Benieuwd of Activision wat van MW2 geleerd heeftquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef Roces18 het volgende:
Er komen sowieso 3 DLC packages dus trek je portomonnee maar open

Dat is al 3 weken oud dat filmpjequote:Op maandag 8 november 2010 14:32 schreef _GdR_ het volgende:
Alle kilstreak rewards. de enige vette is napalm en gunship.

het is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..
 het is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..

Ja over 8 uurtjes weet ik wel een leuke plek in Nijmegenquote:Op maandag 8 november 2010 14:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
In Nijmegen nog niet kunnen vinden helaas! Iemand ?

Met strict kan je toch gewoon spelen? Ik heb dat ook maar ik heb nergens last vanquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef LeNick het volgende:
KPN experiaboxhet is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..

Doe mij vanavond zo'n router, dat zou ideaal zijn!quote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef LeNick het volgende:
KPN experiaboxhet is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..

Ik wist er 1 die 48 uur geleden al verkocht.. Nu jij weerquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja over 8 uurtjes weet ik wel een leuke plek in Nijmegen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doe even rustig, je bent al level 15!quote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik wist er 1 die 48 uur geleden al verkocht.. Nu jij weer

Ik heb al eerder mensen geholpen hiermee, wat je niet moet doen is je IP statisch maken, dan flipt hij de pant uitquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe mij vanavond zo'n router, dat zou ideaal zijn!

Jealousy is a MFquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe even rustig, je bent al level 15!

Met die 787 is echt niks aan te vangen, wat je er ook mee doetquote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb al eerder mensen geholpen hiermee, wat je niet moet doen is je IP statisch maken, dan flipt hij de pant uit

man ga naar vandale.nl en tik sarcasme in dat zal een hoop duidelijk wordenquote:

Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOLquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
man ga naar vandale.nl en tik sarcasme in dat zal een hoop duidelijk worden

Ik snap niet wat jij hier doe? Als je BO al hebt dan ga je toch lekker spelen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOL

Jajja nog 3 uurtjes is hij level 16 hhahaquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij hier doe? Als je BO al hebt dan ga je toch lekker spelen of zie ik dat verkeerd?

Hmm... Vreemd verhaalquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Met die 787 is echt niks aan te vangen, wat je er ook mee doet
Hoe ze ooit dat ding erbij hebben durven doen

Waar dan?quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]

jij bent toch wel de stereotype xbox live kiddo die ik altijd door mijn headset hoor jankenquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jajja nog 3 uurtjes is hij level 16 hhaha

Ja dat heb ik ook allemaal al gehad. Zelfs KPN gebeld en die zei dat er geen beginnen aan was. Heb die router toen teruggestuurd en kreeg een vervangende 780.quote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Vreemd verhaal
www.portforward.com
Kijk daar eens

sorry ik zit niet op de xdoosquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef byah het volgende:
[..]
jij bent toch wel de stereotype xbox live kiddo die ik altijd door mijn headset hoor janken

Deel 11 juist, PC loopt minder storm dus hun zouden deel 1 horen te krijgenquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom begint pc topic met 10 en deze met 1?
De volgende die deze topic opent moet dan gewoon ff deel 6 van maken ofzo..

Portforward kan ik ook wel hoorquote:Op maandag 8 november 2010 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt de standaard XBL poorten, maar per game verschillen de poorten ook, voor sommige games moet je extra poorten openzetten.
www.portforward.com
Hier kun je een hele lijst vinden per game welke poorten je moet openen
 . Maar DMZ werkt goed zat
. Maar DMZ werkt goed zat

quote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom begint pc topic met 10 en deze met 1?
De volgende die deze topic opent moet dan gewoon ff deel 6 van maken ofzo..
Omdat dat het originele topic is, en ik voor de consoles een hele nieuwe reeks hebt geopendquote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Deel 11 juist, PC loopt minder storm dus hun zouden deel 1 horen te krijgen
 Logisch nadenken jongens
 Logisch nadenken jongens  

Nee is niet logisch van die 9 delen van eerst waren minsten 6 van de console gamers dusssquote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat het originele topic is, en ik voor de consoles een hele nieuwe reeks hebt geopendLogisch nadenken jongens

hwhahaquote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee is niet logisch van die 9 delen van eerst waren minsten 6 van de console gamers dusss

Dude, wees blij dat het opgesplitst isquote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee is niet logisch van die 9 delen van eerst waren minsten 6 van de console gamers dusss

Dat spijt mij
 Dat spijt mij 

quote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, wees blij dat het opgesplitst is
Ik had geen zin om alle posts van 9 topics te gaan controleren of ze voor de pc waren of voor de xbox, en vervolgens de totalen bij elkaar op te tellen en uit te rekenen hoeveel pc topics en hoeveel console topics er zouden zijn geweestDat spijt mij
Not

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pierre stijl

waar dan?? kannie wachtenquote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]

het spijt mequote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is al 3 weken oud dat filmpje

Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 november 2010.quote:
 !!
!!

Hoe vaak ga je dat nog zeggen manquote:Op maandag 8 november 2010 15:20 schreef Roces18 het volgende:
Hahaha ik zou die van bol.com meteen annuleren en hem in de winkel halen, Almere 39 euro.

Kan hij vandaag al binnenkomen?quote:Je hebt onlangs een bestelling bij ons geplaatst. Een of meerdere producten
uit deze bestelling zijn verzonden en zullen snel bij je thuisbezorgd worden
door de TNT. Hieronder zie je een overzicht van je bestelling en welke
producten verzonden zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |