Ik heb MW2 al lang niet meer. En mijn Xbox zit onder een dikke laag stof. Nee, vrijdag ben ik erbij met Black Opsquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Doe je vanaaf nog een potje MW2 mee?Als afsluiter?
Ik kom wel ff knallen nog, zal 1 van de laatste keren zijn dat MW2 de 360 ingaatquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Doe je vanaaf nog een potje MW2 mee?Als afsluiter?
Ik HOOP hetquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bol.com heeft trouwens speciale afspraken met TNT Post, dus morgen zal je alles gewoon hebben
Als je zó erg HOOPT dat je het spel op de releasedag hebt, waarom loop je dan niet gewoon even een FRS of MM binnen om em op te halen?quote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik HOOP het
Bestelstatus: Wordt verwerkt
Verzending: Op verschijningsdatum
Ik heb wel eens vaker gehad bij bol.com dat ik het verzendmailtje pas 's ochtends kreeg. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik HOOP het
Ik had nog wat kadobonnen liggenquote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je zó erg HOOPT dat je het spel op de releasedag hebt, waarom loop je dan niet gewoon even een FRS of MM binnen om em op te halen?
Veranderd pas rond 2 uur vannacht... Had beter bij consoleshop kunnen bestellenquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik HOOP het
Have fun kutjequote:
HIER OOK!quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net mailtje van Bol , bestelling is aangeboden bij TNT dus morgen in huis !!
Is de bestelstatus op de website bij jullie al aangepast?quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net mailtje van Bol , bestelling is aangeboden bij TNT dus morgen in huis !!
Hier ook aangepastquote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Is de bestelstatus op de website bij jullie al aangepast?
Hotmail doet het bij mij niet (ben ik de enige btw?) en op de website staat nog dat hij op de verzenddatum word verzonden.
Bij mij staat er verzonden!quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Is de bestelstatus op de website bij jullie al aangepast?
Hotmail doet het bij mij niet (ben ik de enige btw?) en op de website staat nog dat hij op de verzenddatum word verzonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |