Benieuwd of Activision wat van MW2 geleerd heeftquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef Roces18 het volgende:
Er komen sowieso 3 DLC packages dus trek je portomonnee maar open
Dat is al 3 weken oud dat filmpjequote:Op maandag 8 november 2010 14:32 schreef _GdR_ het volgende:
Alle kilstreak rewards. de enige vette is napalm en gunship.
Ja over 8 uurtjes weet ik wel een leuke plek in Nijmegenquote:Op maandag 8 november 2010 14:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
In Nijmegen nog niet kunnen vinden helaas! Iemand ?
Met strict kan je toch gewoon spelen? Ik heb dat ook maar ik heb nergens last vanquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef LeNick het volgende:
KPN experiaboxhet is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..
Doe mij vanavond zo'n router, dat zou ideaal zijn!quote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef LeNick het volgende:
KPN experiaboxhet is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..
Ik wist er 1 die 48 uur geleden al verkocht.. Nu jij weerquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja over 8 uurtjes weet ik wel een leuke plek in Nijmegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe even rustig, je bent al level 15!quote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik wist er 1 die 48 uur geleden al verkocht.. Nu jij weer
Ik heb al eerder mensen geholpen hiermee, wat je niet moet doen is je IP statisch maken, dan flipt hij de pant uitquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe mij vanavond zo'n router, dat zou ideaal zijn!
Jealousy is a MFquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe even rustig, je bent al level 15!
Met die 787 is echt niks aan te vangen, wat je er ook mee doetquote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb al eerder mensen geholpen hiermee, wat je niet moet doen is je IP statisch maken, dan flipt hij de pant uit
man ga naar vandale.nl en tik sarcasme in dat zal een hoop duidelijk wordenquote:
Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOLquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
man ga naar vandale.nl en tik sarcasme in dat zal een hoop duidelijk worden
Ik snap niet wat jij hier doe? Als je BO al hebt dan ga je toch lekker spelen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOL
Jajja nog 3 uurtjes is hij level 16 hhahaquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij hier doe? Als je BO al hebt dan ga je toch lekker spelen of zie ik dat verkeerd?
Hmm... Vreemd verhaalquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Met die 787 is echt niks aan te vangen, wat je er ook mee doet![]()
Hoe ze ooit dat ding erbij hebben durven doen
Waar dan?quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
jij bent toch wel de stereotype xbox live kiddo die ik altijd door mijn headset hoor jankenquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jajja nog 3 uurtjes is hij level 16 hhaha
Ja dat heb ik ook allemaal al gehad. Zelfs KPN gebeld en die zei dat er geen beginnen aan was. Heb die router toen teruggestuurd en kreeg een vervangende 780.quote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Vreemd verhaal
www.portforward.com
Kijk daar eens
sorry ik zit niet op de xdoosquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef byah het volgende:
[..]
jij bent toch wel de stereotype xbox live kiddo die ik altijd door mijn headset hoor janken
Deel 11 juist, PC loopt minder storm dus hun zouden deel 1 horen te krijgenquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom begint pc topic met 10 en deze met 1?![]()
De volgende die deze topic opent moet dan gewoon ff deel 6 van maken ofzo..
Portforward kan ik ook wel hoorquote:Op maandag 8 november 2010 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt de standaard XBL poorten, maar per game verschillen de poorten ook, voor sommige games moet je extra poorten openzetten.
www.portforward.com
Hier kun je een hele lijst vinden per game welke poorten je moet openen
quote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom begint pc topic met 10 en deze met 1?![]()
De volgende die deze topic opent moet dan gewoon ff deel 6 van maken ofzo..
Omdat dat het originele topic is, en ik voor de consoles een hele nieuwe reeks hebt geopendquote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Deel 11 juist, PC loopt minder storm dus hun zouden deel 1 horen te krijgen
Nee is niet logisch van die 9 delen van eerst waren minsten 6 van de console gamers dusssquote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat het originele topic is, en ik voor de consoles een hele nieuwe reeks hebt geopendLogisch nadenken jongens
hwhahaquote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee is niet logisch van die 9 delen van eerst waren minsten 6 van de console gamers dusss
Dude, wees blij dat het opgesplitst isquote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee is niet logisch van die 9 delen van eerst waren minsten 6 van de console gamers dusss
quote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, wees blij dat het opgesplitst is![]()
Ik had geen zin om alle posts van 9 topics te gaan controleren of ze voor de pc waren of voor de xbox, en vervolgens de totalen bij elkaar op te tellen en uit te rekenen hoeveel pc topics en hoeveel console topics er zouden zijn geweestDat spijt mij
Not
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pierre stijl![]()
waar dan?? kannie wachtenquote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
het spijt mequote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is al 3 weken oud dat filmpje
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 november 2010.quote:
Hoe vaak ga je dat nog zeggen manquote:Op maandag 8 november 2010 15:20 schreef Roces18 het volgende:
Hahaha ik zou die van bol.com meteen annuleren en hem in de winkel halen, Almere 39 euro.
Kan hij vandaag al binnenkomen?quote:Je hebt onlangs een bestelling bij ons geplaatst. Een of meerdere producten
uit deze bestelling zijn verzonden en zullen snel bij je thuisbezorgd worden
door de TNT. Hieronder zie je een overzicht van je bestelling en welke
producten verzonden zijn.
Ze komen wel alleen voor jou langs rijden jaquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef KaMo het volgende:
Om 10:15 kreeg ik dit mailtje:
[..]
Kan hij vandaag al binnenkomen?
Ow, mijn buren hebben nooit post? Is toch niet zo'n rare vraagquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze komen wel alleen voor jou langs rijden ja
Als je vandaag het mailtje hebt gehad, dan krijg je hem toch niet vandaag??? Logisch nadenken heet zo ietsquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze komen wel alleen voor jou langs rijden ja
Heb het wel een paar keer gehad hoor, was benieuwd of dat nu weer zo zou zijnquote:Op maandag 8 november 2010 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je vandaag het mailtje hebt gehad, dan krijg je hem toch niet vandaag??? Logisch nadenken heet zo iets
48 meuhuuuquote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef AMD-XP het volgende:
MM Rotterdam Centrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
sow hej! sow hej! echt beter dat jullie hem voor 3 of 4 euro goedkoper kunnen krijgen! sow!
kan mij het rotten als ik er 60 of 70euro voor moet betalen.
Dat is best wel een fail, Tauch.quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij MediaMarkt krijg ik 'm niet eens mee, aangezien 'ie voor achttien jaar en ouder is
paar euro ben ik wel met je eens maar een tientje verschil is toch al weer een paar biertjes hequote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
sow hej! sow hej! echt beter dat jullie hem voor 3 of 4 euro goedkoper kunnen krijgen! sow!
Precies!quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Je zal later een goede werknemer zijnquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
eensquote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
In de nacht ja. Ik weet niet of alle filialen hieraan meedoenquote:
Wat is dat nou voor kulvergelijkingquote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je zal later een goede werknemer zijn
Of ik je nu 12 euro of 9 euro per uur uitbetaal SOOW HEJ!
euro's zijn euro'squote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kulvergelijking
quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies!mn gemodde xdoos is 3 dagen voor MW2 launch gebannedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
5 biertjes.quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
paar euro ben ik wel met je eens maar een tientje verschil is toch al weer een paar biertjes he
12 euro per uur? Zo fucking weinig?quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je zal later een goede werknemer zijn
Of ik je nu 12 euro of 9 euro per uur uitbetaal SOOW HEJ!
ah ok, ik ga zo eens langs kiiken ofze hier er aan mdddoen. morgen toch vrijquote:Op maandag 8 november 2010 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In de nacht ja. Ik weet niet of alle filialen hieraan meedoen
En terechtquote:Op maandag 8 november 2010 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mn gemodde xdoos is 3 dagen voor MW2 launch gebanned
Yes yes mothafuckaaaaaquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef rangesparkey het volgende:
hee maar even tussen door,,, hebben ze die nucleaire bom na 25 kills er nou uit gevist?
jij mag hem zo mee nemen hoor jongen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand wat die bij Saturn Rotterdam gaat kosten? In folder staat niks
hij is trouwens niet beschikbaar in rotterdam.quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand wat die bij Saturn Rotterdam gaat kosten? In folder staat niks
Alleen geen nachtopening.quote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef rangesparkey het volgende:
[..]
hij is trouwens niet beschikbaar in rotterdam.
of ik kan er naast zitten?
bron: http://www.saturn.nl/specials/cod_blackops/
Zeker. Aanpakken die gastenquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
12 euro per uur? Zo fucking weinig?
Blegh, zie dat Bol pas morgen verzend?quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, het gaat bijna beginnenIk heb mijn collegerooster maar stop gezet en een half jaar vakantie genomen
quote:Call Of Duty: Black Ops review - world's first gives 9/10
The world's first Call Of Duty: Black Ops review has hit doormats in the US - and subsequently leaked onto the web. Top line? It's good news for Activision and Treyarch.
The review - which appears to come from respected mag Game Informer - awards the title 9/10, heralding it as "top of the visual heap".
It asks: "Can Treyarch come through with a blockbuster hit in the vein of Modern Warfare, not just a by-the-numbers off-year title like the studio has churned out in the past?
"Yes and no, but Black Ops is the best game Treyarch has made, and a hell of a good time no matter how you slice it."
The mag praises the campaign, saying its storytelling and characterisation surpasses Modern Warfare 2's - but suggests that it "loses spectacle".
It also warns about the title's violent content. It reports: "This is an emphatically mature game. Everyone should make their own judgment on what they are comfortable with, but Black Ops crossed my personal line in its Bloody depictions of violence, particularly the torture sequence."
Sounds grisly. Luckily, prettier words are used when it comes to multiplayer.
"For my money, Treyarch has crafted the finest Call of Duty multiplayer game to date."
Praise indeed.
Overall, though, the mag just didn't feel Black Ops is a leap forward from Infinity Ward's last shooter. It concludes:
"It's tough to hate on something as skillfully executed as Black Ops. Call of Duty remains the smoothest, most approachable first person shooter out there, and I had a blast playing it.
"On the other hand, it's disappointing that Treyarch's much hyped huge budget entry in the franchise feels like Modern Warfare 2.5. Activision hasn't Tony Hawked Call of Duty yet, though, and I'm happy to get a refined update. This year anyway."
Look out for CVG's write-up soon. Black Ops is released worldwide tomorrow (November 9).
Mijne bij Wehkamp heeft een week levertijdquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blegh, zie dat Bol pas morgen verzend?![]()
Niets van aantrekken. In het verleden heb ik een spel altijd keurig op releasedag ontvangen. Daarnaast komt het vaak voor dat de status van je bestelling laat in de avond nog wordt gewijzigd.quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijne bij Wehkamp heeft een week levertijd
Schijnaar.. Al kreeg ik net een mailtje dat ik hem morgen misschien ook wel binnen krijgquote:Op maandag 8 november 2010 17:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blegh, zie dat Bol pas morgen verzend?![]()
Ga je hem nu wel kopen? Aangezien je MW2 voor alles hebt uitgemaaktquote:Op maandag 8 november 2010 17:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Alleen morgen 39 euro @ Almere, schijnt.
[..]
Volgens mij heb ik in het centrale 360 topic herhaaldelijk uitgelegd waarom Black Ops mijn interesse wekt. Een kunst dat je daar steeds overheen hebt weten te lezen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je hem nu wel kopen? Aangezien je MW2 voor alles hebt uitgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |