Kunnen we dan niet 360 en PS3 delen hebben?quote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
helaas maar ik hou ook van jou hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet 360 en PS3 delen hebben?
Toch net maar mn game gepre-orderd, morgenavond ben ik er dus bij
quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef mtchel112 het volgende:
iss er nou ook een missie dat je fidel moet killen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
't't't het was een vraag, maar goed let niet op elke post van jouquote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in het centrale 360 topic herhaaldelijk uitgelegd waarom Black Ops mijn interesse wekt. Een kunst dat je daar steeds overheen hebt weten te lezen.
Dat gaat niet hèquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
In australie en nieuw zeeland kunnen ze hem al lekker spelen.... Hoe moeilijk is het om alles op dezelfde tijd in een continent uit te brengen pfff
quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
great!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmogelijk lijkt me:Pquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
In australie en nieuw zeeland kunnen ze hem al lekker spelen.... Hoe moeilijk is het om alles op dezelfde tijd in een continent uit te brengen pfff
Hoezo gaat dat niet, als het in Australie ze het om 4 uur uit brengen, weet ik veel hoelaat het dat in Nederland is stel 9 uur. Nou Nederland 9 uur Australie 4 uur uitbrengen, en dan is het overal op dezelfde tijd.quote:
Misschien omdat er in elke tijdzone heerlijk gehyped kan worden met midnightsales?quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet, als het in Australie ze het om 4 uur uit brengen, weet ik veel hoelaat het dat in Nederland is stel 9 uur. Nou Nederland 9 uur Australie 4 uur uitbrengen, en dan is het overal op dezelfde tijd.
Dan is het hetzelfde moment, niet dezelfde tijd. 9 uur en 4 uur is niet dezelfde tijdquote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet, als het in Australie ze het om 4 uur uit brengen, weet ik veel hoelaat het dat in Nederland is stel 9 uur. Nou Nederland 9 uur Australie 4 uur uitbrengen, en dan is het overal op dezelfde tijd.
The VMBO is strong in this one.quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
The VMBO is strong in this one.
Omdat ik eigenlijk niet met jou in 1 topic wil zitten, je voegt vrij weinig toe.quote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef Roces18 het volgende:
Ja man voor de Wii en de DS eentje samen etc.
Waarom wil je alles splitsen?
Ga met atomen werken
Precies wat jij zegtquote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. In het verleden heb ik een spel altijd keurig op releasedag ontvangen. Daarnaast komt het vaak voor dat de status van je bestelling laat in de avond nog wordt gewijzigd.
hmm, heb meer toegevoegd dan jij. Maar als je het allemaal zo erg vind dan ga je toch lekker weg? Doei!quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk niet met jou in 1 topic wil zitten, je voegt vrij weinig toe.
Bol.com heeft trouwens speciale afspraken met TNT Post, dus morgen zal je alles gewoon hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt
Vanmiddag stond er nog: ''Levertijd: Een week'', maar nu staat er ''Verzonden''.
volgens mij heb ik al meerder mensen opmerkingen zien maken richting jou.. misschien moet jij er wat mee doenquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hmm, heb meer toegevoegd dan jij. Maar als je het allemaal zo erg vind dan ga je toch lekker weg? Doei!
Ik heb het bij Wehkamp besteldquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bol.com heeft trouwens speciale afspraken met TNT Post, dus morgen zal je alles gewoon hebben
Tauchmeister en dreamzk maar je kan niet iedereen tevreden stellen hé, en zeker geen oude verbitterde mensenquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef byah het volgende:
[..]
volgens mij heb ik al meerder mensen opmerkingen zien maken richting jou.. misschien moet jij er wat mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |