62 of 68, Durf het niet helemaal zeker te zeggen maar volgens mij 68quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Keshet het volgende:
Wat een blije maillot is dat Wickie!
Leuke pyjama's Poppejans! Vanaf welke maat zijn die?
Ik wil zo graag een flanellen pyjama voor Emma. Vind ik zo knus in de winter.
ik wel, maar het wordt hier met dit weer 's nachts weer best wel koud op Amélie's kamertje, 13 graden gaf de babyfoon aan, maar t voelde kouder aan mn voetenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
Doe ik wel, zijn slaapkamer is het koudste kamertje in huis.Hier geeft babyfoon daar dus 's nachts ook rond de 13 graden aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
Leia is nu 63 cm en past de 62 primaquote:Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef Keshet het volgende:
Weten jullie ook of die pyjama's klein of groot vallen? Emma is nu zo'n 62 centimeter. Irritante lengte is dat voor nieuwe spulletjes.
Emma slaapt nu meestal in zo'n geval uit 1 stuk, met een rompertje met korte mouwen eronder, in een lekkere warme slaapzak zonder mouwen. Haar rechtermouw zit ook nog eens preventief tot zo ongeveer d'r oksel opgestroopt om 'MIJN DUIM! WAAR BEN JE!!!!' drama's om 4 uur 's nachts te voorkomen.
Ze is nogal warmbloeding en heeft het sneller te warm dan te koud.
Maar zo'n flanellen pyjama is dan gewoon weer zo'n must-have voor d'r moeder.
een rupsje!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
We moeten trouwens een nieuw ledikantje kopen voor d'r, ze past er niet meer in.![]()
[ afbeelding ]
dat past ook nog enorm lang op die manierquote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
wij hebben die ook, zo leukquote:Op woensdag 10 november 2010 20:47 schreef Sugarsnap het volgende:
Is een boxkleed, volgens mij toen bij prenatal gekocht
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Keshet het volgende:
Orea bedankt! Denk je dat Leia er qua lengte of qua breedte de winter niet mee doorkomt? En daar bedoel ik niks lulligs mee he!
Hier idem en dan hele groeven in haar kop van de spijlen waar ze klem heeft gelegenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |