Goezzo!quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Waarom heeft Jaap eigenlijk de Gouden Kooi gewonnen?
Beter laat dan nooit ...
quote:Gloednieuw nummer Michael Jackson
ROTTERDAM - Vandaag is de wereldwijde première van 'Breaking News' een gloednieuw nummer van Michael Jackson. Dit nummer zal verschijnen op het nieuwe album 'Michael'. 'Breaking News' is een nummer wat nog nooit eerder is uitgebracht. Het nummer is opgenomen in New Jersey in 2007 en pas recentelijk afgemaakt.
Overigens wordt in sommige kringen getwijfeld aan de authenticiteit van de opnames van de nieuwe cd. De kinderen van Michael, Paris en Prince, waren drie jaar geleden aanwezig bij de opnamen van enkele nummers die op het album komen te staan. De twee zouden nu hebben verklaard dat de stem die is te horen, niet die van hun vader is. (AD)
even van je afzettenquote:Op maandag 8 november 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ben vanochtend met zo'n ontzettend slecht voorgevoel wakker geworden
Zegt niets...quote:Op maandag 8 november 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zegt niets...
Als je haar maar goed zit...kan niks misgaan
quote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom net mn bedje uit rollen...mn haar is een mesh
Dat is vaak gecompliceerd, bij wie de rechten liggen. Niet automatisch bij de nabestaanden in ieder geval.quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe het kan dat de familie het niet tegen kan houden... zij zouden in principe de royalties van die CD moeten vangen, en als zij stellen dat hij niet degene is die zingt, waarom wordt het dan uitgebracht?
Robijn78 kan haar geluk vast niet op.quote:Op maandag 8 november 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
En we gaan weer verder met het uitmelken van een toch al uitgemergeld lijk.
Is-ie het of is-ie het niet?
[..]
Nah, je hebt iig niets te verliezen, dus ook als jullie het huis niet krijgen dan komt dat iig niet door je bad hairdayquote:Op maandag 8 november 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
Nou, ik las gisteren op teletekst zo ongeveer hetzelfde als in jouw post, maar toen ging het er nog om dat moeder Katherine en vader Joe claimden dat het niet MJ was die zelf zong...quote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is vaak gecompliceerd, bij wie de rechten liggen. Niet automatisch bij de nabestaanden in ieder geval.
En het zijn twee kinderen die "zouden hebben verklaard" dat het niet hun vader is die zingt.
Mochten de royalties bij de familie liggen, dan zal vader Joe niet blij zijn met de opmerkingen van zijn kleinkinderen, want die wil cashen.
Alleen gaat dat niet lukken lijkt me, met dit zielige kutnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |