigenlijk altijd. Deed hij al voordat we getrouwd waren. Zoals hij het zegt, is het heul lief hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef AKnynke het volgende:oi, vrouwtje. Als mijn vriend me vrouwtje zou noemen zou ik dat niet zo lief vinden.
De duutser noemt me soms wel 'mijn meisje' , en dat vind ik dan wel weer lief!
Vond die bak kwark wel een beetje veelquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
zouden jullie mijn lijstjes en sportgedrag vanaf nu weer wat in de gaten willen houden?
Ik voel me goed genoeg om er weer aan te gaan werken, maar Mr.Mo is niet zo van het opletten, die vindt het allemaal wel prima![]()
wel lief van 'm, maar daar word ik niet slanker van.
Dus streng zijn moet ik maar aan jullie over laten.. oh, en ook boos worden als ik niet ga sporten terwijl ik dat wel heb ingepland
Wokken is gezond, mits je er niet van die kant-en-klaarsaus doorheen gooit.quote:
Het recept staat in de grote Vegabijbel dus ik kijk vanavond wel even of ik het kan vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
Trek die man van je eens aan je jasje namens ons
zo'n bak kwark bevat 350 Kcal volgens de beschrijving.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond die bak kwark wel een beetje veelvan vandaag dan
Ouwe koeien enzo
En over sporten zeg ik niks dat doe ik zelf ook weinig tot niet.
Wat voor saus dan? Of is dat een ontzettende n00b vraag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wokken is gezond, mits je er niet van die kant-en-klaarsaus doorheen gooit.
=
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit het raam van m'n collega..
Ik ga ook weer de teugels aantrekken, die heb ik vorige week flink laten vieren...
Weet ik ook niet zo, ik zie die altijd staan bij de voorgesneden groente.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat voor saus dan? Of is dat een ontzettende n00b vraag?
www.verycherry.nl ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeee
A ghost from the past!
Een flinke tijd terug circuleerde er hier een linkje van een website/webshop met beeeeeldige jurkjes! Een beetje ouderwetserig. Vooral XM was er destijds nogal weg van, dacht ik.
Heeft iemand nog énig idee wat ik nu bedoel?
Yeh, die koop ik altijd namelijk. De zoetzure woksaus, mjammie. Maar die zijn dus eigenlijk niet zo goed. Dus nu weet ik niet wat dan wel 'mag'. Ik ben niet zo goed in gezond levenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zo, ik zie die altijd staan bij de voorgesneden groente.
Het beste is zelf sausjes maken!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeh, die koop ik altijd namelijk. De zoetzure woksaus, mjammie. Maar die zijn dus eigenlijk niet zo goed. Dus nu weet ik niet wat dan wel 'mag'. Ik ben niet zo goed in gezond leven
Heette het destijds anders?quote:
Hoi Indiaantjequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Greys!![]()
Misschien die site met Sigme's schaapjurkjes?
Misschien heb je toen de site van King Louie zelf gezien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heette het destijds anders?
Want die naam komt me niet voor en de site ook niet, maar het soort jurkjes wel!
Dus zoiets bedoelde ik zeker! Dankjewel!
Oh, dat laatste (bio) is misschien al een stap in de goede richting. En anders kan ik zo nog altijd even een recept opzoeken, kijken hoe moeilijk/makkelijk het isquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het beste is zelf sausjes maken!Maar dat doe ik ook niet altijd.
Van sommige sausjes weet ik niet zo goed hoe je het maakt, of het duurt dan veel langer. Wokgroenten met woksausje is voor mij meestal een snelle oplossing als ik weinig tijd heb.
Oh en misschien sausjes van de bio-winkel, dat die beter zijn? Zijn wel duurder natuurlijk, maar ze zullen minder vreemde toevoegingen hebben lijkt me. Maar die koop ik nooit dus dat weet ik niet![]()
Misschien! Ik zoek nog even verder!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien heb je toen de site van King Louie zelf gezien?
En hoi!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Indiaantje
Het was een site met jurkjes a la die van Ewelina's linkje in elk geval
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wokken is gezond, mits je er niet van die kant-en-klaarsaus doorheen gooit.
[..]
Het recept staat in de grote Vegabijbel dus ik kijk vanavond wel even of ik het kan vinden.
En anders trek ik inderdaad manlief aan zijn jas.
Omdat je aangeeft dat je niet afvalt, dan zou ik yoghurt eten maar nogmaals heb geen idee van Kcalquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo'n bak kwark bevat 350 Kcal volgens de beschrijving.
Past m.i. er gewoon in?Dit is trouwens geen 'weerwoord', als in 'ik wil het eigenlijk niet horen' ofzo
maar ik had 't idee dat mijn lijst vandaag juist wel goed is, vooral als ik ook nog ga hardlopen?
Mwehehe!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien! Ik zoek nog even verder!
En hoi allemaal!
Gister of eergister dacht ik nog aan jullie toen er iemand 'treurwilg' zei tegen me
Toen hebben we zelfs nog terug zitten zoeken in oude Slank delen hoe ik ook alweer op dat ultieme (quote:
Ik meen me te herinneren dat je iets aan je brave imago probeerde te doen door het bezigen van uitermate duistere scheldwoorden!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen hebben we zelfs nog terug zitten zoeken in oude Slank delen hoe ik ook alweer op dat ultieme () scheldwoord (
) was gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |