Reageer eens normaal, idioot.quote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
reageer nou eens op mijn post slome!
die swarma reageert wel op anderen, maar op die 1 dag oude van mij niet terwijl hij gister de hele dag on wasquote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reageer eens normaal, idioot.
Wellicht heeft je manier van vraagstelling er iets mee te maken?quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
die swarma reageert wel op anderen, maar op die 1 dag oude van mij niet terwijl hij gister de hele dag on was
Hoezo FB voor al je klachtenquote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
flikker maar op, je hebt je credits verspild
ik vond dit tamelijk normaalquote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wellicht heeft je manier van vraagstelling er iets mee te maken?
quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef idiot---boy het volgende:
Terinirritant die lelijke beweegbanners
dit is niet voor de grap swarmahoer, het is een serieuze klacht! Ik irriteer me er echt aan!
heel normaalquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef idiot---boy het volgende:
swarma reageer gvd op mijn post hiero!
Omdat je op iedereen reageerde en mijn post eerder was en omdat je zelf na 10 uren nog niet reageerde. Daarom.quote:
Omdat het van een niveau is dat we niet meer willen hebben in KLB. Dat soort topics open je maar in ONZ. Zonder garantie dat het daar niet op slot gaat trouwens.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Linkse mensen
Ik zie een slotje? Gaarne een reden daarvoor te geven.
Ik zie dat er boven mij een onbezonnen user domme dingen loopt te zeggen. Dat laat ik geheel voor zijn rekening, maar toch zou een berisping hierover wel op z'n plaats zijn.
Einde dienstmededeling.
nee omdat het me nu opvalt vertel ik het tegen je ipv te notenquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet of je grappig probeert te doen, maar ben je nou serieus?
Ik heb niet eens notes waar ik topics in KLB zit te verzieken.
Ach, je doet maar. Jij hebt de macht.
Het helpt niet om een topic schoon te houden als je daarin reageert op een verziekende post. Beter zet je alleen een TR en reageer je niet op dat soort posts in het topic.quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
Ik TR regelmatig. Iedere dag zelfs (meestal anoniem).
Er was niets aan de hand, omdat het allang opgehouden is (een simpele reactie op reactie). En als een reactie geven op iemand al een topic verzieken is, dan heb ik heel veel regels gemist hier.
Bedankt voor het aanspreken, ik houd op.
Het was maar één post waar ik op reageerde. Is dat al een topic verzieken? Nu krijg ik te horen dat ik dat blijkbaar vaker zit te doen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het helpt niet om een topic schoon te houden als je daarin reageert op een verziekende post. Beter zet je alleen een TR en reageer je niet op dat soort posts in het topic.
Een reactie lokt weer reacties uit en dan is een topic al snel verkloot. Het is niet jouw schuld, maar zet toch liever alleen een TRquote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Het was maar één post waar ik op reageerde. Is dat al een topic verzieken? Nu krijg ik te horen dat ik dat blijkbaar vaker zit te doen.
De TS reageerde al niet meer op me. Ze ging na mijn reactie gewoon verder reageren op anderen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een reactie lokt weer reacties uit en dan is een topic al snel verkloot. Het is niet jouw schuld, maar zet toch liever alleen een TR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |