Eens, het is tegenwoordig kwantiteit over kwaliteit.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Stelling:Hardstyle is over zijn hoogtepunt heen
Ik vind er tot nu toe geen moer aan.. Weer zo'n anti-climax track..quote:
dat inderdaad...ik verbaas me daar soms ook echt over, die tweets.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als je tegenwoordig soms ook leest dat ze op een maandag beginnen met een track en dinsdagavond is het helemaal klaar is, doet mij soms de wenkbrauwen frondsen...
Vette remix en vette stage. Waar was dit? Matrixx?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
.. maar wil hem wel eens live horen voor een oordeel...
Ja, kan me wel bekoren. Breakje is ietsjes lang, maar verder geen probleem!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
.. maar wil hem wel eens live horen voor een oordeel...
Ik zie huig staanquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef NLS04 het volgende:
Eens kijken of die knakkert ook die track van Ran-D heeft opgenomen die ik bedoelde.
Lol degene die dat bedacht heeft zit er flink naast.quote:
Dat is Musical Analysis ?quote:
Ja dat is zo ontzettend klote he? Ik koop ookamper wat meer op hs.com. Wat ik meestal doe/deed is gewoon even een uurtje laten wachten ofzo. Dan loopt ie vanzelf door.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de zoveelste keer dat ik wat bij hardstyle.com koop en niks werkt, ik het niet kan downloaden... etc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze niet geluisterd zag ze gewoon staan bij die kerel die ook dat andere filmpje had opgenomen, maar ElDani zei het ook al...quote:
Ik koop ook eigenlijk nooit meer op hardstyle.com Maar moest ff wat dikke ouwere tracks hebben. Dance-tunes biedt die, als ze ze al hebben, alleen maar aan op 192...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja dat is zo ontzettend klote he? Ik koop ookamper wat meer op hs.com. Wat ik meestal doe/deed is gewoon even een uurtje laten wachten ofzo. Dan loopt ie vanzelf door.
Wacht nu meestal gewoon op de Dance Tunes release. Scheelt me een euro per track.
Twitter desnoods even naar ze. Dan is het volgens mij aardig snel opgelost. (een zogenaamd Youp van't Hekje!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ondertussen ook nog steeds geen reactie van hun support. Definitief laatste keer dat ik daar wat gekocht heb...![]()
Gedaan.. Hopelijk wordt t beetje vlot geregeld...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Twitter desnoods even naar ze. Dan is het volgens mij aardig snel opgelost. (een zogenaamd Youp van't Hekje!)
Ik heb zelf geen Twitter, maar volgens mij was het bij een vriend van me toen wel snel opgelost.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gedaan.. Hopelijk wordt t beetje vlot geregeld...
Nee helemaal niks gehad... Toen ik via ideal betaald had en drukte op stap verder bleef ie in een wit scherm hangen... Tijden op laten staan, maar gebeurde niks. Ook geen mail ontvangen waarin de downloads staan... helemaal niks... Wel kon ik zien via internetbankieren dat het bedrag overgemaakt was.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen Twitter, maar volgens mij was het bij een vriend van me toen wel snel opgelost.
Geen mail gehad met downloadlinks?
Geen account? Koop daar altijd een bundeltje. Vind ik eigenlijk makkelijker.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nee helemaal niks gehad... Toen ik via ideal betaald had en drukte op stap verder bleef ie in een wit scherm hangen... Tijden op laten staan, maar gebeurde niks. Ook geen mail ontvangen waarin de downloads staan... helemaal niks... Wel kon ik zien via internetbankieren dat het bedrag overgemaakt was.
Heb altijd als ik daar wat bestel problemen. Eerst kreeg ik altijd 192 kbps tracks, terwijl ik 320 had aangegeven en daar ook voor had betaald. Beetje moeimakend allemaal
Jah heb wel een account, maar aangezien ik er nooit meer wat kocht, wou ik nu gewoon via ideal betalen... geen bundel verder... niksquote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Geen account? Koop daar altijd een bundeltje. Vind ik eigenlijk makkelijker.
Eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stelling:Hardstyle is over zijn hoogtepunt heen
Als je er voor of tegen bent, probeer het op een juiste manier te onderbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |