Redelijke film?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef HipHopBunnie het volgende:
One Flew Over To Cuckoo's Nest... redelijke film
Het blijven meningen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Redelijke film?!
Ben je wel goed wijs!?
Snap je hem ?goed wijs.. hehe.. goed.. jaaaaa
Fokking hell dat is 1 van de betere films ooit!
Is het niet bij een stukje uit de film dat Steve-O gaat kotsen en dat het zo jou kant op vliegt??quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef niesl2 het volgende:
Dit weekend Jackass 3D in de bioscoop gezien. Natuurlijk, het is een kinderachtige flauwe uitgerekte TV aflevering met wat special 3D effectjes, maar zodra Johnny Knoxville 'Hello, I'm Johnny Knoxville. Welcome to Jackass." zegt, voel je je voor anderhalf uur weer even een jaar of 10 jonger en ga je toch ongegeneerd schateren om 'de Rocky', een bungee-dixie of een high five Jackass-style (inclusief antiquing).
jij met je 'kaas' filmpjes altijdquote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Bio-Dome
Lekker kaasfilmpje.
7.9/10
Was jij niet diegene die de meeste films stoned zag? Ik vraag me wel af hoe stoned je moet zijn om deze bak ellende een 7,9 te geven...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Bio-Dome
Lekker kaasfilmpje.
7.9/10
quote:
Niet de meeste films, maar de kaasfilms wel ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die de meeste films stoned zag? Ik vraag me wel af hoe stoned je moet zijn om deze bak ellende een 7,9 te geven...
Ik ben iig heeeeeeel blij dat Pauly Shore niet meer in films speelt. (of ik ze iig niet ken)quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Bio-Dome
Lekker kaasfilmpje.
7.9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus punt zijn de effecten, goed begin, en goed gehouden aan het boek (iig beter als de vorige maar dat mag ook wel als je 2 films over 1 boek maakt i.p.v. 1.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die prachtige effecten werden mij op een gegeven moment iets te veel, sloeg op een gegeven moment nergens meer op.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef planethugo het volgende:
Scott Pilgrim vs The World
[ afbeelding ]
Scott Pilgrim krijgt een nieuwe vriendin maar om haar helemaal te veroveren moet hij afrekenen met haar 7 exen. Dit gebeurt in een soort game achtige gevechten waar alles kan gebeuren en er visueel heel sterk uitziet. Ook in de rest van de film zijn er constant geinige effecten die de film een originele sfeer meegeven. Deze film is nog het best te vergelijken als een romantische komedie in een game-vorm. Origineel idee en knap uitgewerkt met een prima cast incl een paar geinige rolletjes van acteurs als Chris Evans en Brandon Routh. Het laatste half uur zijn er wat vreemde plotwendingen maar verder prima film. 7.5
En toch is het een geniale filmquote:
Het boek is beterquote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En toch is het een geniale film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |