Dat stukje is ook meteen wel heel erg lekker, Loops & Tingsquote:Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef haakon het volgende:
compilatie van afgelopen zaterdag bij XXL..
Check 5.10. De GTP-chinees!
Max Enforcer & Waverider - Dilemma. Komt als het goed is maandag uit. Althans over 3 weken op andere sites en TiLLT is altijd 2 weken eerder op hs.com.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat stukje is ook meteen wel heel erg lekker, Loops & Tings![]()
En kut dat nummer daarvoor, welke is dat ook alweer
You just made my dayquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Max Enforcer & Waverider - Dilemma. Komt als het goed is maandag uit. Althans over 3 weken op andere sites en TiLLT is altijd 2 weken eerder op hs.com.
ik zag mezelf ook al lekker glimmen jaquote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef NLS04 het volgende:
Ik zie huig staanMaar dit was dus die remix die ik bedoelde. Eens kijken of die knakkert ook die track van Ran-D heeft opgenomen die ik bedoelde.
had het ook gezien...gok (hoop) voor deze: http://partyflock.nl/party/189615:Scantraxx_Special.htmlquote:Op donderdag 11 november 2010 17:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
the prophet maakt een anthem voor de een of het ander... aldus zijn twitter..:/
prijzig feestje voor die 4 uur, met 2 namen,quote:Op donderdag 11 november 2010 17:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik zag mezelf ook al lekker glimmen ja![]()
[..]
had het ook gezien...gok (hoop) voor deze: http://partyflock.nl/party/189615:Scantraxx_Special.html
Thnx!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef benniesnugger het volgende:
Zo, paar setjes van je gedownload en er is niks van gelogen mindillusion.
Ze zijn echt heerlijk.
inderdaad heldigquote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De tweets van TBY worden beter
[..]
Heldentrack
* ReMcOrE ook, lijkt aardig op het origineel... en het filmpje is ook niet al te bestquote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
.. maar wil hem wel eens live horen voor een definitief oordeel...
die eerste gaat mooiquote:
hijs fijnquote:Op donderdag 11 november 2010 15:32 schreef haakon het volgende:
Dit is nog steeds wel een van de favorieten op het moment:
whahahahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef haakon het volgende:
compilatie van afgelopen zaterdag bij XXL..
Check 5.10. De GTP-chinees!
daar kom ik door jouw post pas achterquote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef eQuaL het volgende:
Tering ik kom er nu pas achter dat Thera eigenlijk Heart van BH was
Lellebel ownt hardquote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Shit, postte in verkeerde topic....
Dan post ik maar 2 tracks.
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar kom ik door jouw post pas achter
quote:
Thera zelf is al totaal net algemeen bekend, laat staan het bewuste weetje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Koepert het volgende:
Is t nou zo'n openbaar geheim dat Thera Heart is? ... dacht dat t algemeen bekend was?.. Guess not...
Dacht dat dat wel bekend was jaquote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Koepert het volgende:
Is t nou zo'n openbaar geheim dat Thera Heart is? ... dacht dat t algemeen bekend was?.. Guess not...
Weer wat geleerd enzquote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel bekend was ja
Wissel de letters ook maar eens door elkaar.. Thera - Heart
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Verder is het nu wel duidelijk dat Technoboy en Tuneboy nooit meer echte knallers gaan produceren...
TNT neemt extra maatregelen tegen bompakketten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ach joh het wordt gewoon een vet feest, laat ze toch kletsen in je droomquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, wat Brennan and Heart betreft, beter laat dan nooit dat je dat te weten komt.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn Qlimax kaartje had verkocht en daar suuuperblij mee was en iedereen zei wat een goede beslissing het is! Dus nu twijfel ik..![]()
Niet mijn keuze...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Koepert het volgende:
@ Haakon.... Lekker afwijkende tracklist...
K moet m ook nog luisteren, maar afgaande op tracklist alleen al, kan dat lekker verfrissend uitpakken, of mweee, net niet..als het niet lekker looptquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Niet mijn keuze...
Ik luister em nu net..
Ze zijn aan het begin heel lovend over hemquote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
K moet m ook nog luisteren, maar afgaande op tracklist alleen al, kan dat lekker verfrissend uitpakken, of mweee, net niet..als het niet lekker loopt
Die kan in 't boekjequote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn Qlimax kaartje had verkocht en daar suuuperblij mee was en iedereen zei wat een goede beslissing het is! Dus nu twijfel ik..![]()
Zit er hard aan te denken om ook langs te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Koepert het volgende:
Inhakende op Thera trouwens... Ik ga m binnenkort zien
http://partyflock.nl/party/188625:Shock.html
Ja inderdaad, ga hem wel in mijn dromendagboek gooienquote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die kan in 't boekje![]()
[..]
Zit er hard aan te denken om ook langs te komen
I dont see a problemquote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Krulliewullie het volgende:
En ik zat er ook hard aan te denken, tot ik zag dat het in Groningen is
Tja dat heb je ook wel over voor een feest als Q-Base of Hard Bass/Qlimax, is iets anders als een lokaal feest, los van het feit dat geluidskwaliteit nog best goed kan zijn...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
I dont see a problemk kom ook naar Weeze, Amsterdam en Arnhem...
Ja idd, en 3 uur terug rijden na zo'n feest lijkt me niet zo verstandig met totnutoe nog maar 20 min. ervaring in het snachts-moe-na-een-feest-terugrijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja dat heb je ook wel over voor een feest als Q-Base of Hard Bass/Qlimax, is iets anders als een lokaal feest, los van het feit dat geluidskwaliteit nog best goed kan zijn...
Heb 1 keer 150 km moeten rijden toen ik al heel lang wakker was en zo in slaap kon vallen, dat was gevaarlijker dan wanneer ik 2 biertjes op zou hebben... gelukkig was het rustig op de weg.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja idd, en 3 uur terug rijden na zo'n feest lijkt me niet zo verstandig met totnutoe nog maar 20 min. ervaring in het snachts-moe-na-een-feest-terugrijden.
Idd!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die early op Fearfm steeds is wel chille huiswerkmaakmuziek trouwens
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb 1 keer 150 km moeten rijden toen ik al heel lang wakker was en zo in slaap kon vallen, dat was gevaarlijker dan wanneer ik 2 biertjes op zou hebben... gelukkig was het rustig op de weg.
Die early op Fearfm steeds is wel chille huiswerkmaakmuziek trouwens
Ik denk op dit moment dat ik dat allebei echt niet zo kunnen zonder ongelukken te maken. Als ik eenmaal echt slaap heb dan val ik zelfs in slaap op een hardcore-feest, tegen een paal. En die muziek stond bepaald níét zacht! Dus in de auto is in slaap vallen dan helemaal snel voor de bakkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Koepert het volgende:
Terug van Q-Base naar Emmen (Z-O-Drenthe) na 36u wakker is nuchter ook zo'n leuke rit![]()
Ja gek he, en de volgende keer lig je uren wakker omdat er een keer een auto door je straat komt rijden...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk op dit moment dat ik dat allebei echt niet zo kunnen zonder ongelukken te maken. Als ik eenmaal echt slaap heb dan val ik zelfs in slaap op een hardcore-feest, tegen een paal. En die muziek stond bepaald níét zacht! Dus in de auto is in slaap vallen dan helemaal snel voor de bakker
Haten is een groot woordquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef T-Force het volgende:
* T-Force luistert Ten Years of Technoboy CD's en geniet van al die pareltjes uit 2002-2008
Verder deze week geen feestje...even afkicken d.m.v. kansloos hard zuipen in de kroeg![]()
Oohja, en ik vind Technoboy - Oh my god echt fucking vet (ook al weet ik dat jullie die plaat haten
Alleen Boom boom boom? Ik heb de neiging om steeds het hele gesprek mee te gaan voeren (voor zover ik het ken danquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:Ik betrap mezelf er soms op dat ik "boom boom boom" meezing in Catfight
Ben niet zo goed in songtekstenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alleen Boom boom boom? Ik heb de neiging om steeds het hele gesprek mee te gaan voeren (voor zover ik het ken dan)
Ik doe het ook alleen als er niemand in de buurt isquote:Op donderdag 11 november 2010 22:41 schreef Koepert het volgende:
Ik fluit altijd deuntjes mee... zingen...not so much.. gaat niemand blij van worden, incluis ikzelf..
Frontliner ook, misschien samen?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
the prophet maakt een anthem voor de een of het ander... aldus zijn twitter..:/
Precies.. Of ik zing 't mee als niemand in de buurt is, of ik doe t in m`n hoofd mee (a la playbacken). Het ziet er niet uit, maar wat geef ik erom? Opgaan in de muziek en niemand die me hier kent, hehequote:Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik doe het ook alleen als er niemand in de buurt isonder de douche meestampen, uitglijden en je nek breken, je kent het wel..
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:00 schreef T-Force het volgende:
Stampen onder de douche. Check!
Spastisch met je armen op de fiets. Check!
Ogen dicht (genieten) terwijl je loopt. Check!
Headbangen op de snelweg. Check!
Vocals (mits niet gezongen, maar geschreeuwt) meedoen. Check!
Hey das een goeie !quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef Koepert het volgende:
Zullen we dat checklijstje van T-Force maar opnemen in de OP? als checklist voor n ekte ekte hardstyler? Denk dat iedere frequente poster hier daar wel aan voldoet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |