ik meet niets. als je shift indrukt en dan klikt op je network properties krijg je te zien wat je transmission rate is. hier gaat het over, niet de werkeliijke throughput.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoe meet je die 130Mbps? 130 Mbps echte throughput is zeer goed te noemen.
Dan verbind hij op 130Mbps phy rate. 2.4Ghz of 5Ghz? Want volgens mij is de client in een macbook op 2.4Ghz 1x2 wat verklaart waarom de phy rate tot 150Mbps gaat. op 5Ghz verbind hij wel op 300Mbps.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef unixland het volgende:
[..]
ik meet niets. als je shift indrukt en dan klikt op je network properties krijg je te zien wat je transmission rate is. hier gaat het over, niet de werkeliijke throughput.
Ha, dan was mijn vermoeden juist. De WNR3500 kan geen 5Ghz, dus dat is dan de reden.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan verbind hij op 130Mbps phy rate. 2.4Ghz of 5Ghz? Want volgens mij is de client in een macbook op 2.4Ghz 1x2 wat verklaart waarom de phy rate tot 150Mbps gaat. op 5Ghz verbind hij wel op 300Mbps.
Doe meteen een Time Capsule. Hoef je ook niet meer om te kijken naar backupsquote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef unixland het volgende:
[..]
Ha, dan was mijn vermoeden juist. De WNR3500 kan geen 5Ghz, dus dat is dan de reden.
Grrr...weer een nieuwe wireless router kopen dus ... damn...die airport basestations zijn wel prijzig hoor
Veel verschil zal je niet merken in wireless snelheid. En waarom een airport. Er zijn zat andere kwalitatief goede routers. Ik noem geen namenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef unixland het volgende:
[..]
Ha, dan was mijn vermoeden juist. De WNR3500 kan geen 5Ghz, dus dat is dan de reden.
Grrr...weer een nieuwe wireless router kopen dus ... damn...die airport basestations zijn wel prijzig hoor
Nou, hier kan ik er af en toe nog een eitje op bakkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Aan zo'n iMac heb je ook niks als de cv-ketel ermee stopt, mijn vorige pc gaf tenminste fatsoenlijk warmte af.
De mijne wordt persoonlijk opgehaald in Amerika. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb ik net een bod uitgebracht op een Apple TV op eBay-Deutschland
Hoeveel willen ze wel uitgeven? Voor 6-800 euro koop je een keurige tweedehands alu iMac, zie ze regelmatig staan. Die witte iMacs kunnen ook nog wel, maar ik zou wel voor een Intel gaan, dan kun je voorlopig nog wel even de software updaten en de nodige nieuwe programmas draaien.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Eerin het volgende:
Hee, ik had even een vraagje: Mijn ouders willen graag een apple kopen, ik heb zelf de iMac OS X en die bevalt heel goed, maar mijn ouders hebben geen zin om nog een keer 1200 euro uit te geven aan een computer. Nou staan er veel iMac's G4 en G5 te koop, en ik vroeg me af of deze ook goed genoeg zou zijn, en of deze nog gewoon werkt heden ten dage. Ze doen niks anders dan emailen en op marktplaats zitten, dus hij hoeft geen briljante videokaart en zo te hebben, maar het zou fijn zijn als hij in ieder geval een beetje snel is. Ze hebben nu een Windows en die blijft maar vastlopen.
In ieder geval, alvast bedankt en ik hoor het wel!
Ik heb dit vorig jaar ook meegemaakt. Heb het opgelost met behulp van iDefrag.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:25 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hier nog wat anders aan doen dan alleen formatteren?
Die lijkt verdomd veel op de melding die ik laatst kreeg. Ik heb opgestart van de Leopard schijf en de schijf hersteld, daarna werkte het weer. Twijfel nu of dat ook in de melding stond, het ging in ieder geval toen ook fout met formatteren en bestanden die niet verplaatst konden worden. Allemaal zonder dataverlies.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:25 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hier nog wat anders aan doen dan alleen formatteren?
Dat kost je wel een uur of 5, schat ik. Misschien wel meer.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer om een backup van time machine terug te zetten? 150 gb ofzo
Hangt af van de verbinding he.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer om een backup van time machine terug te zetten? 150 gb ofzo
Nieuwere MacBooks zenden ook geluid uit over de DisplayPort, en dat raak je kwijt als er een stap DVI tussen zit. Als je echt Mini-DVI op je MacBook hebt maakt het niet uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hallo DIG!
Ik zou graag willen weten wat de beste manier is om een Macbook op een TV aan te sluiten. Ik heb de volgende manieren gezien:
Mini-DVI <-> DVI --X-- DVI <-> HDMI
Mini-DVI <-> HDMI --X-- HDMI <-> HDMI
Wat is nou de beste manier of maakt het verder geen kont uit?
Hee heel erg bedankt, ik zal het aan ze doorgeven! Zeker dat van Intel is misschien wel handig om te weten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoeveel willen ze wel uitgeven? Voor 6-800 euro koop je een keurige tweedehands alu iMac, zie ze regelmatig staan. Die witte iMacs kunnen ook nog wel, maar ik zou wel voor een Intel gaan, dan kun je voorlopig nog wel even de software updaten en de nodige nieuwe programmas draaien.
Aan de andere kant, een maat van me heeft een G5, voor email en marktplaats is dat net zo prima. Je kunt er meestal nog wel Leopard op draaien (10.5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |