Dat staat toch in het bericht?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef braddofiel het volgende:
En wanneer komt nou echt de volle laag?
Want ik woon dus aan de kust en ik ga altijd met de fiets..
Zet wel even de bron er bij.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat staat toch in het bericht?
Vrijdagnachtquote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef braddofiel het volgende:
En wanneer komt nou echt de volle laag?
Want ik woon dus aan de kust en ik ga altijd met de fiets..
Het kaartje zegt toch al direct dat het om de BOV verwachting gaat ^^quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zet wel even de bron er bij.
De duitsers, volgens mij geven die bijna alle lagerukgebieden een naamquote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef Fredo55 het volgende:
Oh, het beest heeft ook een naam!![]()
Wie bepaald dat eigenlijk?
Volgens de VID vrijwel geen spits vrijdagmorgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:47 schreef aloa het volgende:
Het wordt denk ik een leuke ochtendspits vrijdag.
Morgenavond inderdaad een zeer zware spits...wind en regen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Volgens de VID vrijwel geen spits vrijdagmorgen.
Morgenavond een zeer zware spits,morgenochtend een zware spits.
http://www.vid.nl/Prognose/show
Als je aan de kust woont wens ik je succes.....quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Caesu het volgende:
ik moet wel post bezorgen vrijdagochtend dus ik hoop dat het meevalt dan.
Ik woon in een gemeente aan de kustquote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als je aan de kust woont wens ik je succes.....
Als je meer in het binnenland woont moet het te doen zijn
Indd succes en zorgen dat je je post niet verliestquote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik woon in een gemeente aan de kust
Danku.
apart genoeg is ie beter voor hierquote:Op woensdag 10 november 2010 23:13 schreef Fredo55 het volgende:
De laatste kaart is iets minder heftig:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |