Goezzo!quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Waarom heeft Jaap eigenlijk de Gouden Kooi gewonnen?
Beter laat dan nooit ...
quote:Gloednieuw nummer Michael Jackson
ROTTERDAM - Vandaag is de wereldwijde première van 'Breaking News' een gloednieuw nummer van Michael Jackson. Dit nummer zal verschijnen op het nieuwe album 'Michael'. 'Breaking News' is een nummer wat nog nooit eerder is uitgebracht. Het nummer is opgenomen in New Jersey in 2007 en pas recentelijk afgemaakt.
Overigens wordt in sommige kringen getwijfeld aan de authenticiteit van de opnames van de nieuwe cd. De kinderen van Michael, Paris en Prince, waren drie jaar geleden aanwezig bij de opnamen van enkele nummers die op het album komen te staan. De twee zouden nu hebben verklaard dat de stem die is te horen, niet die van hun vader is. (AD)
even van je afzettenquote:Op maandag 8 november 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ben vanochtend met zo'n ontzettend slecht voorgevoel wakker geworden
Zegt niets...quote:Op maandag 8 november 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zegt niets...
Als je haar maar goed zit...kan niks misgaan
quote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom net mn bedje uit rollen...mn haar is een mesh
Dat is vaak gecompliceerd, bij wie de rechten liggen. Niet automatisch bij de nabestaanden in ieder geval.quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe het kan dat de familie het niet tegen kan houden... zij zouden in principe de royalties van die CD moeten vangen, en als zij stellen dat hij niet degene is die zingt, waarom wordt het dan uitgebracht?
Robijn78 kan haar geluk vast niet op.quote:Op maandag 8 november 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
En we gaan weer verder met het uitmelken van een toch al uitgemergeld lijk.
Is-ie het of is-ie het niet?
[..]
Nah, je hebt iig niets te verliezen, dus ook als jullie het huis niet krijgen dan komt dat iig niet door je bad hairdayquote:Op maandag 8 november 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
Nou, ik las gisteren op teletekst zo ongeveer hetzelfde als in jouw post, maar toen ging het er nog om dat moeder Katherine en vader Joe claimden dat het niet MJ was die zelf zong...quote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is vaak gecompliceerd, bij wie de rechten liggen. Niet automatisch bij de nabestaanden in ieder geval.
En het zijn twee kinderen die "zouden hebben verklaard" dat het niet hun vader is die zingt.
Mochten de royalties bij de familie liggen, dan zal vader Joe niet blij zijn met de opmerkingen van zijn kleinkinderen, want die wil cashen.
Alleen gaat dat niet lukken lijkt me, met dit zielige kutnummer.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef Laysa het volgende:
Zijn er hier gegadigden voor :Oh oh Fok!<o
quote:en ben jij straks een beroemde Fokker door dat jij identiek blijft aan jezelf.
Ja, da's wel waar! Dat is het enige minpunt aan deze layout want verder is het awesome.quote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef Laysa het volgende:
Die kloteknoppen zitten veels te dicht op elkaar...ik doe quoten telkens ipv aanpassen
is niet MJ gewoon aan elkaar geplakt, ach het is voor zijn kinderen dus kopen maar weerquote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Robijn78 kan haar geluk vast niet op.
At least she ain't got rashes!quote:
Ja het is gewoon fokking vervelendquote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:
ja heb ik ook last van hoor Laysa, quote steeds mezelf
Dat valt me nog mee, dat er maatregelen volgen. Toch niet helemáál een bananenrepubliek dan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
directeur Castro Castro op non actif gesteld, het mocht dus niet al dat gefilm etc.etc. hij wil nu Peter en nog iemand aanklagen.
de uitzending van Beth is al verkocht aan Cnn dacht ik dus dit krijgt nog een staartje.
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft zijn eerste slachtoffer in de gevangenis geëist. De directeur van de Miguel Castro Castro-gevangenis in Peru is op non-actief gesteld.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee, dat er maatregelen volgen. Toch niet helemáál een bananenrepubliek dan.
Want het is natuurlijk compleet zot wat er daar is gebeurd.![]()
En het was ook zielig om te zien. Stoer wijf, die Beth.
Dat nog steeds niemand in de gaten heeft dat Jaap gespeeld werd door John de Mol in een dikmaakpak.quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Waarom heeft Jaap eigenlijk de Gouden Kooi gewonnen?
Beter laat dan nooit ...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
* GILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
hysterisch op en neer springt
We hebben het huisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met gasssssssssslek?quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zei ik HIEPERDEPIEP EN HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zei het he vrijdag oh ben zo gelukkig voor jullie GEFELICIIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah baby yeah!quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als we de sleutel hebbenquote:
Zonderquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
En je haar zit zeker ook opeens voorbeeldig?
Gefeliciteerd, het is jullie gegund!
quote:Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zei ik HIEPERDEPIEP EN HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zei het he vrijdag oh ben zo gelukkig voor jullie GEFELICIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 november 2010 12:27 schreef beequeen het volgende:
Van harte Lays en D_K.![]()
![]()
![]()
Niks bad karma dus.
quote:
Mooi, gefeliciteerd julliequote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd Laysaen D_K (shake hands)!
Kijk eens, voor aan de muur, hij lag al klaar voor jullie.![]()
[ http://photobucket.com/albums/c198/zipp12/OostWestThuisBest.jpg&t=1]afbeelding ]
niet zeuren, kan niet lang genoeg zijn de TTquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Toverheks het volgende:
dank je Gert
hahaha ben zo gelukkig voor die 2
quote:
Gil met je mee: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij paste precies, na weghalen van een spatie!quote:
Tis een vrij nw app....met 2 balkons en verre van tokkie...kan ik eindeklijk deze echte tokkie wijk verlatenquote:
Thanxquote:Op maandag 8 november 2010 12:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gil met je mee: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, op stand, dan kun je je geen bad hairdays meer permitterenquote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
Tis een vrij nw app....met 2 balkons en verre van tokkie...kan ik eindeklijk deze echte tokkie wijk verlaten![]()
Gert! Verander de TT even in: in mijn element, in mijn element, in mijn element ... Laysa en D_K hebben een nagelnieuw appartement!quote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
Tis een vrij nw app....met 2 balkons en verre van tokkie...kan ik eindeklijk deze echte tokkie wijk verlaten![]()
gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu mag ik niet meer in mijn onderbroek door de hal om de post te halen?quote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Thanx
Maandag al!quote:Op maandag 8 november 2010 12:46 schreef spuitje het volgende:
Laysa & D_K, wanneer krijgen jullie de sleutel? Kunnen jullie er voor de kerst nog in?
Goh, toch ineens een mooi appartementje, hartstikke leuk!
van mij mag dat best hoor in je onderbroek de galarij overquote:Op maandag 8 november 2010 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus nu mag ik niet meer in mijn onderbroek door de hal om de post te halen?![]()
[..]
Maandag al!
quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo...quote:
Dan heeft de overbuurman wat te kijken! Mits ie hele goede ogen heeft!quote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van mij mag dat best hoor in je onderbroek de galarij over
wat is dat voor voorstelling dan dat bijbabbelenquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
Het is echt een topdag. Voor de zekerheid even gebeld met het Parktheater, om te kijken of ik wellicht op de reservelijst voor Bijbabbelen kon komen. Blijkt het helemaal niet uitverkocht, zoals wel overal staat vermeld.
Dus ik zit 10-12 op de vierde rij bij oud-studievriend Menno. Zo leuk om naar uit te kijken.
Dan ga ik nu maar weer eens verder werken!
Weet Menno wel dat-ie van jou is?quote:Op maandag 8 november 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
http://www.bijbabbelen.nl/bijbabbelen
Die rechter is 'mijn' Menno.
oh leuk, veel plezier maar dat zou je wel hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
http://www.bijbabbelen.nl/bijbabbelen
Die rechter is 'mijn' Menno.
Ja! Daar drinken we 10-12 ook een biertje op. Of twee.quote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet Menno wel dat-ie van jou is?
Alles kan stukquote:Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Maar dat mag mijn bezittingsdrang niet drukken.
quote:
Hoezo? Kinderen maken zelf ook altijd van alles stuk.quote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat is voor zo'n kind ook niet leuk.
Dat is ook wel weer zo. Plus hij is nu best succesvol en zulks, dus dat is uiteraard meteen ook erotiserend. Werd verdomme eens tijd!quote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo? Kinderen maken zelf ook altijd van alles stuk.
Kijk! Dát is echte liefde!quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Plus hij is nu best succesvol en zulks, dus dat is uiteraard meteen ook erotiserend. Werd verdomme eens tijd!
Dat verklaart mijn succes bij vrouwen!quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Plus hij is nu best succesvol en zulks, dus dat is uiteraard meteen ook erotiserend. Werd verdomme eens tijd!
Liefde die gaat door merg en been.quote:
Leuke aanbieding voor Jian.quote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
Wie een 2 jarig abonnement op de NRC wil en daarmee een iPad op afbetaling klikke hier: http://is.gd/gPNAA
Mjah het is niet eens zo gek, tenminste als je toch al regelmatig de NRC leest.quote:
Dat is snel!! En van mij mag je best in je onderbroek door de hal om de post te halen zolang het maar een mooie onderbroek isquote:Op maandag 8 november 2010 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus nu mag ik niet meer in mijn onderbroek door de hal om de post te halen?![]()
[..]
Maandag al!
Shit, we hebben al een abonnement op de NRCquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
Wie een 2 jarig abonnement op de NRC wil en daarmee een iPad op afbetaling klikke hier: http://is.gd/gPNAA
Gaat natuurlijk weer niet op voor nederlanders in het buitenland. Zit te denken en te rekenen of ik een abonnement zal nemen op het adres van 1 van de kinderen: zij de krant, ik de iPadquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
Ik kon er zoals ze in groningen zeggen "nog gain sloek op krieg'n"quote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11688361
Bellicher, de macht van meneer Miller
spannende nieuwe serie gisteren afl. 1.
Ik zie het probleem niet zo... Iemand een nitwit vinden en vervolgens keihard pwnen met goed werk, waar hij ook nog eens voor moet betalen, dat is toch gewoon win-win?quote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm. In dubio...
Ik heb mogelijkerwijs een interessante lead gevonden voor wat freelance-klussen maar de contactpersoon die ken ik als een onvoorstelbaar vervelende figuur en een enorme nitwit. Op één of andere manier vond hij wat ik deed wel altijd heel erg goed.
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie het probleem niet zo... Iemand een nitwit vinden en vervolgens keihard pwnen met goed werk, waar hij ook nog eens voor moet betalen, dat is toch gewoon win-win?
Ken je die reclame van die vent die "Matties wil worden op Facebook" met twee andere klanten? Daar moet je aan denken.quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo... Iemand een nitwit vinden en vervolgens keihard pwnen met goed werk, waar hij ook nog eens voor moet betalen, dat is toch gewoon win-win?
Zwaan-Kleef-Aan.quote:Op maandag 8 november 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ken je die reclame van die vent die "Matties wil worden op Facebook" met twee andere klanten? Daar moet je aan denken.
Hij is het blijkbaar vergeten.quote:Daarbij moet ik even in m'n geheugen graven of ik hem niet een keer volledig heb afgezeken bij een eerdere gelegenheid. Dat overkomt me nog wel eens.
dan heb je niet goed opgelet, Ina wist meer van Miller, wilde Michael waarschuwen, werd dood gevonden alles staat op een Floppy en Theo Maassen is de boef, wat ik dan denk , maar vind het wel een spannend.quote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik kon er zoals ze in groningen zeggen "nog gain sloek op krieg'n"
Oftewel: het is me nog niet helemaal duidelijk waar het om gaat, maar nog drie afleveringen te gaan dus ik kom er vast nog achter
En vanavond weer "feuten"
Hij is echt heel erg. Hij ging eens een keer tijdens een bespreking op een pc naar z'n eigen site met daarop "toevallig" een grote foto van hem en Rutger Hauer.quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwaan-Kleef-Aan.
Is ie ook zo lelijk?
Maar als hij inderdaad zo erg is, dan is dat wel een puntje aan de neen-kant.
[..]
We zullen het merken. Ik heb hem net een mailtje gestuurd.quote:Hij is het blijkbaar vergeten.
Je hebt niets te verliezen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
We zullen het merken. Ik heb hem net een mailtje gestuurd.
Jawel skattie, zover was ik ook welquote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb je niet goed opgelet, Ina wist meer van Miller, wilde Michael waarschuwen, werd dood gevonden alles staat op een Floppy en Theo Maassen is de boef, wat ik dan denk , maar vind het wel een spannend.
ja dat zien we wel weer volgende weekquote:Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jawel skattie, zover was ik ook welMaar wat weet Ina van Miller, waarom moest ze dood???
Lekkere korte, spannende serie! Ik zeg: "Ik hou ervan!"quote:Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat zien we wel weer volgende week
Al kreeg ik er 2quote:
Precies. Het is niet zo dat hij de baas is, slechts contactpersoon. Ik vroeg me dus nog even af of het op die manier wel zo verstandig is om met hem geassocieerd te worden. Maar het is sowieso altijd handiger als er één ezel voor je praat dan geen ezel.quote:
Laatste keer dat jongste hier was had ze dat ding van haar vriendje mee en ik vond hem toch echt wel een beetje veel "die wil ik ook"quote:Op maandag 8 november 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Al kreeg ik er 2![]()
Maar alle gekheid op een stokje, ik heb verder niks tegen een iPad hoor, dat iedereen die zo'n apparaat begeert er gewoon één of 2 of zelfs 3 neme
Hij heet toch niet toevallig óók Rutger he?quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg. Hij ging eens een keer tijdens een bespreking op een pc naar z'n eigen site met daarop "toevallig" een grote foto van hem en Rutger Hauer.
Neuh, dat ook weer niet.quote:Op maandag 8 november 2010 15:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hij heet toch niet toevallig óók Rutger he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Noek het volgende:
Als ik met Rutger op de foto zou staan dan zou ik er toevallig fotobehang van maken en het toevallig op de grootste muur plakken in het huis.
Even uitzending gemist!quote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11688361
Bellicher, de macht van meneer Miller
spannende nieuwe serie gisteren afl. 1.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:44 schreef Toverheks het volgende:
floris en sjalala of hoe hete die man naast Floris, oh wat was dat vroeger een lekker ding zo op zijn paard richting Muiderslot
Alleen vloer erin en muren in de verf en klaar!quote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd Laysa en DK.
Moet er nog veel aan gebeuren? Ben benieuwd naar de foto's
zit er geen vloer in ?quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen vloer erin en muren in de verf en klaar!
Ja, wel een kale betonnen vloer!quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef anufri het volgende:
[..]
zit er geen vloer in ?![]()
zit er wel een dak op?
We hebben een soort van dakterrasquote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef anufri het volgende:
[..]
zit er geen vloer in ?![]()
zit er wel een dak op?
ow... gleukkig maarquote:Op maandag 8 november 2010 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wel een kale betonnen vloer!
Cool !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja anders vallen we zo poef ineens bij de onderburen binnen!quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef anufri het volgende:
[..]
ow... gleukkig maar![]()
[..]
Cool !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
voorspelbaar maar ik ken het niet latenquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja anders vallen we zo poef ineens bij de onderburen binnen!
Ja, als een van de weinigen dus één dakterras en één balkon.
quote:
die hosties smaken toch overal het zelefdequote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik hoef waarschijnlijk niet eens van parochie te verhuizen!
is dat so ?quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie de namen van de spelers zelf maarten van rossum deed mee hahaha
segt me niksquote:
Op basis van waar je woont wordt je ingedeeld bij de parochie!quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef anufri het volgende:
[..]
die hosties smaken toch overal het zelefde
flauw...quote:
vind je dat geilquote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef anufri het volgende:
[..]
flauw...![]()
Ik eet alleen bonen...
Sindala was ook best een geil menneke met die sik![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
Gokje, Scrut.Nee, maar wel zo'n foto met de arm om Rutger heengeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnxquote:
Koop 'em toch gewoon.quote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef hondjes het volgende:
Nu de vraag, wanneer komt Ipad2?????????????????
hoe lang duurt zoiets eigenlijk..maanden, jaren ..eeuwen.
ik hoorde net mn nichtje op de achtergrond tegen mn Schoonzus zeggen die ik aan de foon had dat de iPad pinguïn dood isquote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Koop 'em toch gewoon.
[ afbeelding ]
Ah gezelligquote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanxen we komen vlakbij Morgane en Hosti te wonen blijkt nu
We komen nu in de goede buurt te wonen...dus pinkje omhoog en netjes articuleren graag Pietquote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah gezellig
oh wacht, ik bedoel natuurlijk gazallig
Oeh, en toen wilde ik een plaatje zoeken van een jager die een zeehond doodknuppelt en nu voel ik me kut.quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoorde net mn nichtje op de achtergrond tegen mn Schoonzus zeggen die ik aan de foon had dat de iPad pinguïn dood is
Hij heeft geen webcam..quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Koop 'em toch gewoon.
[ afbeelding ]
Mn nichtje was echt heel hard aan het roepen dat ie terug moest komen...ik geloof dat ze nog net niet met dat ding op tafel sloegquote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, en toen wilde ik een plaatje zoeken van een jager die een zeehond doodknuppelt en nu voel ik me kut.
Gebruik je daar de ilaptop voor en verder gebruik je de iPad voor alle overige entertainment zoals pottenbakken en vogels katapulten. Nou! Wie wil het nu niet??quote:
Hij komt eraan..en ook de Iphone 5...quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Copycat het volgende:
Of wacht tot januari. Of ever after.
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/5793/iPad-2-komt-er-aan.html
ILAPTOP...quote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Gebruik je daar de ilaptop voor en verder gebruik je de iPad voor alle overige entertainment zoals pottenbakken en vogels katapulten. Nou! Wie wil het nu niet??![]()
Doe nou niet, anders ga ik dat kreng NU online bestellen..quote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Gebruik je daar de ilaptop voor en verder gebruik je de iPad voor alle overige entertainment zoals pottenbakken en vogels katapulten. Nou! Wie wil het nu niet??![]()
Wat een iPret.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
Ik heb alle Halloweenvogels uit de lucht geschoten. Ga ik die boemerangvogels nu eens proberen te killen. Allemaal. En de varkens er uiteraard bij.
Kijk dan!!quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe nou niet, anders ga ik dat kreng NU online bestellen..
Suf past helemaal bij mijn IState of mind. Dus!quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef Noek het volgende:
Het is eigenlijk echt heel suf maar suf is cool. Dus!
Ganz geil.quote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
Waarom moest ik meteen hier aan denken?
Die zijn niet zo gezellig.quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welke foto`s zie alleen die van pietje
Onzin, juist mijn 1st gen is leuk omdat het de eerste was.quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef Leandra het volgende:
Ze lopen bij Apple wel binnen met ieder jaar een vers modelletje iPhone die iedereen dan weer moet hebben omdat er een feature opzit die per direct onmisbaar is... en als het niet daarom is dan is het wel omdat het hebben van een iPhone alleen maar telt als het het meest courante model is.
Dat is geen onzin, alleen omdat jij bij een minderheid hoort die minder gevoelig is voor de marketingstrategie van Applequote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin, juist mijn 1st gen is leuk omdat het de eerste was.
De 3G en hoger is niet boeiend, die zijn makkelijk te krijgen.
Er zijn ook genoeg mensen die zo lang mogelijk met hun iPhone doen, ik vind het ook best tof om te zien hoe lang dit ding nog mee gaat (ik hoop nog jaren).quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, alleen omdat jij bij een minderheid hoort die minder gevoelig is voor de marketingstrategie van Apple
Werk jij nu dan ook nog op je windows 1.0 bak? Leuk, omdat het de eerste was en de rest is zo gemakkelijk te krijgen? Rare logica!quote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin, juist mijn 1st gen is leuk omdat het de eerste was.
De 3G en hoger is niet boeiend, die zijn makkelijk te krijgen.
Jij komt zelfs weg met twee blikken en een touwtje.quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef Copycat het volgende:
Als ik mijn iPhone niet had verdronken, had ik pas bij de volgende abonnementsverlenging een nieuwe genomen. Zo onmisbaar zijn imo de nieuwste features ook weer niet. En status heb ik natuurlijk al genoeg.
Die zullen er best zijn, maar het is wel een product dat bij uitstek afhankelijk is van hipheid, en dus vaker vervangen zal worden omdat er een nieuwe is, en niet omdat men een nieuwe nodig heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die zo lang mogelijk met hun iPhone doen, ik vind het ook best tof om te zien hoe lang dit ding nog mee gaat (ik hoop nog jaren).
Als het product bij uitstek afhankelijk was van hipheid zouden er niet zoveel mensen een nieuwer model aanschaffen, die telefoon zat vanaf dag 1 al goed in elkaar en alles wat daar later bij is gekomen maakt het alleen nog maar aantrekkelijker.quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn, maar het is wel een product dat bij uitstek afhankelijk is van hipheid, en dus vaker vervangen zal worden omdat er een nieuwe is, en niet omdat men een nieuwe nodig heeft.
Mwah, de antenne-problemen met de 4 waren niet echt getuige van "goed in elkaar zitten"....quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het product bij uitstek afhankelijk was van hipheid zouden er niet zoveel mensen een nieuwer model aanschaffen, die telefoon zat vanaf dag 1 al goed in elkaar en alles wat daar later bij is gekomen maakt het alleen nog maar aantrekkelijker.
Thnx!quote:
Die zijn opgelost en er zit altijd wel een model tussen een lijn van producten waarmee problemen ontstaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de antenne-problemen met de 4 waren niet echt getuige van "goed in elkaar zitten"....
Apple voert een strategie van "controll and isolation" en heeft een broertje dood aan open source. Nieuwe features komen van Apple en van niemand anders upgrades bestaan bijna niet of komen van Apple. Nieuwe uitgaven zijn "the bomb". Een voor Apple vruchtbare strategie, waarvoor hulde. In het zakenleven, waar "experts" het voor het zeggen hebben zul je in het algemeen weinig Apple aantreffen. (zelfs hun OS is een dichtgetimmerde Unix/linux-afgeleide))quote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die zo lang mogelijk met hun iPhone doen, ik vind het ook best tof om te zien hoe lang dit ding nog mee gaat (ik hoop nog jaren).
Je hoeft mij niet te vertellen hoe Apple werkt (ik kan hun geschiedenis zo'n beetje opboerenquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Apple voert een strategie van "controll and isolation" en heeft een broertje dood aan open source. Nieuwe features komen van Apple en van niemand anders upgrades bestaan bijna niet of komen van Apple. Nieuwe uitgaven zijn "the bomb". Een voor Apple vruchtbare strategie, waarvoor hulde. In het zakenleven, waar "experts" het voor het zeggen hebben zul je in het algemeen weinig Apple aantreffen. (zelfs hun OS is een dichtgetimmerde Unix/linux-afgeleide))
Nou dan weet je dus dat Leandra een punt heeft dat zeer beslist geen onzin is, alleen omdat jij niet exact in de pas wenst te lopen met de marketingstrategie van Apple. Ik zeg overigens helemaal niet dat Apple geen goede produkten op de markt heeft,maar dat terzijde.quote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe Apple werkt (ik kan hun geschiedenis zo'n beetje opboeren) en al helemaal niet hoe het zakenleven in elkaar steekt, ik zal je een geheimpke verklappen (er loopt genoeg man rond met een iphone in de binnenzak en exchange synced en all).
Ik ben het oneens met de stelling dat de iPhone het voornamelijk van hipheid moet hebben en dat die hipheid alleen opgaat als men met het allernieuwste model loopt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dan weet je dus dat Leandra een punt heeft dat zeer beslist geen onzin is, alleen omdat jij niet exact in de pas wenst te lopen met de marketingstrategie van Apple. Ik zeg overigens helemaal niet dat Apple geen goede produkten op de markt heeft,maar dat terzijde.
De iPhone is op zich een uitstekend product. Hipheid is echter een ingrediënt dat in elk Apple product een rol speelt en dat uitgenut wordt en lang niet altijd in het voordeel van de consument.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met de stelling dat de iPhone het voornamelijk van hipheid moet hebben en dat die hipheid alleen opgaat als men met het allernieuwste model loopt.
Fuck die hipheid en koop wat je fijn vind om te gebruiken.
Maar geen FM radio. Dat vind ik echt een gemis op de aaifoon.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Juud79 het volgende:
Volgens mij is het niet hipheid hoor, in mijn ogen is alles van Apple gewoon heel erg mooi.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een foon als met mijn iPhone 3gs, ik had drie maand kunnen wachten en het nieuwe toestel kunnen krijgen, maar ik vond dit prima, wist psies wat ik kocht en dat er geen kinderziektes meer aanwezig waren.
Foto's maken, internetten, mailen, bellen, sms-en, weersvoorspelling kijken, krant lezen, wekker zetten, spelletjes doen terwijl ik ergens zit te wachten, Funda, AH, MP apps, ik gebruik en doe echt zoveel dingen op dat ding, meer dan ik hier zo even tik. En ik zet minder snel en vaak mijn laptop aan om mail te checken of iets te lezen, waardoor je snel blijft hangen, dus meer tijd voor nuttige dingen.
Over anderhalf jaar kan ik weer een nieuwe aanschaffen, ik ben benieuwd of ie het dan nog zo goed doet.
Ik vind dergelijke producten allemaal het net niet hebben. Ik wil gewoon een mp3 speler voor mijn muziek, een camera voor de foto's en een papieren sprookjesboek. Conservatief is het katholieke beestjequote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Juud79 het volgende:
Volgens mij is het niet hipheid hoor, in mijn ogen is alles van Apple gewoon heel erg mooi.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een foon als met mijn iPhone 3gs, ik had drie maand kunnen wachten en het nieuwe toestel kunnen krijgen, maar ik vond dit prima, wist psies wat ik kocht en dat er geen kinderziektes meer aanwezig waren.
Foto's maken, internetten, mailen, bellen, sms-en, weersvoorspelling kijken, krant lezen, wekker zetten, spelletjes doen terwijl ik ergens zit te wachten, Funda, AH, MP apps, ik gebruik en doe echt zoveel dingen op dat ding, meer dan ik hier zo even tik. En ik zet minder snel en vaak mijn laptop aan om mail te checken of iets te lezen, waardoor je snel blijft hangen, dus meer tijd voor nuttige dingen.
Over anderhalf jaar kan ik weer een nieuwe aanschaffen, ik ben benieuwd of ie het dan nog zo goed doet.
Whut? Nee.. Echt??quote:
Jawel, maar het weer is bleghquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:00 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning!
Ow en schandalig dat ik gisteren geheel ben vergeten de twee gelukkige mensen te feliciteren met hun nieuwe huis, dus bij deze alsnog. Heel veel geluk, plezier, gezondheid en gezelligheid gewenst in jullie nieuwe huis!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:00 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning!
Ow en schandalig dat ik gisteren geheel ben vergeten de twee gelukkige mensen te feliciteren met hun nieuwe huis, dus bij deze alsnog. Heel veel geluk, plezier, gezondheid en gezelligheid gewenst in jullie nieuwe huis!
[ afbeelding ]
hebben jullie wel een beetje geslapen vannacht??? en gr. aan je mamsquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks naar mn moeder zodat die de rotzooi in mn hoofd even ordenlijk kan maken
Misschien was een pc met internet goedkoper geweest ...quote:Priester steelt 60.000 voor porno
Een 59-jarige priester wordt ervan beschuldigd 60.000 euro aan collectegeld uit de parochiekas gestolen te hebben, waarmee hij onder andere pornovideo's kon kopen...
Keith LeBlanc uit het Amerikaanse stadje Haverhill had een creditcard van de parochie en daar maakte hij flink gebruik van. Voor eigen doeleinden wel te verstaan... Behalve aan pornovideo's besteedde hij het geld aan de huur, onderhoud aan zijn auto en andere inkopen.
Volgens lokale media bekende LeBlanc aan de openbare aanklager dat hij verslaafd is aan seks en hulp nodig heeft. De priester is op borgtocht vrijgelaten en naar een gespecialiseerde instelling in Pennsylvania gestuurd om zich te laten behandelen voor zijn verslaving.
oke, nou zorg gewoon dat je nooit een pesthumeur krijgt, je nergens aan ergeren en je nergens over opwinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar het weer is blegh
Ben alweer binnen en zit aan de koffie dus m'n humeur gaat er al op vooruit
DK wel....ik ben inmiddels al 6 x verhuisdquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hebben jullie wel een beetje geslapen vannacht??? en gr. aan je mams
nou dat niet, maar die man was in handdoekje uit de auto gestapt, iemand gevolgd en zich daar ook in huis bevredigt, of het vrijwillig is gegaan weet ik niet maar vrouw heeft daarna aangifte gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
Is het strafbaar om vaak klaar te komen in een etmaal?
Als een houtblok!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hebben jullie wel een beetje geslapen vannacht??? en gr. aan je mams
hahahah alles al in je hoofd ingedeeld waar wat komt te staan, welke kleur etc.etc. ach nog een weekje krijgen jullie de sleutel en dan hoppa verhuizenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK wel....ik ben inmiddels al 6 x verhuisd
Nou...nee maar ik moet zo dadelijk 2 verhuizingen regelen en ook nog zorgen dat ons nwe huisje verhuisklaar is....ik zou bijna in paniek rondjes gaan rennen, maar ik kan beter beginnen met puin ruimenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahah alles al in je hoofd ingedeeld waar wat komt te staan, welke kleur etc.etc. ach nog een weekje krijgen jullie de sleutel en dan hoppa verhuizen
volgende keer zet hij op andere arm het AJAX logo als AJAX met 7-0 van ADO heeft gewonnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
Ik zit al jaren te wachten op een [ afbeelding ]voor een mooie tattoo die bij me past. Andere mensen zijn weer wat impulsiever als het gaat om het laten zetten van zo'n ding.![]()
[ afbeelding ]
gewoon verstand op nul, weggooien wat jullie nooit gebruiken en je red het wel, geloof me, straks zit je te glunderen op je bank en zegt tegen D-K kijk dat hebben we mooi voor elkaar gemaakt. echt het wordt even een drukke tijd, maar kerst vier je tenminste in jullie nieuwe huisjequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...nee maar ik moet zo dadelijk 2 verhuizingen regelen en ook nog zorgen dat ons nwe huisje verhuisklaar is....ik zou bijna in paniek rondjes gaan rennen, maar ik kan beter beginnen met puin ruimen
Bij ADO zijn het geen successupporters.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgende keer zet hij op andere arm het AJAX logo als AJAX met 7-0 van ADO heeft gewonnen
je moet even onthouden donderdagavond komt prog. met Louis v Gaal en 1000 studenten gepressenteert door Twan Huys, hij doet even boekje open over AJAX en johanquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij ADO zijn het geen successupporters.
Die worden sowieso niet voor ADO.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon verstand op nul, weggooien wat jullie nooit gebruiken en je red het wel, geloof me, straks zit je te glunderen op je bank en zegt tegen D-K kijk dat hebben we mooi voor elkaar gemaakt. echt het wordt even een drukke tijd, maar kerst vier je tenminste in jullie nieuwe huisje
Heb gisteren al een paar voorstukjes gezien bij Nieuwsuur. Dat wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet even onthouden donderdagavond komt prog. met Louis v Gaal en 1000 studenten gepressenteert door Twan Huys, hij doet even boekje open over AJAX en johan
ja keek net even op internet zelfde stukje, ik ga er voor zittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb gisteren al een paar voorstukjes gezien bij Nieuwsuur. Dat wordt
kijk, daar hou ik nou van, een opgeruimde manquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn kamer verhuizen dat gaat niet zo lang duren. Elk jaar gooi ik alles weg wat ik een jaar niet gebruikt heb.
Ik ben niet zo'n verzamelaar! Ik wil orde, tucht en discipline!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, daar hou ik nou van, een opgeruimde man
hahahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n verzamelaar! Ik wil orde, tucht en discipline!
ghehehehehequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Walking the dogs. Alhoewel die pup voortaan eerder mij lijkt uit te laten. Wat een trekkracht heeft dat kreng. Nu al. Maar nog steeds zo blij als een Jostibandlid op XTC.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Walking the dogs. Alhoewel die pup voortaan eerder mij lijkt uit te laten. Wat een trekkracht heeft dat kreng. Nu al. Maar nog steeds zo blij als een Jostibandlid op XTC.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nel Veerkamp dood, een ramp voor de tabakshandel.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Haar hele leven aan haar crematie gewerkt, zul je zien dat ze begraven wil worden.
Ja, het is een aderlating voor SBSquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:51 schreef Noek het volgende:
Ik dacht alweer dat ze dood was. Maar nu echt dus. RIP aan SBS. *één minuut stil is
Ja, hoest met de iPad?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
Stockholm syndroom.Ik boetseer er geen pot minder om.
Ik denk dat je het echt een sieraad voor jezelf gaat vinden, die iPad. De jouwese vindt het vast een cadeau om jou zo te zien genieten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef CarOnline het volgende:
Ja, hoest met de iPad?
Ik moet hem ook. Maar ik denk dat ik 'm in Januari koop.
Als kadootje voor de Mijnese.
Ik heb net een bol met kleurtjes gekocht, die meekleuren op de maat van m'n iPod Nano
Echt tof en totaal kitch. Gooi 'm wel in de zak van Sinterklaas.
Hebben we dat ook weer gehad.
Hahaha ja dat denk ik ook. Dat hij aan de overkant op de bank zit en ik languit op de andere met zijn iPad en kijk hem dan genieten!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat je het echt een sieraad voor jezelf gaat vinden, die iPad. De jouwese vindt het vast een cadeau om jou zo te zien genieten.
Wordt er nog geloofd in huize Deutschland über alles?
Nee, ze geloven gelukkig niet meer. Ik vond het zo'n gestress altijd want dan is er ook veel jarig, hoera hoera en dan wist ik niet meer wat te kopen en wanneer. En dan was ik bang dat ik ze zou teleurstellen met de nieuwste iPhone, iPad, Wii en Xbox. Dus nu gaan we gezellig een weekendje naar de Veluwe. Ook leuk!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha ja dat denk ik ook. Dat hij aan de overkant op de bank zit en ik languit op de andere met zijn iPad en kijk hem dan genieten!
Nee, heb het maar verteld, laatst.
De (bijna) hele klas geloofde niet meer. En toen geloofde ze mij niet. Dus daar sta je dan met je goeie gedrag. Na 12x herhalen dat de Sint echt niet bestaat is het wel doorgedrongen denk ik. Ze roept nu steeds hardop wat ze van Mamaklaas wil
En bij jou?
Wij blijven tot in het oneindige Sinterklazen denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ze geloven gelukkig niet meer. Ik vond het zo'n gestress altijd want dan is er ook veel jarig, hoera hoera en dan wist ik niet meer wat te kopen en wanneer. En dan was ik bang dat ik ze zou teleurstellen met de nieuwste iPhone, iPad, Wii en Xbox. Dus nu gaan we gezellig een weekendje naar de Veluwe. Ook leuk!![]()
Ja, dan was ze er nog niet aan toen hoor. Dat is tegen een moslim zeggen dat Allah niet bestaat. Nou, hij scheert je snor er ter plekke af.
Ik vond er geen reet aan toen mijn buurmeisje vertelde dat hij niet bestond. Stom kreng, alleen maar omdat ze mij geen feestje gunde. "Jij geen feest, ik geen feest!!" Alleen was die biatch wel 4 jaren ouder dan ik. Ik ga haar nu gelijk facebooken want opeens schiet me haar naam ook weer te binnen. Ga ik kijken of ik nog een feest kan verzieken voor haar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij een vriendje van mij werden vroeger de Zwarte Pieten en Sinterklazen aan huis geschminkt door z'n moeder. Ik was gauw klaar met die kinderverlakkerij.
Stuur haar man een lief berichtje op haar trouwdagquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan toen mijn buurmeisje vertelde dat hij niet bestond. Stom kreng, alleen maar omdat ze mij geen feestje gunde. "Jij geen feest, ik geen feest!!" Alleen was die biatch wel 4 jaren ouder dan ik. Ik ga haar nu gelijk facebooken want opeens schiet me haar naam ook weer te binnen. Ga ik kijken of ik nog een feest kan verzieken voor haar.
Bitch is onvindbaar. Zal ze wel een goede reden voor hebben. Ben benieuwd naar de rijen slachtoffers die ze heeft gemaakt. En dankzij haar moesten er hele plukken uit mijn haar worden geknipt omdat ze krullers in mijn haar had gezet. Nou, die zaten goed vast. Mijn moeder heeft sommige stukken tot aan de hoofdhuid af moeten knippen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stuur haar man een lief berichtje op haar trouwdag
Ze moet te vinden zijn. Ook al bij de overlijdensadvertenties gezocht? Kun je haar grafsteen omschoppenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Bitch is onvindbaar. Zal ze wel een goede reden voor hebben. Ben benieuwd naar de rijen slachtoffers die ze heeft gemaakt. En dankzij haar moesten er hele plukken uit mijn haar worden geknipt omdat ze krullers in mijn haar had gezet. Nou, die zaten goed vast. Mijn moeder heeft sommige stukken tot aan de hoofdhuid af moeten knippen.
En ze heeft me heroïne godverdomme geleerd. Moeder wéér boos!![]()
Ik haat haar! Ze heeft ook vast geen man.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |