Maar jij woont dan ook wat afgelegen toch? Wel knus met de winter lijkt me, gordijnen open kunnen laten, wat sfeerlichten aan, muziek kan net zo hard of zacht als je wilquote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef caroline88 het volgende:
Ik word niet gebeld en er komt ook niemand aan de deur.
Heb in het verleden wel eens mijn eigen telefoonscript erbij gepakt om vragen op hen te gaan afvuren (ik had inbound calls op mijn eigen advertenties voor mijn eigen bedrijf)
geen problemen hier. wat doet die van jou dan niet?quote:Op maandag 8 november 2010 13:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
fok werkt niet naar behoren in FF atm, dus ik fok in IE8.
dat ken ikquote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef JoeBravo het volgende:
Damned, fok helpt mijn taalgevoel om zeep. Ik moet steeds vaker een woordenboek raadplegen omdat ik twijfel over de juiste spelling.
is inmiddels bijna week geleden dat ik het heb geprobeerd, maar ik kon bv spoilers niet openen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geen problemen hier. wat doet die van jou dan niet?
Ja, hier komen ze wel. En als ik alleen thuis ben, doe ik lekker de deur niet openquote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
Over aan de deur komen gespoken, over een paar dagen komen die kindertjes met hun lampions weer aan de deur.![]()
In bepaalde delen van het land dan.
Hebben ze hier nog nooit gedaan. Hier komen alleen van de kankerstichting wel eens aan de deur. En voor het verkopen van Energie.quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
Over aan de deur komen gespoken, over een paar dagen komen die kindertjes met hun lampions weer aan de deur.![]()
gelukkig niet in dit deelquote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
vandaag nog gedaan, ik zou het gewoon weer is proberen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is inmiddels bijna week geleden dat ik het heb geprobeerd, maar ik kon bv spoilers niet openen.
Hier komt er 1 verdwaald kind in de 2 a 3 jaar ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier komen ze wel. En als ik alleen thuis ben, doe ik lekker de deur niet open
Nee gordijnen moeten dicht voor isolatie zeker zolang die kachel er nog niet is.quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook wat afgelegen toch? Wel knus met de winter lijkt me, gordijnen open kunnen laten, wat sfeerlichten aan, muziek kan net zo hard of zacht als je wil
FF werkt hier prima.quote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef JoeBravo het volgende:
is inmiddels bijna week geleden dat ik het heb geprobeerd, maar ik kon bv spoilers niet openen.
ik steun maandelijksa het WNF en als ik weer meer ga verdienen komen daar het KWF en het Astmafonds bijquote:Op maandag 8 november 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ookHet enige humanitaire doel dat ik steun is KWF en als ze aan de deur komen krijgen ze ook altijd een bijdrage.
Slechte avond voor de kids. Koopavond in veel steden.quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
Hier kwamen vorig jaar maar 6 kinderen aan de deur.quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef STING het volgende:
Ik woon in een kindvriendelijke (quote:Op maandag 8 november 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hier komt er 1 verdwaald kind in de 2 a 3 jaar ofzo
Even denken hoe het hier ook weer zit... Ik steun zelf de DB, pa en ma maandelijks KWF, WNF en Greenpeace. Maar dat was het ook wel. En bovenstaande doelen krijgen aan de deur ook gewoon een bijdragequote:Op maandag 8 november 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik steun maandelijksa het WNF en als ik weer meer ga verdienen komen daar het KWF en het Astmafonds bijmaar ik heb niks met hongerlijdende kindertjes in afrika.
83? Mijn god.quote:Op maandag 8 november 2010 13:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier kwamen vorig jaar maar 6 kinderen aan de deur.![]()
Bij mijn ouders kwamen er maar liefst 83.
Mijn ouders wonen aan de winkelstraat in het dorp en die winkels zijn dan speciaal wat langer open. Dus die kinderen pakken dan ook de huizen daar even mee.quote:Op maandag 8 november 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
83? Mijn god.
Dan doe ik het hek van de oprijlaan weer dicht hoor.
Dat durf ik ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er weg van, m'n fiets naar de fietsmaker brengen... *fietsen met twee fietsen, rilt*
Beter dan het hele stuk moeten lopenquote:Op maandag 8 november 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er weg van, m'n fiets naar de fietsmaker brengen... *fietsen met twee fietsen, rilt*
O hier wonen hoofdzakelijk bejaarden.quote:Op maandag 8 november 2010 13:04 schreef RealZeus het volgende:
Hier kwamen vorig jaar maar 6 kinderen aan de deur.![]()
Bij mijn ouders kwamen er maar liefst 83.
sja, kwf en astmafonds zijn om persoonlijke redenen belangrijk voor mequote:Op maandag 8 november 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even denken hoe het hier ook weer zit... Ik steun zelf de DB, pa en ma maandelijks KWF, WNF en Greenpeace. Maar dat was het ook wel. En bovenstaande doelen krijgen aan de deur ook gewoon een bijdrage
Astmafonds dan niet, maar KWF wel. Al jaren.quote:Op maandag 8 november 2010 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, kwf en astmafonds zijn om persoonlijke redenen belangrijk voor meen collectanten krijgen altijd wel wat, maar bij de een gooi ik er meer in dan bij de ander
kwf en astma krijgen 10 euro. Standaard
of je pakt de bus terugquote:Op maandag 8 november 2010 13:07 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dan het hele stuk moeten lopen
Ik wou nog wel bij je aan komen zetten met 11 novemberquote:Op maandag 8 november 2010 13:07 schreef caroline88 het volgende:
Ik doe niet mee met die achterlijke importfeestdagen waarvan ik een sterk vermoeden heb dat het door winkels bedacht c.q. aangemoedigd is.
Daarom ga ik me er ook aan wagenquote:Op maandag 8 november 2010 13:07 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dan het hele stuk moeten lopen
Ik durf het wel, maar je wilt niet zien hoe het eruit zietquote:
Weinig import aan.quote:Op maandag 8 november 2010 13:07 schreef caroline88 het volgende:
Ik doe niet mee met die achterlijke importfeestdagen waarvan ik een sterk vermoeden heb dat het door winkels bedacht c.q. aangemoedigd is.
Een fiets gaat niet voor niks naar de fietsmaker hequote:
nja, oma heeft COPD, dus daar wil ik wel geld voor uitgeven voor onderzoeken enzo.. Kanker omdat opa's allebei kanker hebben rip-oma het waarschijnlijk ook had en mama het heeft gehadquote:Op maandag 8 november 2010 13:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Astmafonds dan niet, maar KWF wel. Al jaren.
De "grote" ziekten krijgen idd het meest. Andere doelen krijgen ook altijd wat, maar dan minder. Ik laat ze iig niet voor niks staan/langs de deuren gaan.
Als je ze niet moet moet je een sticker plakken.quote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef STING het volgende:
Dat krijgen we natuurlijk ook weer straks.
Ik van de Echo/<insert gratis dagblad> wenst u prettig feestdagen. *handje ophoudt*
Get lost
Die heb ik eens aan de deur gehad en die jongen hield idd zijn hand op, ik heb 'm een hand gegeven en heb de deur weer dichtgedaanquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef STING het volgende:
Ik van de Echo/<insert gratis dagblad> wenst u prettig feestdagen. *handje ophoudt*
Get lost
daar heb ik een klein potje voor staan waar ik het hele jaar stuivers in donder. ze weten nooit of ze teleurgesteld of blij moeten zijn met twee handen vol stuiversquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef STING het volgende:
Get lost
dat snap ik, vandaar pak de bus terug en loop/step naar de fietsenmakerquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fiets gaat niet voor niks naar de fietsmaker heHij is kapot.
MIquote:Op maandag 8 november 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik eens aan de deur gehad en die jongen hield idd zijn hand op, ik heb 'm een hand gegeven en heb de deur weer dichtgedaanIk wist niet dat ze om geld kwamen...
Ik ook hoor. Ik geef alleen aan doelen die ik belangrijk vind. Maar dat geld voor iedereen lijkt me zoquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, oma heeft COPD, dus daar wil ik wel geld voor uitgeven voor onderzoeken enzo.. Kanker omdat opa's allebei kanker hebben rip-oma het waarschijnlijk ook had en mama het heeft gehad
Ik ben egoistisch met mn bijdragen
ik heb een Nee Nee sticker en een geen colportagestickerquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je ze niet moet moet je een sticker plakken.
Ben je gek, dat ken niet, het wiel is kaput. Ik ga gewoon met twee fietsen, ik kan hetquote:Op maandag 8 november 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat snap ik, vandaar pak de bus terug en loop/step naar de fietsenmaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Dan hoef je ook niet te betalen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een Nee Nee sticker en een geen colportagesticker
Die krijg ik hier ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef STING het volgende:
Get lost
KWF ook ivm veel familie. Diabetesfonds nu voor oma. Hersenstichting ivm familie en mezelf. Reumafonds en Maag, Lever, Darmstichting voor oom. Hartstichting omdat rip-opa hartproblemen had.quote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, oma heeft COPD, dus daar wil ik wel geld voor uitgeven voor onderzoeken enzo.. Kanker omdat opa's allebei kanker hebben rip-oma het waarschijnlijk ook had en mama het heeft gehad
Ik ben egoistisch met mn bijdragen
Je bent dapper!quote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, dat ken niet, het wiel is kaput. Ik ga gewoon met twee fietsen, ik kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |