SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kakt die wat in. De twist op het einde maakt dit weer goed en roept een goed moreel dilemma op bij de kijker.
Maar de Oscar had toch gewoon echt naar Un prophète of Das weisse Band moeten gaan.
cijfer: 7.5
al wel gedownload, maar nog neit gekekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef haakon het volgende:
Net begonnen aan de serie The Walking Dead
Alleen eerste aflevering nog maar gezien, maar beloofd volgens mij veel goeds!
Gewoon kijken die handel !
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Klipnap het volgende:
Thunderball
[ afbeelding ]
Verhaal:
James Bond neemt het op tegen Spectre, en kwaadaardige organisatie. Onderdeel daarvan is een man die gezichtstransplantatie onder gaat om zo atoomwapens te stelen. Daarbij komt een man met een ooglapje, die ook kwaadaardig is. Zijn vriendin is dan weer een mooie aardige meid die James Bond wil helpen. De ooglapjesman heeft trouwens een zwembad vol met haaien.
Beoordeling:
Een kwart of 1/5de van deze film speelt zich onder water af en dat is niet positief aan deze Bondfilm. Als die stukjes er grotendeels uit werden gehaald was het veel beter geweest. Je weet in deze scènes niet wie wie is, en wat er gebeurt. Ook had ik veel moeite met het verhaal schrijven hierboven, omdat ik steeds in slaap viel. Wel leuk zijn de dubbelzinnige one-liners van Sean Connery, maar helaas komen die onder water niet voor.
Ook komt er 1 seconde lang een vuvuzelaneger in beeld.
Wat mij betreft de slechtste Bondfilm uit de reeks.
IMDB:7
Ik: 5
Thunderball vind ik, samen met GoldenEye toch de beste bondfilm. Of iig de meest amusante om vaker te kijken. Kan ook zijn omdat ik Thunderball als eerste bond ooit gezien heb en GoldenEye de eerste was die ik in de bios keekquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Klipnap het volgende:
Thunderball
[ afbeelding ]
Verhaal:
James Bond neemt het op tegen Spectre, en kwaadaardige organisatie. Onderdeel daarvan is een man die gezichtstransplantatie onder gaat om zo atoomwapens te stelen. Daarbij komt een man met een ooglapje, die ook kwaadaardig is. Zijn vriendin is dan weer een mooie aardige meid die James Bond wil helpen. De ooglapjesman heeft trouwens een zwembad vol met haaien.
Beoordeling:
Een kwart of 1/5de van deze film speelt zich onder water af en dat is niet positief aan deze Bondfilm. Als die stukjes er grotendeels uit werden gehaald was het veel beter geweest. Je weet in deze scènes niet wie wie is, en wat er gebeurt. Ook had ik veel moeite met het verhaal schrijven hierboven, omdat ik steeds in slaap viel. Wel leuk zijn de dubbelzinnige one-liners van Sean Connery, maar helaas komen die onder water niet voor.
Ook komt er 1 seconde lang een vuvuzelaneger in beeld.
Wat mij betreft de slechtste Bondfilm uit de reeks.
IMDB:7
Ik: 5
Mijn nummer 1 met een 10!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:43 schreef ikwashierniet het volgende:
Lost in Translation
Erg mooie film, top acteer prestaties van zowel Scarlett als Bill. Heel mooi neergezet hoe alleen je kan zijn in een van de volste steden van de wereld.
Vind het prachtig hoe de film boeiend kan blijven terwijl er af en toe zo weinig gezegd wordt, de momenten van stilte zijn totaal niet vervelend of saai. De zoektocht van de twee hoofdpersonen is interessant en leuk om te zien.
Met hier en daar wat hilarische, scenes door het gigantische verschil in cultuur, voor de lachspieren. En uiteraard is het einde ook zeer memorabel.
Een aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft!
Eens! Vond dat ook een goeie film!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Boy A
The story of a young ex-con Jack, newly released from serving a prison sentence for a murder he committed as a child.
Zeer sterk en aangrijpend drama. Met name de rol van Andrew Garfield als Jack Burridge is meer dan prima. De jongen die een tweede kans krijgt (of dacht te krijgen), blijkt toch nog niet afgerekend te hebben met zijn verleden, wat een verstikkend einde oplevert.
IMDb: 7,8
Mijn cijfer: 8,5
Emir Kusturica heeft wel meer leuke film op zijn naam staan. Een andere aanrader is Underground (zijn magnus opus), die ik laatst weer heb herzien. Die verloopt in een lekker hoog tempo en is bijzonder explosief in de grappen + sfeer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren:
Arizona Dream
Lekker vaag-grappig dramatische film met een jonge Johnny Depp. Veetje langzaam misschien, maar leuke film!
8.1/10
Ok, goeie tip, dank je, die ga ik ook bekijken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Emir Kusturica heeft wel meer leuke film op zijn naam staan. Een andere aanrader is Underground (zijn magnus opus), die ik laatst weer heb herzien. Die verloopt in een lekker hoog tempo en is bijzonder explosief in de grappen + sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |