Van jou wist ik het maar de restquote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee we hebben geen leven en zijn kansloos
Ja, zal ik doen... maar bellen... dat is spannend...quote:Op maandag 8 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek![]()
[..]
die
gewoon even bellen en vragen of je de goede hebt
[..]
Later
maar ik ruik niet naar preiquote:
Is daar iets mis mee danquote:
nee maar ik ruik toch liever naar iets andersquote:
mja baby's ruiken het ook niet als ze in hun eigen broek hebben gepoept, dus wat wil je zeggenquote:
Dat ik er geen last van hebquote:Op maandag 8 november 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar ik ruik toch liever naar iets anders![]()
[..]
mja baby's ruiken het ook niet als ze in hun eigen broek hebben gepoept, dus wat wil je zeggen
egoïstquote:
even luusteren ik ben benieuwdquote:
Die durven het gewoon niet te zeggen...quote:Op maandag 8 november 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel mee want ik hoor mijn collega's ook niet klagen
Denk meer omdat ze er zelf ook de heletijd in staanquote:Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die durven het gewoon niet te zeggen...
gekloot met rug en spieren dat zuigt echtquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was wel ff pittig bij de fysio.. Kan wel echt merken dat ik ziek ben, mn spieren zijn gelijk minder waard
Maar verder gaat het echt supergoed. Alleen die wervels van mijééntje kon de fysio niet los krijgen, bij mij zitten ze om en om teveel naar links en naar rechts zeg maar XD en daardoor wel allemaal recht
magoed, niet echt zoals God het bedoelt heeft
Nu ga ik donderdag naar een collega van hem om te kijken of die nog wat leuke truukjes heeft (of een andere pijnbank
). Hij zei ook; wellicht werkt dit ook gewoon voor jou, en moeten ze juist wat scheef zitten. Zolang je spieren maar de dingen op kunnen vangen en je dat onderhoudt is het goed.
Dus mag nu gewoon 2x in de week gaan sporten ipv 3x, das wel lekkerMet 2x zie je ook verbetering, dus ben wel blij
Nu lekker in mn bedje laptoppen btw
Kusjequote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was wel ff pittig bij de fysio.. Kan wel echt merken dat ik ziek ben, mn spieren zijn gelijk minder waard
Maar verder gaat het echt supergoed. Alleen die wervels van mijééntje kon de fysio niet los krijgen, bij mij zitten ze om en om teveel naar links en naar rechts zeg maar XD en daardoor wel allemaal recht
Nu ga ik donderdag naar een collega van hem om te kijken of die nog wat leuke truukjes heeft (of een andere pijnbank
). Hij zei ook; wellicht werkt dit ook gewoon voor jou, en moeten ze juist wat scheef zitten. Zolang je spieren maar de dingen op kunnen vangen en je dat onderhoudt is het goed.
Dus mag nu gewoon 2x in de week gaan sporten ipv 3x, das wel lekkerMet 2x zie je ook verbetering, dus ben wel blij
quote:Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen... maar bellen... dat is spannend...
quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Ach ja.. shit happens. Ik ben iig blij dat ik er zelf ook wat aan kan doenquote:Op maandag 8 november 2010 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekloot met rug en spieren dat zuigt echt![]()
ik ga woensdag me door de mangel laten halen
Liefquote:
quote:
ja dat konden ze op de echo niet goed zien :S mijn rug was te hol om de spieren en dus problemen te zien, dus ik hoop dat de fysio woensdag wat meer kan vertellen en doen en niet dat ik een rontgen moet laten maken ofzo want dan heb ik echt alles al gehadquote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach ja.. shit happens. Ik ben iig blij dat ik er zelf ook wat aan kan doen
Wat heb jij allemaal danOok kraken bij de fysio?
![]()
[..]
Lief![]()
[..]
And I'm proud of it
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |