quote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef luckyb1rd het volgende:
KNMI geeft pas een waarschuwing als het ergste al geweest is.. Zoveel subsidie en nog steeds niet goed het weer kunnen voorspellen..
Begint in Arnhem ook al wat aan te trekken..
Denk dat het rond 1400 uur was.. tis hier net gaan regenenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hengelo, en daar begint het volgens Buienradar om 13:00-13:30 te plenzen
Orkanen krijgen ook altijd een naam?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef MissJ het volgende:
sinds wanneer krijgt een storm een naam?
Jep, Vlissingen ookquote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Hoek van Holland en omgeving heeft inmiddels ook een acht te pakken zie ik
Omdat het daar avond aan het worden is?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Als je deze loop bekijkt: http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=eu&sat=vis&type=loop
Waarom word het rechts bovenin ineens zo zwart?
Echt? Mooi om te zien in dat gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat het daar avond aan het worden is?
Het is nog niet eens helemaal begonnen, het ergste wordt vanavond en vannacht verwacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:54 schreef dewd het volgende:
Is dit het nu? Het waait hier(Haarlemmermeer) een beetje met wat regen. Zo te zien kunnen de kindjes gewoon Sint Maarten lopen vanavond. Paniekzaaiers.
Ok dan heb ik het niet goed gehoord op het journaal en de anwb(maarja wie luistert er dan ook naar de anwb /facepalm) dat het aan de kust na 12:00 zou beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:57 schreef wimbaens het volgende:
[..]
Het is nog niet eens helemaal begonnen, het ergste wordt vanavond en vannacht verwacht.
Het is toch begonnen, maar je krijgt niet opeens windkracht 9? Dat gaat langzaam en heeft een hoogtepunt...... Vanavond/vannacht dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef dewd het volgende:
[..]
Ok dan heb ik het niet goed gehoord op het journaal en de anwb(maarja wie luistert er dan ook naar de anwb /facepalm) dat het aan de kust na 12:00 zou beginnen.
Ja... het begint ook wel na 1200 uur.... maar straks zwakt alles zelfs nog iets af.... pas vanaf middernacht en vooral morgen ochtend heel erg vroeg zal de wind op zijn hardst zijn!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef dewd het volgende:
[..]
Ok dan heb ik het niet goed gehoord op het journaal en de anwb(maarja wie luistert er dan ook naar de anwb /facepalm) dat het aan de kust na 12:00 zou beginnen.
Er staat een mooie 8Bft bij jou op de pierquote:
Er zijn al windstoten van 125 gemeten vanmiddagquote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Zee platform windstoot van 115 km/u, orkaankracht dus.
Heb ik ook wel eens gehad en nog 's avonds in het pikkedonker ook... niet echt prettig... had zwaar geluk. Kwam tot stilstand tegen de boomstam en moest zo hard remmen dat me achterwiel van de grond af kwam.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Shispeed het volgende:
ik had net bijna een ongeluk met mijn brommer doordat er een halve afgebroken boom op de weg lag, en mijn vizier beslagen was en daardoor mij dat pas erg laat opviel, ik kon hem nog net ontwijken
Met kans op zeer zware windstoten, oppassen dus!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpe lijn met onweer opweg naar de westkust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |