quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jups. niet een dikke laag, maar toch, wit!
Deze is best mager volgens mij toch?Tenminste de lunch of maakt die mozzarella dat goed?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Tsja, je kunt wel bij dezelfde lijstjes iedere keer zeggen dat het te weinig (vooral groente vaak), te zoet of ongezond is, maar dat is zo zinloos als diegene het wel prima vindt allemaal.
Ik vraag me dan wel af waarom je lijstjes post als je de feedback niet boeiend vindt.![]()
Lijstje voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: 2 mandarijntjes
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: kliekje jalapenoquiche
D: weetnogniet
jalapenoquiche? Wa's dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Tsja, je kunt wel bij dezelfde lijstjes iedere keer zeggen dat het te weinig (vooral groente vaak), te zoet of ongezond is, maar dat is zo zinloos als diegene het wel prima vindt allemaal.
Ik vraag me dan wel af waarom je lijstjes post als je de feedback niet boeiend vindt.![]()
Lijstje voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: kliekje jalapenoquiche
D: weetnogniet
Ehrm... Kip. Met rijst. En madrassaus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waow Coco! Dat lijstje is echt al tig keer beter dan je vroegere lijstjes!Goed begin is halve werk enzo
![]()
Wat zit er in die kip madras?
waarom zijn ze dan op zoek naar Nederlandse migranten? Wat maakt ons zo speciaal?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stond in de metro een artikel over dat veel Zweedse gemeenten 'op zoek' zijn naar Nederlandse emigranten... Ik zou het best willen.
Oh, ter verduidelijking: die eerstequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm... Kip. Met rijst. En madrassaus.Oh, en daar trek ik dan een blik (
) boontjes bij open. Voor de groentjes enzo.
Ik ben echt slecht in koken. Dit is gewoon zo'n Knorr wereldgerecht.
Ja, dat denk ik ook.Zal wel scherp zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermoed dat het een quiche is van jalapenopepers.
In elk geval een appel en creme fraiche...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ter verduidelijking: die eersteis omdat ik eigenlijk geen idee heb van wat er precies in zit.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:
jups. niet een dikke laag, maar toch, wit!
Zo!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah ja. Die appel laten we meestal weg. Omdat we koude-appelstukjes 'raar' vinden in een warm gerecht. (ik vermoed dat wij eerder zelf raar zijn, mgoed...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In elk geval een appel en creme fraiche...
Oh, ik vind het wel lekker erbij! Die appel moet je ook meewarmen, dan is ie niet koud meer. Wel lekker fris.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah ja. Die appel laten we meestal weg. Omdat we koude-appelstukjes 'raar' vinden in een warm gerecht. (ik vermoed dat wij eerder zelf raar zijn, mgoed...)
Krijg je dan geen vieze, zompige appelstukjes?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik vind het wel lekker erbij! Die appel moet je ook meewarmen, dan is ie niet koud meer. Wel lekker fris.
Dat en de mozzarella. Ik heb het eerder wel eens uitgerekend en ik geloof dat het meer dan 400kcals was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is best mager volgens mij toch?Tenminste de lunch of maakt die mozzarella dat goed?
Yep.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoveel jalapenopepers zaten er niet in, de vulling bestond ook uit uien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zou waarschijnlijk de rest van de dag (nacht, en dag erna) op de wc moeten doorbrengen als ik zoiets zou eten
Zelf maken hoeft helemaal niet moeilijk te zijn idd! De eerste keer even een investering in kruidenspul, maar verder niet ingewikkeld. En zoooo veel lekkerderquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoveel jalapenopepers zaten er niet in, de vulling bestond ook uit uien.
Chicken Madras is trouwens 770 kcals per portie en bevat veel suiker en verzadigde vetten.
Ik zou die wereldgerechten niet te vaak op het menu zetten of gewoon zelf maken.
Wth? 770 kcals per portie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoveel jalapenopepers zaten er niet in, de vulling bestond ook uit uien.
Chicken Madras is trouwens 770 kcals per portie en bevat veel suiker en verzadigde vetten.
Ik zou die wereldgerechten niet te vaak op het menu zetten of gewoon zelf maken.
Zo is die van mij ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me goed genoeg om er weer aan te gaan werken, maar Mr.Mo is niet zo van het opletten, die vindt het allemaal wel prima![]()
wel lief van 'm, maar daar word ik niet slanker van.
oi, vrouwtje. Als mijn vriend me vrouwtje zou noemen zou ik dat niet zo lief vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo is die van mij ook![]()
Ik: "Vind je me dan niet dikker geworden? Kom op, je moet het verschil toch zien?"
Hij: "Neuh, niet echt. Vrouwtje, ik zie dat toch niet? Ik vind je altijd mooi"
Dus. Ontzettend lief, maar het motiveert me niet echt, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |