Ze komen wel alleen voor jou langs rijden jaquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef KaMo het volgende:
Om 10:15 kreeg ik dit mailtje:
[..]
Kan hij vandaag al binnenkomen?

Ow, mijn buren hebben nooit post? Is toch niet zo'n rare vraagquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze komen wel alleen voor jou langs rijden ja

Als je vandaag het mailtje hebt gehad, dan krijg je hem toch niet vandaag??? Logisch nadenken heet zo ietsquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze komen wel alleen voor jou langs rijden ja

Heb het wel een paar keer gehad hoor, was benieuwd of dat nu weer zo zou zijnquote:Op maandag 8 november 2010 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je vandaag het mailtje hebt gehad, dan krijg je hem toch niet vandaag??? Logisch nadenken heet zo iets

48 meuhuuuquote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef AMD-XP het volgende:
MM Rotterdam Centrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat dus.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
sow hej! sow hej! echt beter dat jullie hem voor 3 of 4 euro goedkoper kunnen krijgen! sow!
kan mij het rotten als ik er 60 of 70euro voor moet betalen.

Dat is best wel een fail, Tauch.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij MediaMarkt krijg ik 'm niet eens mee, aangezien 'ie voor achttien jaar en ouder is

paar euro ben ik wel met je eens maar een tientje verschil is toch al weer een paar biertjes hequote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
sow hej! sow hej! echt beter dat jullie hem voor 3 of 4 euro goedkoper kunnen krijgen! sow!

Precies!quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?

Je zal later een goede werknemer zijnquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:

eensquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
 ik heb er een jaar lang plezier van .. dus of ik nou 60 of 48 moet neerleggen.. don't care. Haal sowieso de Hardened
 ik heb er een jaar lang plezier van .. dus of ik nou 60 of 48 moet neerleggen.. don't care. Haal sowieso de Hardened  

In de nacht ja. Ik weet niet of alle filialen hieraan meedoenquote:

Wat is dat nou voor kulvergelijkingquote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je zal later een goede werknemer zijn
Of ik je nu 12 euro of 9 euro per uur uitbetaal SOOW HEJ!

euro's zijn euro'squote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kulvergelijking

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |