En Japio heeft niet alleen zijn karakter laten trekken.quote:
Ja leuk. Nu klein beetje serieus. Het is hier R&P heel topic met flauwe grappen over zijn gewicht daar hebben we niets aan.quote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef Crutch het volgende:
Omdat hij gedreigd heeft Nederland te verpletteren als hij niet zou winnen.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
Misschien omdat hij het beste kon zingen in combinatie met een uitstraling die de meeste mensen aansprak?
Of is dat een heel gek idee?
Als het om intelligentie zou gaan dan had rafaela idols nooit gewonnen.
Ja kom op zeg. Hoe kun je nu serieus zijn over die ranzige, vette, vetklomp?quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja leuk. Nu klein beetje serieus. Het is hier R&P heel topic met flauwe grappen over zijn gewicht daar hebben we niets aan.
Het gaat mij er niet om of hij dik is, ik vind het gewoon frapant dat hij heeft gewonnen, komt dit nou doordat hij misschien de underdog was? of door zijn terror-jaap imago en dus het schokeren van mensen...quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Hoe kun je nu serieus zijn over die ranzige, vette, vetklomp?
Ik zit ook helemaal niet op te letten. Het gaat om die dikke gare Jaap.quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
In de finale had Jaap het publiek wijsgemaakt dat hij zijn prijzengeld aan een goed doel zou schenken. Vermoedelijk heeft hij daardoor ook nog wel een hoop stemmen gekregen.
Nadat hij gewonnen had liet hij weten dat het goede doel JAAP was. Helaas is het meeste geld daarna in een IJslandse geiser verdampt.
Owja, ook dat nog eens idd, Jaap het goede doelquote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
In de finale had Jaap het publiek wijsgemaakt dat hij zijn prijzengeld aan een goed doel zou schenken. Vermoedelijk heeft hij daardoor ook nog wel een hoop stemmen gekregen.
Nadat hij gewonnen had liet hij weten dat het goede doel JAAP was. Helaas is het meeste geld daarna in een IJslandse geiser verdampt.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar, ik snap ook echt niet waarom die bolle gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of hij dik is, ik vind het gewoon frapant dat hij heeft gewonnen, komt dit nou doordat hij misschien de underdog was? of door zijn terror-jaap imago en dus het schokeren van mensen...
* zei hij ijverig als een agent die net zijn eerste badge heeft om de mensheid te dienen.quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja leuk. Nu klein beetje serieus. Het is hier R&P heel topic met flauwe grappen over zijn gewicht daar hebben we niets aan.
En manipulatiequote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Misschien een béétje laat?
Combinatie van underdog, valse beloftes en toch nog het gunstigste overkomen van alle kandidaten.
Kenjenagaan.
Ach welnee.... vrijwel niemand die keek en een IQ van meer dan 70 had ging er vanuit dat hij werkelijk geld aan een goed doel zou geven, dat werd echt niet serieus genomen.quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
In de finale had Jaap het publiek wijsgemaakt dat hij zijn prijzengeld aan een goed doel zou schenken. Vermoedelijk heeft hij daardoor ook nog wel een hoop stemmen gekregen. Nadat hij gewonnen had liet hij weten dat het goede doel JAAP was. Helaas is het meeste geld daarna in een IJslandse geiser verdampt.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. De illuminati hadden er ook mee van doen. En Scientology.
Ja, en de fans waren het er mee eens.... maar voor de programma-makers was Jaap ook een veel minder dubieuze winnaar.quote:
En wat doet je denken dat ik niet heel serieus ben?quote:
Dit dus. Soms is het zo simpel.quote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Omdat de andere deelnemers te grote groepen fans en tegenstanders hadden.... hij heeft de stemmen getrokken van Huub-fans die het Brian of Amanda absoluut niet gunden.
Dus Jaap heeft niet gewonnen omdat men het hem wel gunde, maar omdat men wilde voorkomen dat degene aan wie ze een hekel hadden zou winnen.
En dit. Huub lag er als eerste uit, dus alle Huubfans stemden op Jaap. 1+1=2.quote:Op maandag 8 november 2010 10:50 schreef mazaru het volgende:
Omdat zijn medebewoners op hem gestemd hadden. Daardoor had hij een flinke voorsprong voordat het bellen begon.
Als het alleen om het aantal stemmen van het publiek was gegaan, dan had Huub gewonnen.
Edit:
En op het laatst moest het publiek dus kiezen tussen Brian en Jaap. Jaap was de minste van twee kwaden.
Ja, kweeniequote:Op maandag 8 november 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat ik niet heel serieus ben?
Die zijn dan over het algemeen ook uitermate geschikt om zijn vraag te beantwoordenquote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij is TS nu z'n topic kwaijt aan de RLS-ers![]()
![]()
Ik heb ze serieus hierheen geleid ...quote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef yvonne het volgende:
![]()
Hoe bedoel je? Jaap heeft toch 1,3 miljoen ontvangen?quote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef hondjes het volgende:
Het was nooit de bedoeling een miljoen te geven aan een winnaar.
lees nog maar een goed de tekst van het filmpje.
Ze kregen gewoon salaris voor werk, that was all..........
Trouwens Huub werkte al langer bij de t.v., of het bij talpa was weet ik niet.
Zijn broer verlulde zich toen hij op bezoek was...
En terecht. Wij zijn immers deskundigen op het gebied van RLS's.quote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ze serieus hierheen geleid ...
En ik bleef nog wel zo dapper weg uit dat opastream gedoequote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef yvonne het volgende:
![]()
Joah, op zich, wat ik interessanter vind is hoeveel mensen er hebben gestemd.quote:Op maandag 8 november 2010 11:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind het eerder interessant waarom sommige mensen überhaupt gaan stemmen op zoiets.
Darn, ik zie nu pas dat dit topic helemaal niet in RLS staatquote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus hierheen geleid ...
Veel denk ik, was een hele hetze onder de Huub en Brian fansquote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Joah, op zich, wat ik interessanter vind is hoeveel mensen er hebben gestemd.
Ah, ok. Dat heb ik idd ook gemist. Nah ja, zo belangrijk was het wrs ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef hondjes het volgende:
Het was bij de laatste bezoeken van Joris..toen zei hij..Je werkte toch al bij de t.v.
Huub werd rood en begon ineens over wat anders.
Ik heb het toen gelijk op forum gezet, maar iedereen las eroverheen.
Later heb ik op Fokdrie keer aan Huub gevraagd, maar kreeg geen antwoord.
Logisch...dus zal wel waar zijn...want hij was toen nog al fel over bepaalde dingen..
BQ Jaap zal best wel die miljoen hebben gekregen,,,werk voor t.v. en de laatste weken schreef hij het script..
Maar wat de rest heeft gekregen, weten we niet, misschien wel meer?????????????
Iedereen kreeg toch gewoon een "onkostenvergoeding" die was om de gemiste inkomsten te dekken?quote:Op maandag 8 november 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat heb ik idd ook gemist. Nah ja, zo belangrijk was het wrs ook niet.
Ik denk niet dat de anderen een geldbedrag hebben ontvangen, maar zeker weten doe je dat nooit hè? Maar als het al zo zou zijn geweest, meer dan Jaap, dat geloof ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |