abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:31:28 #101
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88500354
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:27 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik heb morgen een echte date, maar het was wel grappig. :)
Als "arts" (wie is het tegenwoordig niet) raad ik je aan een korte datingsite pauze te nemen. En misschien alles wat daarmee te maken heeft ook even te laten liggen. Acclimatiseren ... je hebt het wel even nodig denk ik.
451 °F
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:32:21 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88500376
Even serieus. Ik ga hierna ook niet meer op Lamon in. Ik meen echt wat ik zeg, en dat is dat ik denk dat hij psychologische hulp nodig heeft.

Het constante geblaat over nepprofielen en fakers deed het me al vermoeden, maar hij heeft gewoon last van paranoïde gedachten. Ik weet niet hoelang je al met haar aan het praten was, maar ik zat vanavond gewoon in de kroeg met dat meisje van afgelopen vrijdag. Ben pas om 23.30u thuisgekomen.

Als iemand buiten Lamon. in dit topic serieus denkt dat ik zo triest ben om een heel nepprofiel aan te maken om een of andere fokker belachelijk te maken zou ik dat echt heel raar vinden. Alsof ik niks beters te doen heb. :') Je ziet spoken man.

Ik chat al een week of vier met haar, ik kan hele gespreksgeschiedenissen met haar plaatsen (doe ik niet), wáárom zou ik zoiets aanmaken in de hoop dat in al die weken dat ik er met mijn fake-profiel opzit ene fucking Lamon. een speeddate van me aanneemt? :')

Serieus, ik ben gewoon een normale kerel uit Utrecht, en op paiq zitten verder gewoon normale vrouwen. Zoals dit meisje uit Valkenswaard, waar ik nu nog steeds mee chat. Lamon, zoek hulp. Meen ik echt, niet om je te dissen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88500469
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:32 schreef Silenus het volgende:
Even serieus. Ik ga hierna ook niet meer op Lamon in. Ik meen echt wat ik zeg, en dat is dat ik denk dat hij psychologische hulp nodig heeft.

Het constante geblaat over nepprofielen en fakers deed het me al vermoeden, maar hij heeft gewoon last van paranoïde gedachten. Ik weet niet hoelang je al met haar aan het praten was, maar ik zat vanavond gewoon in de kroeg met dat meisje van afgelopen vrijdag. Ben pas om 23.30u thuisgekomen.

Als iemand buiten Lamon. in dit topic serieus denkt dat ik zo triest ben om een heel nepprofiel aan te maken om een of andere fokker belachelijk te maken zou ik dat echt heel raar vinden. Alsof ik niks beters te doen heb. :') Je ziet spoken man.

Ik chat al een week of vier met haar, ik kan hele gespreksgeschiedenissen met haar plaatsen (doe ik niet), wáárom zou ik zoiets aanmaken in de hoop dat in al die weken dat ik er met mijn fake-profiel opzit ene fucking Lamon. een speeddate van me aanneemt? :')

Serieus, ik ben gewoon een normale kerel uit Utrecht, en op paiq zitten verder gewoon normale vrouwen. Zoals dit meisje uit Valkenswaard, waar ik nu nog steeds mee chat. Lamon, zoek hulp. Meen ik echt, niet om je te dissen.
Lieve jongen, het was een leuke poging, maar het is echt te laat, ik heb je nepprofiel ook aangegeven bij Paiq trouwens, just for the fun of it. :D
pi_88500496
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:32 schreef Silenus het volgende:

Ik denk niet dat ie nu acuut hulp nodig heeft..

Het beheerst wel teveel zn wereldje, gedreven door zn prestatiedrang. Daardoor gaat ie spoken zien die er niet zijn..

Lamon, nog even en je gaat over het randje. Dan is het straks een complot van de CIA tegen jou, en zie je straks lachende Paiq icoontjes door je huis dansen,,,
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:37:02 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88500518
Haha ja hoor, ga mij ook even aangeven. Dat kun je niet eens, je weet niet eens wat m'n profiel is. :D

Bij boer Janssen zitten nog twee Joden op zolder trouwens. Misschien kun je die ook even aangeven. :')
pi_88500534
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:36 schreef Godshand het volgende:
Lamon, nog even en je gaat over het randje. Dan is het straks een complot van de CIA tegen jou, en zie je straks lachende Paiq icoontjes door je huis dansen,,,
Sure, gelukkig checkt Paiq wel IP adressen. :D
pi_88500569
*doet een paar stapjes terug en verlaat het topic tot de gemoederen bedaard zijn*
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:39:33 #108
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88500583
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:37 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Sure, gelukkig checkt Paiq wel IP adressen. :D
Lamon, die schroef achter jou in de muur he.. dat is dus eigenlijk een camera..

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:39 schreef After_Dark het volgende:
*doet een paar stapjes terug en verlaat het topic tot de gemoederen bedaard zijn*
Nee man, dit is entertainment van het hoogste niveau. Leedvermaak. Kom eens doorrrr met de popcorn!
Overal verstand van.
pi_88500604
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:39 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb geen gemoederen hoor, ik heb morgen een date met een echt meisje. :D
Alleen valt iemand hier hard door de mand. :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:44:34 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88500724
Al zou ik nu met dat meisje gaan daten en een foto van ons beiden maken, dan nog denk je dat het allemaal één groot complot is. :')

Ach ik vind het allemaal wel grappig. En een beetje sneu voor Lamon, je moet wel wat problemen in je kop hebben als je achter elke boom zo'n vijand ziet.
pi_88500760
Tuurlijk, ik ga slapen, post jij die foto maar. :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:47:26 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88500809
We zijn allemaal aliens Lamon. Puur op deze wereld om jou het leven zo zuur mogelijk te maken.

Slaap lekker. Beterschap. :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:48:50 #113
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88500871
Ugh, trusten kerel. Morgen gaat je paiq-ban in (die beheerders zullen wel raar opkijken) ;)
451 °F
pi_88503596
kostelijk dit O+ :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 07:20:29 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_88503680
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
kostelijk dit O+ :D
Eersteklas entertainment. 8-)
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 07:36:36 #116
57047 macondo
pi_88503756

Die Spirit he, die een vermeende date had met Silenus - die schijnt helemaal niet te bestaan! En ook Duimelot is kennelijk tóch ook een kloon want die zie je hier nauwelijks meer :D
Overal verstand van.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:42:37 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88505539
Nog mensen een date gepland? :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:44:26 #118
141482 Q.
JurassiQ
pi_88505561
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Nog mensen een date gepland? :)
Lamon met Silenus hoor ik net.
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:55:36 #119
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88505845
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 09:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Lamon met Silenus hoor ik net.
_O-

Echt Lamon. Het overkomt jou allemaal alleen maar hè. Wij zitten hier alleen maar om jou voor de gek te houden, ik zou het bijna zelf geloven.
pi_88508267
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef Godshand het volgende:

Ik ben dus ook arts :')
Wat kieskeurig klaagde. En nee das geen grap. Artsen en ICTers (en nog hoop andere beroepsgroepen) zijn gewoon veel in het online date wereldje omdat ze met drukke banen weinig (interessante) vrouwen dagelijks ontmoeten...
Geld ook voor zusters denk ik...
Ik werk ook in de zorg en kom er juist weinig (single) mannen tegen, dus ik vind het niet zo raar dat op datingsites veel ICT'ers, artsen, verpleegkundigen e.d. te vinden zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Neelix het volgende:

[..]

_O-

Echt Lamon. Het overkomt jou allemaal alleen maar hè. Wij zitten hier alleen maar om jou voor de gek te houden, ik zou het bijna zelf geloven.
Het is één groot complot :Y
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:22:28 #121
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88508412
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:17 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik werk ook in de zorg en kom er juist weinig (single) mannen tegen, dus ik vind het niet zo raar dat op datingsites veel ICT'ers, artsen, verpleegkundigen e.d. te vinden zijn.
Ehm, dat is een beetje tegenstrijdig, vind je niet?
pi_88508614
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:22 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het staat er wat verwarrend, maar ik bedoel dat ik op mijn werk weinig mannen tegenkom. Of vind je dat tegenstrijdig? Ik ben niet zo helder van geest vandaag, dus corrigeer mij waar nodig :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:43:59 #123
57047 macondo
pi_88509172
quote:

[..]

Ik zie de tegenstrijdigheid niet zo..?
Overal verstand van.
pi_88509222
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Lolaatje het volgende:

[..]
Het staat er wat verwarrend, maar ik bedoel dat ik op mijn werk weinig mannen tegenkom. Of vind je dat tegenstrijdig? Ik ben niet zo helder van geest vandaag, dus corrigeer mij waar nodig :P
Greep uit het medicijnenhokkie gedaan zeker?

Als je 'juist' vervangt door 'inderdaad' dan is het logischer, maar ik vond de strekking van het bericht wel duidelijk genoeg hoor :P
pi_88509319
quote:

[..]

ICT'ers zijn voornamelijk mannen die weinig vrouwen tegenkomen, verpleegkundigen voornamelijk vrouwen die weinig mannen tegenkomen op hun werk. En artsen moeten gewoon beter leren flirten met al die zustertjes :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')