Jep, mee-eens. Ik voorspel dat het KNMI vanavond een waarschuwing de deur uitdoet en dat televisie programma's zoals P&W nog snel een weerman inschakelen in de uitzendingquote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef horned_reaper het volgende:
haha ^^ ik wist dat het een kwestie van tijd was voordat deze reacties zouden komen.
Vooral omdat de wind straks weer wat gaat afzwakken in de avond..... dan gaat iedereen schreeuwen van "het stelde helemaal niets voor!"
Maar de storm komt pas morgen in de hele vroege ochtend
Vrijdagnacht inderdaad...en dan ook de zwaarste windstoten.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef horned_reaper het volgende:
haha ^^ ik wist dat het een kwestie van tijd was voordat deze reacties zouden komen.
Vooral omdat de wind straks weer wat gaat afzwakken in de avond..... dan gaat iedereen schreeuwen van "het stelde helemaal niets voor!"
Maar de storm komt pas morgen in de hele vroege ochtend
blijft oplopen nu windstoten van 111 km/uurquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Drassss het volgende:
Zeeplatform heeft nu een 9 met stoten van 109 km/h. Luchtdruk zit daar op 985.
Bron: Buienradar
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef luckyb1rd het volgende:
KNMI geeft pas een waarschuwing als het ergste al geweest is.. Zoveel subsidie en nog steeds niet goed het weer kunnen voorspellen..
Begint in Arnhem ook al wat aan te trekken..
Denk dat het rond 1400 uur was.. tis hier net gaan regenenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hengelo, en daar begint het volgens Buienradar om 13:00-13:30 te plenzen
Orkanen krijgen ook altijd een naam?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef MissJ het volgende:
sinds wanneer krijgt een storm een naam?
Jep, Vlissingen ookquote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Hoek van Holland en omgeving heeft inmiddels ook een acht te pakken zie ik
Omdat het daar avond aan het worden is?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Als je deze loop bekijkt: http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=eu&sat=vis&type=loop
Waarom word het rechts bovenin ineens zo zwart?
Echt? Mooi om te zien in dat gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat het daar avond aan het worden is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |