quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een redelijk kansloze, domme en respectloze opmerking. Maar goed, het is maar internet he, dan hoef je geen rekening te houden met andermans gevoelens. Internetheld.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
Er is nog maar één manier om dit topic te redden jongens, de voortzetting van de TOP 25.
watquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
Er is nog maar één manier om dit topic te redden jongens, de voortzetting van de TOP 25.
watquote:
nicequote:
Ik heb nog nooit zoveel liefde gevoeld voor een man na deze GMTA.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
Precies man, dat dat zomaar gratis kan allemaalquote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
En al die foto's zomaar van Hyvesonvoorstelbaar dat mensen daar KLB-topics over maken.
bord-op-schoot scoutenquote:Op maandag 8 november 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies man, dat dat zomaar gratis kan allemaal. Vroeger moest je nog posten voor de kledingwinkels, wij kunnen gewoon scouten in onze boxer achter de pc
.
whaddupquote:
okay, geadd. Mag deze erin van jullie?quote:
neequote:Op maandag 8 november 2010 15:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
okay, geadd. Mag deze erin van jullie?
[ afbeelding ]
Ja dat is een andere merel die meost ik nog thanksquote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Beter vergeet je Simone niet.
[ afbeelding ]
En doe je deze foto van Merel.
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op maandag 8 november 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Punt 1. Deze lijst is van CN, Otis, Chriz2k, Lakitu en mij.
Punt 2. Iemand is passed als er 3 votes voor zijn.
Deal?
wat niet voorquote:Op maandag 8 november 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat is een andere merel die meost ik nog thanks. Simone ben ik niet voor, maar zie hierboven de rules.
Okay.quote:Op maandag 8 november 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Punt 1. Deze lijst is van CN, Otis, Chriz2k, Lakitu en mij.
Punt 2. Iemand is passed als er 3 votes voor zijn.
Deal?
DEZE MENSENquote:Op maandag 8 november 2010 15:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deal.
En Simone vind ik ook niet goed genoeg.
jonge GET JIJ REALquote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DEZE MENSEN![]()
. en dan wel die onderste merel
GET REAL
x2quote:Op maandag 8 november 2010 15:09 schreef Sok. het volgende:
Whehe, blij dat ik niet geassocieerd ga worden met deze wansmaak.
Met die foto's die jullie nu posten kan je het beste bij de top 15-25 beginnenquote:Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef Skylark. het volgende:
Laten we eerst een top 10 maken en dan langzaam uitbreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |