abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88566053
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Keshet het volgende:
Wat een blije maillot is dat Wickie! :D

Leuke pyjama's Poppejans! Vanaf welke maat zijn die?
Ik wil zo graag een flanellen pyjama voor Emma. Vind ik zo knus in de winter. ~:)
62 of 68, Durf het niet helemaal zeker te zeggen maar volgens mij 68
Ik vind dat ook zo ''gezelllig'' staan in de winter, krijg er altijd ''warme chocomel bij de open haard'' gevoelens bij O+
Het staat die kleintjes ook zo lief
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 10 november 2010 @ 19:07:20 #177
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88566183
Oh, zo klein al? :D
Dan moet ik mezelf ook maar eens naar een Wibra slepen! (En eerst even opzoeken waar er 1 zit hier in de buurt.)
En dat gevoel krijg ik er inderdaad ook van. Zo'n heerlijk nostalgisch tafereeltje. O+
A grand adventure has begun.
pi_88566217
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88567020
Die pyama's zijn leuk poppejans! Van het weekend als het salaris weer gestort is even langs de Wibra!
pi_88567112
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doen jullie dan zo'n flanellen pyjama ook aan in een slaapzak (of stel ik nu een stomme vraag)?
ik wel, maar het wordt hier met dit weer 's nachts weer best wel koud op Amélie's kamertje, 13 graden gaf de babyfoon aan, maar t voelde kouder aan mn voeten :+
Dus ze slaapt in een pyjama (of dat nou gewone stof of flanel is...) + romper + slaapzak met lange mouwen. Ik stop haar wel onder het dekentje maar volgens mij ligt ze daar al niet meer onder voordat ik de trap af ben :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88567346
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef wickie het volgende:
Doe ik wel, zijn slaapkamer is het koudste kamertje in huis.Hier geeft babyfoon daar dus 's nachts ook rond de 13 graden aan.
Hij krijgt dan romper lange mouw, pyjama en winterslaapzak (zonder mouwen) aan.
Het is geen koukleum maar heb hem nog nooit TE warm aangetroffen hierin
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88567624
Vanaf 62 zijn ze er bij de Wib :D heb voor Leia ook een flanellen pyjama O+ zo koddig!

Hier is het wel fris 's nachts, maar de babyfoon geeft nooit onder de 20 graden aan :? maar volgens mij is dat omdat de babyfoon niet helemaal lekker is ofzo! Maar ook altijd, romper lange mouwen, pyjama en slaapzak (nu nog zonder mouwen, zijn nog wat te lang :D)
pi_88568151
Aangezien Mette niet meer onder een deken ligt, ben ik op zoek naar iets pyjama-rigs, voor in de slaapzoek.
Ik zat zelf aan van die dingen aan 1 stuk te denken. Die ze bij de H&M hebben. Of heeft iemand een lekker goedkoper alternatief? Ik ben zelf niet zo'n fan van flanel :@

Ook wil nog steeds een goede dikke 4 seizoenen slaapzak (Combi sleeper of een Puckabag), ik ben aan het azen op Marktplaats.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88568655
Leuk die pyjama's Poppejans, moet ik morgen ook maar even langs de Wibra! :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88568791
oe, ik doe Driekus dan heel weinig aan in bed als ik dat zo lees. Overdag staat op zijn kamer wel het raam open, als ie gaat slapen niet meer. Hij ligt officieel wel onder een deken maar in de praktijk maar voor de helft. En dan heeft ie een gewone slaapzak zonder mouwen + romper zonder mouwen + pyama aan of slaapzak met mouwen, en dan alleen een romper. En dan nog is ie klam als ik em uit zijn bed haal in de ochtend.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 10 november 2010 @ 20:15:42 #186
265732 Keshet
pi_88569069
Weten jullie ook of die pyjama's klein of groot vallen? Emma is nu zo'n 62 centimeter. Irritante lengte is dat voor nieuwe spulletjes. :D

Emma slaapt nu meestal in zo'n geval uit 1 stuk, met een rompertje met korte mouwen eronder, in een lekkere warme slaapzak zonder mouwen. Haar rechtermouw zit ook nog eens preventief tot zo ongeveer d'r oksel opgestroopt om 'MIJN DUIM! WAAR BEN JE!!!!' drama's om 4 uur 's nachts te voorkomen. :D
Ze is nogal warmbloeding en heeft het sneller te warm dan te koud.

Maar zo'n flanellen pyjama is dan gewoon weer zo'n must-have voor d'r moeder. :+
  woensdag 10 november 2010 @ 20:18:53 #187
265732 Keshet
pi_88569213
We moeten trouwens een nieuw ledikantje kopen voor d'r, ze past er niet meer in. 8-)

pi_88569432
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88569565
Poppejans, die ruitjes pyjama heeft Dyon ook gehad, in maat 62 volgens mij :D
pi_88570159
pi_88570187
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:15 schreef Keshet het volgende:
Weten jullie ook of die pyjama's klein of groot vallen? Emma is nu zo'n 62 centimeter. Irritante lengte is dat voor nieuwe spulletjes. :D

Emma slaapt nu meestal in zo'n geval uit 1 stuk, met een rompertje met korte mouwen eronder, in een lekkere warme slaapzak zonder mouwen. Haar rechtermouw zit ook nog eens preventief tot zo ongeveer d'r oksel opgestroopt om 'MIJN DUIM! WAAR BEN JE!!!!' drama's om 4 uur 's nachts te voorkomen. :D
Ze is nogal warmbloeding en heeft het sneller te warm dan te koud.

Maar zo'n flanellen pyjama is dan gewoon weer zo'n must-have voor d'r moeder. :+
Leia is nu 63 cm en past de 62 prima :) ze gaat er echter niet de winter mee doorkomen!
pi_88570272
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Keshet het volgende:
We moeten trouwens een nieuw ledikantje kopen voor d'r, ze past er niet meer in. 8-)

[ afbeelding ]
een rupsje! :D O+

wat een heerlijk ding is het zo haha O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 20:45:02 #193
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88570355
Bram had vorig jaar ook zo'n pyjama van de wibra, volgens mij was het 62/68

woensdag 10 november 2010 @ 20:46:18 #194
265732 Keshet
pi_88570418
Dyon is echt om op te eten zo!

Orea bedankt! Denk je dat Leia er qua lengte of qua breedte de winter niet mee doorkomt? En daar bedoel ik niks lulligs mee he! :D

Mefke, zouden het stiekem meegroeiledikantjes zijn?

Huup , haha, ja ik vind haar echt op de meest vreemde manier terug in bed. Vandaar dat ik ook echt geen dekentjes durf te gebruiken. Zie je ook hoe scherp de foto is? Ze ligt geen seconde stil!

Bram is ook al zo'n lekker ding in z'n PJ's! Leuk speelkleed ook trouwens!
pi_88570456
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, dat hoeft niet, dat nieuwe bedje. We zitten hier rond de 80 cm, maar het past nog steeds op die manier (vraag niet hoe)
dat past ook nog enorm lang op die manier :Y snap ook niet hoe het comfortabel kan zijn (Jayden slaapt nu net voor de tweede nacht in een groter bed (1.60) maar tot eergisteren propte hij zich ook op alle onmogelijke manieren in zijn bedje en wilde ook niet anders (vorige poging naar een groter bed mislukte hij was er gewoon niet eerder aan toe)
  woensdag 10 november 2010 @ 20:47:19 #196
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88570478
Is een boxkleed, volgens mij toen bij prenatal gekocht
pi_88570541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:47 schreef Sugarsnap het volgende:
Is een boxkleed, volgens mij toen bij prenatal gekocht
wij hebben die ook, zo leuk O+
kraamkadootje :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88570542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Keshet het volgende:

Orea bedankt! Denk je dat Leia er qua lengte of qua breedte de winter niet mee doorkomt? En daar bedoel ik niks lulligs mee he! :D

:D vooral de breedte! Qua bovenstuk begint ie net aan te zitten :P dus Emma zal hem dan wat langer aankunnen denk ik! Al hou ik er wel van als zo'n flanellen pyjama ook lekker ruim valt, dus ik zal sowieso binnenkort de maat 68 (jaja ik heb er ook al één in maat 68 :')) uit de kast gaan vissen :P

Ze zijn trouwens ook regelmatig voor 2,99 in de aanbieding!
pi_88570554
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Hier idem en dan hele groeven in haar kop van de spijlen waar ze klem heeft gelegen ;). Trekt gelukkig wel weer bij, maar het ziet er niet uit...
Fake it till you make it...
pi_88570602
En Bram en Dyon O+ echt ik hou zó van die pyjama's :D

Heb er voor mezelf ook één gekocht, helaas te klein :') (zat nog met mijn pre-zwangerschapsmaat in mijn hoofd, fail) zodat ik met mijn dochter en een grote pot thee op de bank kon nestelen O+ morgen misschien maar even een grotere voor mezelf kopen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')