makkelijk veel geld verdienen was dat op mijn 16equote:Op maandag 8 november 2010 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stel niet veel eisen aan een baan, maar ik wil nooit meer voor een callcentre werken.. Wat een schijtwerk was dat zeg
Dit is (was?) inbound.quote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is genoeg werk bij callcenters inderdaad. Ligt er een beetje aan wat je wil, in of outbound.
ik heb 5 of 6 projecten gedaan waar ik er maar 1 leuk van vond, en die moest eruit omdat mn collega's niet scoordenquote:
Inbound gaat wel, outbound vond ik vreselijk. Al die mensen lastig vallen, die helemaal niet zitten te springen om je belletje. En gelijk hebben ze, heb er zelf ook een hekel aan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik stel niet veel eisen aan een baan, maar ik wil nooit meer voor een callcentre werken.. Wat een schijtwerk was dat zeg
Deed ik schoonmaken op mijn 16e. En ook onwijs goed betaaldquote:Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
makkelijk veel geld verdienen was dat op mijn 16e
Ik heb door outbound bellen een enorme hekel gekregen aan goede doelenquote:Op maandag 8 november 2010 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inbound gaat wel, outbound vond ik vreselijk. Al die mensen lastig vallen, die helemaal niet zitten te springen om je belletje. En gelijk hebben ze, heb er zelf ook een hekel aan.
outbound naar bestaande klanten is ook wel relaxedquote:Op maandag 8 november 2010 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inbound gaat wel, outbound vond ik vreselijk. Al die mensen lastig vallen, die helemaal niet zitten te springen om je belletje. En gelijk hebben ze, heb er zelf ook een hekel aan.
Ik ook.quote:Op maandag 8 november 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb door outbound bellen een enorme hekel gekregen aan goede doelen
Is niet zo relaxed als je voor een kutbedrijf beltquote:Op maandag 8 november 2010 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
outbound naar bestaande klanten is ook wel relaxedmaar nooit meer
ik vind dat minder vervelend dan die gastjes die aan de deur komenquote:Op maandag 8 november 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Bij het horen gaan de nekharen al overeind door irritatie.
ik belde voor High.. Moest smsbundels aanbiedenquote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is niet zo relaxed als je voor een kutbedrijf belt
omdat we richting de winter gaanquote:
Ja idd. Ik snap niet dat het nog bestaat... Welke mongool heeft ooit bedacht dat mensen bellen voor het goede doel positieve reacties oproeptquote:Op maandag 8 november 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Bij het horen gaan de nekharen al overeind door irritatie.
ik haat winter.quote:Op maandag 8 november 2010 12:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat we richting de winter gaan
ik heb af en toe van die dagen dat ik heel geinteresseerd doe, veel vragen stel en ze bijna een uur aan de telefoon houd, om dan te zeggen dat ik het niet wilquote:Op maandag 8 november 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
Ik ben aan de deur en aan de telefoon gewoon erg duidelijk.
De gesprekken zijn binnen 5 seconde weer afgelopen.
Ze bellen me gelukkig weinig.
Vrijdag gaan betekent wel een beetje dat ik A definitief af moet zeggen.quote:Op maandag 8 november 2010 12:50 schreef caroline88 het volgende:
Yuki, gewoon gaan vrijdagmiddag. Je weet niet wat B te bieden heeft tot je nader kennisgemaakt hebt. En dan word je later tenminste nooit geplaagd door "Had ik maar..." gedachten.
Overigens heeft Jim Rohn mij geleerd dat je niet alleen naar je salaris moet kijken maar vooral naar wat je kunt leren in een baan. Meer leren = hogere marktwaarden. (oftewel korte- versus lange-termijndenken)
Gelukkig heb ik een intercom. Eerst even kijken en anders via die intercom. " nee bedankt, tot ziens". Lekker snel.quote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik vind dat minder vervelend dan die gastjes die aan de deur komen
ik vind het leuk als ze zo'n 3 keer nee is ophangen protocol hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb af en toe van die dagen dat ik heel geinteresseerd doe, veel vragen stel en ze bijna een uur aan de telefoon houd, om dan te zeggen dat ik het niet wil
Bij mij komen ze nooit aan de deurquote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een intercom. Eerst even kijken en anders via die intercom. " nee bedankt, tot ziens". Lekker snel.Ga er niet de trap voor af.
Zijn er voor baan B nog andere kandidaten dat je weet?quote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag gaan betekent wel een beetje dat ik A definitief af moet zeggen.
Dáár zit 'm de crux.
Dat is echt geniaalquote:Op maandag 8 november 2010 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb af en toe van die dagen dat ik heel geinteresseerd doe, veel vragen stel en ze bijna een uur aan de telefoon houd, om dan te zeggen dat ik het niet wil
er is altijd wel iemand die ze binnen laatquote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een intercom. Eerst even kijken en anders via die intercom. " nee bedankt, tot ziens". Lekker snel.Ga er niet de trap voor af.
Bij ons komen alleen KWF en de Dierenbescherming met succes aan de deurquote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
4 kandidaten (of er nog meer bij kunnen komen weet ik niet), voor 3 plekken.quote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er voor baan B nog andere kandidaten dat je weet?
Zeggen dat je moet terug lezen is onaardig?quote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er voor baan B nog andere kandidaten dat je weet?
Dat dusquote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, het natte, de vieze bruine sneeuw, de modder... Sneeuw opzich vind ik prachtig.
Ja, zeer onaardig.quote:Op maandag 8 november 2010 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeggen dat je moet terug lezen is onaardig?
je hoort ze dan gewoon bijna scheldenquote:
bij mij niemandquote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons komen alleen KWF en de Dierenbescherming met succes aan de deur.
Het is wel feitelijk...quote:Op maandag 8 november 2010 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeggen dat je moet terug lezen is onaardig?
Hoe doe je dat?quote:
Ik woon niet in een flat, maar een drive- in woning. Ben blij dat niemand ze binnen kan laten.quote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
er is altijd wel iemand die ze binnen laatmaar heel simpel: Nee, kwak,. Deur dicht
Blijkbaar schrikt het grote hek voor het trappenhuis genoeg af. Heb 1 keer Jantje Beton aan de deur gehad, in de bijna 3 jaar dat ik hier woonquote:
collectanten zijn altijd welkom, maar die mensen die je elke maand willen laten betalen voor ziellige kindjes in afrika moeten gewoon optiefenquote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons komen alleen KWF en de Dierenbescherming met succes aan de deur.
daar zijn ook invoegtoepassingen voor in FireFox.quote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef JoeBravo het volgende:
Damned, fok helpt mijn taalgevoel om zeep. Ik moet steeds vaker een woordenboek raadplegen omdat ik twijfel over de juiste spelling.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
collectanten zijn altijd welkom, maar die mensen die je elke maand willen laten betalen voor ziellige kindjes in afrika moeten gewoon optiefen
fok werkt niet naar behoren in FF atm, dus ik fok in IE8.quote:Op maandag 8 november 2010 12:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
daar zijn ook invoegtoepassingen voor in FireFox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |