quote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef trui het volgende:
als er nog iemand is die iets over tieten kwijt wil, grijp je kans!
Zo ken ik het niet... dan is het misschien idd anders. Dat wat ik ken/hoor, vind ik niet mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 09:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge! Ik geniet van 1 in bed en 1 op school.
Diaan, ik ben het daar eigenlijk helemaal niet mee eens. Mijn moeder spreekt het zo mooi dat ik soms denk dat ze frans spreekt.
ze hebben echt een énorme beuk. Veel blad!!quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef trui het volgende:
haha shame on you! doe 't even voor hun, joh.
Ik heb 1 exemplaar met een harde g en jongste praat met een zachte g. Ik vrees dat dat zo voorbij is wanneer ze naar school gaat...quote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Tieten of dialect
Ik wil Senna graag een zachte G meegeven, maar ik merkte dat ze al een harde G heeft opgepikt. Ze zegt tegenwoordig dag met een hele harde G
Ow ja, school ook nogquote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik heb 1 exemplaar met een harde g en jongste praat met een zachte g. Ik vrees dat dat zo voorbij is wanneer ze naar school gaat...
consequent Houdoe zeggen als je weggaat, blijft dan vast wel hangen uiteindelijkquote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, school ook nog
En dan schaap die juist een harde Amsterdamse G wil...
ik vrees dat mijn Brabantse roots ondergesneeuwd zullen raken
Ook dat, maar zelfs hier in het zeeuws-vlaamse heeft elke "streek"ook weer zijn eigen dialect.quote:
Ow, dat zijn nou net dingen die ik eigenlijk al nooit doequote:Op maandag 8 november 2010 12:24 schreef chacama het volgende:
[..]
consequent Houdoe zeggen als je weggaat, blijft dan vast wel hangen uiteindelijk
En natuurlijk het 'ons pap' en 'ons mam' volhouden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, ik denk dat het meevalt.quote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef livelink het volgende:
Oops, ik denk dat velen (waaronder ikzelf) zich onbedoeld nu ook aangesproken voelen, Buuv
het enige dat ik er aan heb over gehouden is een soort van zachte g. En ik sprak echt plat het stadsdialect hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef livelink het volgende:
Volgens mij kun je dat niet echt sturen, miss_sly. Ik merk dat mijn kinderen absoluut al ons stadsdialect hebben opgepikt en dat hebben ze echt niet van ons. Dingen als Sinterklaos en zo (vooral die Utrechtse a-klank gaat het om). Ik corrigeer er wel altijd op, als in een soort automatisme. Ze weten dus wel dat het eigenlijk niet goed is.
hahahahaha nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 8 november 2010 13:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Dus jij krijgt visite debuurvrouw? Toevallig vrijdag? Moeten ze daarvoor uitgenodigd worden?
Gevallen bladeren is kennelijk op ons plein geen issue. Ik zie nooit iemand bladeren harken en zelf doe ik het dus ook niet. Misschien omdat we geen stoep hebben. Ook de opti-fant (of zo?) komt me helemaal niet bekend voor.quote:Op maandag 8 november 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik denk dat het meevalt.omdat ik in een klein dorp woon is iedereen nogal hecht. En deze mensen ontrekken zich duidelijk. Nou ben ik zelf ook helemaal niet zo intiem met de buren dus dát herken ik wel. Maar deze mensen groeten niet eens
nou, da's wel heel lomp. En ze zitten dus maar wat te zitten terwijl de brandnetels twee meter hoog door de schutting heen groeien en iedereen door een 20 cm dikke laag blad moet voor hun huis op de stoep.
Echt hoor, ik veeg ook sporadisch en het zou me verder roesten, maar met deze mensen klopt iets niet. Lieten ook hun kinderen in de vakantie hele dagen alleen thuis. raar toch?
Helemaal niet brutaal he, mezelf uitnodigen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha nee hoor, dat hoeft helemaal niet.En ja, vrijdag idd.Maar da's niet toevallig.
![]()
Moet wel ff overblijven tussen 11.45 en 12.45 maar voor de rest ben ik thuis.
ja leuk!! en nee, niet brutaal! Leuk juist!quote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Helemaal niet brutaal he, mezelf uitnodigen.![]()
Zal ik dan na enen even langskomen?
quote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja leuk!! en nee, niet brutaal! Leuk juist!![]()
scheelt mij weer over heel wat drempels stappen.
ja ik wou al zeggen : dat zeg je tegen mij nou nooit!quote:Op maandag 8 november 2010 14:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou gelukkig! Normaal ben ik helemaal niet zo vrijpostig, maar ik heb zin om jou weer eens te zien, en dit is een mooie aanleiding!
De 16de toch pas?quote:Op maandag 8 november 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat leuk!ik vind het echt superleuk dat je komt!
Alleen wacht ik op een pakje en nu hoor ik dat morgen de postbodes gaan staken.potverpee.
geen taart dus morgen lieve lurkster
Ooooh vuk ik zie dat ik om 14:45 bij de groeidokter in 't Winschoter ziekenhuis moet zijn met Wouter en Sterre. Kan ik ook 's morgens langskomen? Om ongeveer half tien?quote:Op maandag 8 november 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat leuk!ik vind het echt superleuk dat je komt!
ja dat kan zeker!quote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ooooh vuk ik zie dat ik om 14:45 bij de groeidokter in 't Winschoter ziekenhuis moet zijn met Wouter en Sterre. Kan ik ook 's morgens langskomen? Om ongeveer half tien?
oh, ik hoorde het op de radio, en hoorde dinsdag. Mooi! de 16e is prima.quote:
dan hou ik het zo!quote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef Lishe het volgende:
Potverpee. Maar! Ik wilde morger alle ins & outs van Heller horen. Dusch misschien (heeeel misschien) maar beter!
Dat dacht ik ook en hoop ik ook, want ik verwacht morgen een pakje!quote:
Yep dat zat er dan ook al even, sinds m'n 16de beugelaf....quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
Dat stukje was nog blijven zitten? Sterkte ermee!!
das nog zacht uitgedrukt...quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Memmel het volgende:
Ow Vick, het is echt te klote voor woorden he.
Apart zeg!! Hopelijk nu ook geen ontstekingen meer...quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Yep dat zat er dan ook al even, sinds m'n 16de beugelaf....
Het was daar wel geregeld ontstoken enzo maar vorige tandarts daar nooit over gehoord.
En deze tandarts zag het gelijk.
Vicky het is echt niet normaal meer voor je zeg, respect dat je de moed blijft houden om door te gaan.
Ik help je morgen wel herinneren. Hou je pm box in de gaten.quote:Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik had het toch over die oproep over dat uitstrijkje, waar ik eigenlijk geen zin in heb, maar waarvan jullie vinden dat ik het moet doen?
het achtervolgt me gewoon. het was hier zoals gewoonlijk alweer onderop de stapel zooi terecht gekomen en gisteren kwam mijn vriend er al mee aanlopen.
vandaag vergeten afspraak te maken en ik loop in de kringloopwinkel en pak lukraak een t-shirt uit het rek (vraag me niet waarom want ik koop er eigenlijk nooit kleding, alleen hemdjes voor onder mijn uniform) staat er op dat t-shirt: voorkom baarmoederhalskanker. ik kan me niet voorstellen dat iemand ooit met zo'n shirt zou lopen, dus waarom ze bestaan![]()
nou ja waarschijnlijk om mij eraan te herinneren dat ik een uitstrijkje moet laten maken.
ik ben benieuwd wat de voorzienigheid morgen gaat gebruiken om mij eraan te herinneren dat ik een afspraak moet maken
Heet jij irl Diepfries? ;-)quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Vicky, dat schiet ook niet op.
Raar Bar, dat die andere tandartsen dat niet hebben gezien.. Nu gelukkig opgelost dan!
De mensen die zich afvragen waar ik vandaan kom gokken weleens. Meestal wijst een kakkerige R ze richting het westen.. De enige reden dat ze toch Fries noemen is mijn naam
waar woon je nu dan? ik dacht dat je nog steeds zuidelijk woondequote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Miss_Sly zelfs Arwen heeft een harde G .. en dat voor een kindje dat toch echt 2 jaar in limburg en 2 jaar in brabant woonachtig is geweest..
beterschap en ik duim voor een goede uitslagquote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef amaranta het volgende:
Uh ja 22-11 de uitslag van het weefsel dat is verwijderd.
Brabantquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar woon je nu dan? ik dacht dat je nog steeds zuidelijk woonde
Echtquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Miss_Sly zelfs Arwen heeft een harde G .. en dat voor een kindje dat toch echt 2 jaar in limburg en 2 jaar in brabant woonachtig is geweest..
Amarantaquote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
Ja reuze. Heb weinig pijn. Op wondpijn na. Maar moet echt houden aan de revalidatieregels houden. Dus niet tillen. Iig de komende 2 wk niet.
Jeeeej!!!quote:Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een andere auto gekocht![]()
Jippie.. woensdag krijg ik hem!!
@groofsken dusquote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef amaranta het volgende:
Nee de pijn is weg. Heb enkel wat pijn aan het litteken. En bedankt voor je lieve kaartje.
quote:
Geen ideequote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
EchtHoe krijgt ze dat voor elkaar
amaranta, hoop dat je gauw opknapt!
Vicky, wat ontzettend ruk
Was ook afgesproken..quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk bakkie Diaan!
Die marktplaast advertentie is wel rap weg
@Amaranta. De 22e is nog wel redelijk. Ze verwachten geen gekke dingen toch?
Niet mogen tillen is wel k#t met kleintjes thuis..
quote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
Ik word nog niet uitgenodigd voor een 2e gesprek. Ze hadden het idee dat ik wel op de functie zou passen of het wel zou leren maar uhhh wat zei ze ok al weer... nou ja, dat ik niet helemaal aansloot op het functieprofiel. Ze gingen nu gesprekken voeren met 2 en als daar niks uit zou komen zouden ze me uitnodigen.... Oftewel, dat zal ook wel weer niks worden
![]()
![]()
Ik begin moedeloos te worden!
Pfff, moeilijke vraag. Ik ben denk ik heel kieskeurig ben, maar nog meer denk ik dat ik bang ben voor alle risico die ik loop. Ik ben bang dat ik de energie (en tijd) niet heb voor een relatie. Ik ben bang dat ik mijn kindjes moeilijk zou kunnen delen, ik ben bang dat ik te weinig spetterend ben, ik ben bang dat ik mezelf niet leuk genoeg presenteer, ik ben bang dat... en ik ben bang dat...quote:Op maandag 8 november 2010 21:11 schreef Lishe het volgende:
Groof, ben je extra kieskeurig met je kinderen erbij?
Wij fok-smiliesquote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Lishe het volgende:
Haha gedownload Trui! Wij hadden een icqbloemetje op onze trouwtaart. <3
Als ik het goed heb begrepen krijgt hij hem komende donderdag al. Ik vermoed dat dr 22ste de 1e plek vrij was in zn agenda. En sowieso + die twee wk rust. Ach, komt goed.quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Fijn trouwens dat je weer thuis bent!! 22 november de uitslag, dat is nog redelijk vlot.
Bedankt voor je fijne reactiequote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Onder je steen vind je nooit een vent hoor
Cool! Mn echtgenoot had het stiekem geregeld. Nerd-wedding FTW!quote:
Oh-ohquote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Lishe het volgende:
[..]
Cool! Mn echtgenoot had het stiekem geregeld. Nerd-wedding FTW!
Ik krijg het nog steeds warm van dat geluidje. <3quote:
En nu springen we er met zn allen opquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik schreef dat ik me weer had ingeschreven op een datingsite, (mijn vorige poging was ik na een zogenaamde date waar ik niks meer van hoorde klaar mee) maar dat dat toch echt mijn ding niet is. Maar omdat toen niemand reageerde dacht ik 'och, het is ook niet boeiend, ik haal het wel weg'
En heel gemeend!quote:Innepin, wat een hele lieve woorden![]()
![]()
Maar wij gingen toch ook meetenquote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef innepin het volgende:
[..]
En nu springen we er met zn allen op
[..]
En heel gemeend!
Ik vind het bij sommige mensen van Fok wel es jammer dat ik altijd zo uit de richting woon, omdat ik ze wel beter zou willen leren kennen. Jij bent daar echt een van, je lijkt me altijd zo'n leuke vrouw om als irl vriendin te hebben
nee, dat kan ik me ook eigenlijk niet voorstellen, maar hier kom je wel vaak zo overquote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Weet je wat het stomme is, ik ben verder helemaal niet zo onzeker eigenlijk.
Ja! Wanneer? Waar?quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Maar wij gingen toch ook meeten? Ik heb trouwens al nieuwe bekers
(alleen heb ik die dit weekend in venlo laten liggen
)
psies!quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Lishe het volgende:
[..]
Cool! Mn echtgenoot had het stiekem geregeld. Nerd-wedding FTW!
Alleen op dit gebied toch? Ik word wel eesn onzeker doordat ik hier toch minder goed kan pijlen dan in real life wat mensen allemaal vinden. Maar dat laatste is wel een redelijk oppervlakkige onzekerheid, want die ben ik over het algemeen weer kwijt als ik de computer afsluit.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef lily het volgende:
[..]
nee, dat kan ik me ook eigenlijk niet voorstellen, maar hier kom je wel vaak zo over
Is dat een muismat? Wat tof!quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
psies!
Ik heb wel slippers gehad met een ICQ bloemetje![]()
[ afbeelding ]
Zeg hou eens op nou. Ga jij eens lekker in je bedje rustenquote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef amaranta het volgende:
Dat is ze ook, groof dus. Ben blij dat ik haarcheb leren kennen
Ehm... zaterdagochtend bij ons?quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja! Wanneer? Waar?![]()
van D moet ik ze opsturen maar dat is ook een beetje zonde van de verzendkosten he![]()
Zij is juf, en hij kwam uit Ede hierheen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Lishe het volgende:
Toevallig toch geen juf amaranta? Vlak bij je uit de buurt? Die uit het noorden daarheen kwam?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Woo yay! Ik heb net écht heus het verjaardagscadeautje voor Stef besteld!
Dat gaat zeker lukken!quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Zeg hou eens op nou. Ga jij eens lekker in je bedje rusten. En wat denk je trouwens... K3?
Het is dat ik al in mijn nest lig, anders was ik je even in elkaar komen rossen!quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij loopt ook echt altijd achter de feiten aan he?
Fotoquote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben helemaal in luf met mijn tegeltjes voor de keuken![]()
dr zit nu al een stuk op en het is HEFTIG maar zo precies wat ik wil
enne.......door mijzelf geplakt dus want mijn pro zei: als ik eraan toe ben.
nou, ik was er wel aan toe, dus ben ik er maar aan begonnen.
zo jammer dat ik morgen een late dienst heb, maar woensdag kan ik weer een avondje verder plakken.
Inwendig?quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Memmel het volgende:
[..]
Het is dat ik al in mijn nest lig, anders was ik je even in elkaar komen rossen!
ff schoonspuiten tot achter je orenquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha, ik heb een nieuwe douchekop gekocht en mijn vriend noemt hem nu al de intiemdouche
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet echt pijn aan je ogen![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
hello!! joehoe!!!!! ik ben geen ouderraadslid meer!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Memmel het volgende:
Dames dames, ik heb het er echt te druk mee:
Twee maal een befverzoek, eenmaal inwendig afrossen én eenmaal het 'help de droogte de wereld uit'-programma.'wat denken jullie? Ik ben geen superwoman ofzo hoor?!
Hey! Je zou het niet verklappen!quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Memmel het volgende:
Dames dames, ik heb het er echt te druk mee:
Twee maal een befverzoek, eenmaal inwendig afrossen én eenmaal het 'help de droogte de wereld uit'-programma.'wat denken jullie? Ik ben geen superwoman ofzo hoor?!
hahahaquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
en vergeet het raam niet dicht te doen hè
zOMG dat deed mijn moeder ook vroegerquote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef Memmel het volgende:
Nee man, natuurlijk niet. Maar vroegah had je pantykousjes echt in alle kleuren!
En toen maakte ik daar heel fanatiek kunstbloemetjes van met ijzerdraad enzo.
Srsly,zelfs ik vraag me wel eens af of ik wel spoor.
oh whoop! dat deed ik ook. En vlinders voor an den muurquote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef Memmel het volgende:
Nee man, natuurlijk niet. Maar vroegah had je pantykousjes echt in alle kleuren!
En toen maakte ik daar heel fanatiek kunstbloemetjes van met ijzerdraad enzo.
Srsly,zelfs ik vraag me wel eens af of ik wel spoor.
Wb de pantykousjes ben je akelig warm. Neem een 9 wkn echo die plots inwendig moest, een snel verwijderd stuk van de onderzoekstafel afgedekt met papier en je krijgt al een beetje een beeld van wat zich op de bewuste middag heeft afgespeeld...quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
een nog groter genoegen, bij de echoscopiste/dokter/geinigeloog liggen met net te lang gewacht langs een mesje te halen benen, pantysokken die dan zo'n rand in je been maken.![]()
Maarik kan niet wachten Memmelen dan nog het bubbelbad, ben ik weer helemaal op de hoogte.
Ben jij dan ook genadeloos door dat papjer door dat gat in die tafel heen gezakt met één arm; in je blote reet mét pantykousjes? En een echtgenoot die je toesiste: wat doe jij nou? Ja, die klootviool had wel gezien dat ze dat stuk van die bank weghaalde waardoor dat gat ontstond. Ik niet!quote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik snap m.been there. en dan niet bedenken om die dingen uit te doen ook.
alsof dat het beter had gemaakt ook denk ik nu. reddeloos verloren. Dat was het.
quote:Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ben jij dan ook genadeloos door dat papjer door dat gat in die tafel heen gezakt met één arm; in je blote reet mét pantykousjes? En een echtgenoot die je toesiste: wat doe jij nou? Ja, die klootviool had wel gezien dat ze dat stuk van die bank weghaalde waardoor dat gat ontstond. Ik niet!
Daarom, ik zie jouw kop er steeds bij als ik aan het verhaal denk! Vooral toen je Johan na deed 'Wat doe je???'quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:29 schreef Memmel het volgende:
En dan te bedenken dat jij de live uitvoering van dit verhaal al had gehoord, BE...
Jij kent mijn kop ook nog niet. Maar idd, Je had er bij moeten zijn geweestquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef amaranta het volgende:
Hmmmmm ik vind het eigenlijk niet zo grappig. Maar wellicht mijn gebrek aan inbeeldingsvermogen.
Of miss vind ik pantykousen uberhaubt niet grappig.
Ja, niet grappig. Maar duidelijk mijn soort humor niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef Vicky het volgende:
Visualize: in je blote doos met pantykousjes tot je je knieen. Charming right?!
ja het zijn matjes van 33 x 35 cm maar die moet je wel degelijk opplakkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:55 schreef trui het volgende:
en oja, goeiemorgen! leuke tegeltjes lady! moet je ze er nou een voor een opplakken of zijn 't 'matjes' zoals memmel zei?
Nou het werken, lukt haar ook niet echt... geen concentratie e.d. Maar ze moet vooral doen waar zij zich goed bij voelt hoor...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar mss komen thuis de muren wel op haar af nu. Als het zo vol is in je hoofd krijg je dat er ook niet zoveel uit en dan kan ik me voorstellen dat de afleiding van je werk wel heel welkom is.
Ja, is het ook. Ze loopt zichzelf overal in de weg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nee ok, dat snap ik idd wel, maar ik kan me zo goed voorstellen dat ze denkt 'wat moet ik in godsnaam thuis, in mijn eentje'.
Moeilijk hoor.
opa en oma toch ook al?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dat kan niet anders dan over B&tB gaan... ik kijk dat al jaren niet meer en heel af en toe zie ik het nog voorbijkomen. Brooke en Ridge lijken maar niet ouder te worden en ze hebben inmiddels volwassen kinderen..
Ik zat laatst te zappen en kwam het tegenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Dat heb ik dan gemist...
Donoreicel, die bleek per ongeluk van Brooke te zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
Even compleet offtopic hoor. Maar. Taylor was zwanger van nick, maar het kjnd blijkt van brooke. Gekker kan het niet worden, of toch wel? Verkeerde eicel bevrucht en terug geplaatst?
Label foutje omdat ze allebei forrester heten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Donoreicel, die bleek per ongeluk van Brooke te zijn.
Dat zijn nou echt van die dingen dat ik denk,,tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
Even compleet offtopic hoor. Maar. Taylor was zwanger van nick, maar het kjnd blijkt van brooke. Gekker kan het niet worden, of toch wel? Verkeerde eicel bevrucht en terug geplaatst?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt van die dingen dat ik denk,,tis maar waar je je druk om maakt.
Zal mijn soort humor wel niet zijn
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:32 schreef Vicky het volgende:
*stuiterstuiter*
dinsdag op gesprek!! En misschien vrijdag ook op gesprek! En misschien wel per 1 december een contract of misschien niet maar dat ligt aan disndag...
*hyper is*
nee dit is bij een ander bedrijfquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef livelink het volgende:
Super Vicky. Mocht je nu toch voor een tweede gesprek komen bij het bedrijf waar je gisteren nog op de reservelijst stond? Ik ga voor je jubelen in ieder geval
Ik ben zelf niet zo van de bloemachtige prints maar ik denk dat ie je wel leuk zou staan!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Vicks!
Meiden, kom ik weer even miepen over kleding enzo.
Is dit leuk of niet?
[ afbeelding ]
Ik vind van wel, maar ja, ik zit er ook wel eens naast.![]()
dat gaat jou zeker staan!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:Vicks!
Is dit leuk of niet?
[ afbeelding ]
Nee, alleen in deze kleur. En fel zou ook niet passen mij mijn warm, diep, gedempte persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dit geen bloemig truttending of truttig bloemending
Staat vast! Alhoewel,is het ook in een fellere kleur te verkrijgen?
Ik zou hem dragenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Vicks!
Is dit leuk of niet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vandaag een leuk vest gepast, maar ik vond dat het vest me dikker maakte door de zakken voor, waarop m'n vader zei dat ik gewoon een maatje groter moest pakken, dit is al large pap, dank je.
Mijn eerste gedachte was "hee, ze hebben stof van de bank over"quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Vicks!
Is dit leuk of niet?
[ afbeelding ]
Nouhou!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was "hee, ze hebben stof van de bank over"![]()
Onze (ikea)bank in voorthuizen heeft bekleding die hier erg op lijkt
wordquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Als je niet kan stoppen moet je lekker de pil blijven slikken en jezelf kapot zuipen.
Gelukkig voel je zelf niks van die aandoening danquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het kindermishandling. Moedwillig doorzuipen en het risico nemen dat je kind met een aandoening ter wereld komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |