quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op maandag 8 november 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
wat is er mis dan, snoet?
en heb je ze al gebeld?
en hij krijg natuurlijk wel dat bezorg-geld terug, want andersquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]Mijn vriend is nu omruilen, hopelijk is hij op tijd thuis want we moeten vanavond ook nog naar A'dam
ik maak je wel weer lekker warm hoorquote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
en naar de douche met jou![]()
ik sta hier te vernikkelen met een spons in mijn handen
gelukkig zijn ze met ruilen en geld terug daar heel makkelijkquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hij krijg natuurlijk wel dat bezorg-geld terug, want anders
zal ik wel doenquote:
tof, die andere ookquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hij krijg natuurlijk wel dat bezorg-geld terug, want anders
quote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik maak je wel weer lekker warm hoor
Ga spoelen dan...quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef zwitsaljongetje het volgende:
hee ik blijf me niet inzepen hoor
gewoon proberen en boos worden ze zijn namelijk erg makkelijk wat dat betreftquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik denk het niethet is een fabrieksfout, volgens mij niet iets wat gebeurd kan zijn tijdens vervoer
En zoveel waren die bezorgkosten ook niet
Daarom helpen we je een handjequote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Jongens, hoe lang kennen jullie me nou al?
Als ik zeg dat ik ga douchen duurt het nog minstens een half uur voordat ik echt ga he
Ik moet thuisblijvenquote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon proberen en boos worden ze zijn namelijk erg makkelijk wat dat betreft
ik ben geen kat die je uit de tuin jaagt, ik ben een echt jongetje hoorquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ga spoelen dan...
* LieveLobbes met een emmer water aanzetten
ok, doe hem opjutten via de telefoonquote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik moet thuisblijven
mijn vriend gaat.. en die is niet zo van het boos worden
het is warm water.....quote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef zwitsaljongetje het volgende:
ik ben geen kat die je uit de tuin jaagt, ik ben een echt jongetje hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom helpen we je een handje.
* MPG gooit suikerbeeb over zijn schouder en loopt met haar naar de douche stort in:9 .
quote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, doe hem opjutten via de telefoon
Ja maar een emmerquote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
het is warm water.....![]()
Mensen met een vooroordeel
succes ermeequote:
Hebben jullie geen douche op werkquote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef Solique het volgende:
Zit op werk, douchen lijkt mij dus geen strak plan.
we hebben hier wel douchesquote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef Solique het volgende:
Zit op werk, douchen lijkt mij dus geen strak plan.
quote:
ik wel in de wcquote:
jullie hebben geen zwitsal daarquote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel in de wc
en ja dit is echt bij mij
wtf, waar woon je in?quote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel in de wc
en ja dit is echt bij mij
quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.
Iedereen die op me staat te wachten, ik kom er nu aan.
Wokkeltje moest eerst even nieuwe foto's
in een bouwvallige hut op het strand van hawaii, dit was tijdens een tropische stormquote:
wil je wel Nederlands blijven typen?quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
telnet pop.mailserver.org 25
get mail id .....
En ik danquote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.
Iedereen die op me staat te wachten, ik kom er nu aan.
Wokkeltje moest eerst even nieuwe foto's
Jij gaat toch douchen? Dan kan wok nu ff de nerd uithangenquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je wel Nederlands blijven typen?
damn ik las iets andersquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een bouwvallige hut op het strand van hawaii, dit was tijdens een tropische storm
o sorryquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je wel Nederlands blijven typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |