quote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, doe hem opjutten via de telefoon
Ja maar een emmerquote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
het is warm water.....![]()
Mensen met een vooroordeel
succes ermeequote:
Hebben jullie geen douche op werkquote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef Solique het volgende:
Zit op werk, douchen lijkt mij dus geen strak plan.
we hebben hier wel douchesquote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef Solique het volgende:
Zit op werk, douchen lijkt mij dus geen strak plan.
quote:
ik wel in de wcquote:
jullie hebben geen zwitsal daarquote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel in de wc
en ja dit is echt bij mij
wtf, waar woon je in?quote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel in de wc
en ja dit is echt bij mij
quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.
Iedereen die op me staat te wachten, ik kom er nu aan.
Wokkeltje moest eerst even nieuwe foto's
in een bouwvallige hut op het strand van hawaii, dit was tijdens een tropische stormquote:
wil je wel Nederlands blijven typen?quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
telnet pop.mailserver.org 25
get mail id .....
En ik danquote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.
Iedereen die op me staat te wachten, ik kom er nu aan.
Wokkeltje moest eerst even nieuwe foto's
Jij gaat toch douchen? Dan kan wok nu ff de nerd uithangenquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je wel Nederlands blijven typen?
damn ik las iets andersquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een bouwvallige hut op het strand van hawaii, dit was tijdens een tropische storm
o sorryquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je wel Nederlands blijven typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |