En Japio heeft niet alleen zijn karakter laten trekken.quote:
Ja leuk. Nu klein beetje serieus. Het is hier R&P heel topic met flauwe grappen over zijn gewicht daar hebben we niets aan.quote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef Crutch het volgende:
Omdat hij gedreigd heeft Nederland te verpletteren als hij niet zou winnen.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
Misschien omdat hij het beste kon zingen in combinatie met een uitstraling die de meeste mensen aansprak?
Of is dat een heel gek idee?
Als het om intelligentie zou gaan dan had rafaela idols nooit gewonnen.
Ja kom op zeg. Hoe kun je nu serieus zijn over die ranzige, vette, vetklomp?quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja leuk. Nu klein beetje serieus. Het is hier R&P heel topic met flauwe grappen over zijn gewicht daar hebben we niets aan.
Het gaat mij er niet om of hij dik is, ik vind het gewoon frapant dat hij heeft gewonnen, komt dit nou doordat hij misschien de underdog was? of door zijn terror-jaap imago en dus het schokeren van mensen...quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Hoe kun je nu serieus zijn over die ranzige, vette, vetklomp?
Ik zit ook helemaal niet op te letten. Het gaat om die dikke gare Jaap.quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
In de finale had Jaap het publiek wijsgemaakt dat hij zijn prijzengeld aan een goed doel zou schenken. Vermoedelijk heeft hij daardoor ook nog wel een hoop stemmen gekregen.
Nadat hij gewonnen had liet hij weten dat het goede doel JAAP was. Helaas is het meeste geld daarna in een IJslandse geiser verdampt.
Owja, ook dat nog eens idd, Jaap het goede doelquote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
In de finale had Jaap het publiek wijsgemaakt dat hij zijn prijzengeld aan een goed doel zou schenken. Vermoedelijk heeft hij daardoor ook nog wel een hoop stemmen gekregen.
Nadat hij gewonnen had liet hij weten dat het goede doel JAAP was. Helaas is het meeste geld daarna in een IJslandse geiser verdampt.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar, ik snap ook echt niet waarom die bolle gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of hij dik is, ik vind het gewoon frapant dat hij heeft gewonnen, komt dit nou doordat hij misschien de underdog was? of door zijn terror-jaap imago en dus het schokeren van mensen...
* zei hij ijverig als een agent die net zijn eerste badge heeft om de mensheid te dienen.quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja leuk. Nu klein beetje serieus. Het is hier R&P heel topic met flauwe grappen over zijn gewicht daar hebben we niets aan.
En manipulatiequote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Misschien een béétje laat?
Combinatie van underdog, valse beloftes en toch nog het gunstigste overkomen van alle kandidaten.
Kenjenagaan.
Ach welnee.... vrijwel niemand die keek en een IQ van meer dan 70 had ging er vanuit dat hij werkelijk geld aan een goed doel zou geven, dat werd echt niet serieus genomen.quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
In de finale had Jaap het publiek wijsgemaakt dat hij zijn prijzengeld aan een goed doel zou schenken. Vermoedelijk heeft hij daardoor ook nog wel een hoop stemmen gekregen. Nadat hij gewonnen had liet hij weten dat het goede doel JAAP was. Helaas is het meeste geld daarna in een IJslandse geiser verdampt.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. De illuminati hadden er ook mee van doen. En Scientology.
Ja, en de fans waren het er mee eens.... maar voor de programma-makers was Jaap ook een veel minder dubieuze winnaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |