Ja.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef Zith het volgende:
Er zit een wereld van verschil tussen een halfautomaat en een volautomaat, ik neem aan dat je een volautomaar wilt?
Jura is toch de topper in de volautomaat? Waarom staat die er niet bij?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef Zith het volgende:
Klik.
Tweedehands kan je ook proberen maar volautomaten zijn minder betrouwbaar 2de hands.
Omdat budget.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jura is toch de topper in de volautomaat? Waarom staat die er niet bij?
Silvia is een beetje werkeloos nu, de espresso eruit is ontzettend mooi, geweldige tijgerstrepen, dikke crema, etc... maar het smaakt gewoon minder dan de lelijke espressi uit de PVLquote:Op maandag 11 april 2011 01:40 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt me een tof apparaat
Gaat je Silvia eruit? Of is het gewoon extra
Beter dan Babo en die andere goeie zaak waarvan ik de naam steeds vergeet?quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Zith het volgende:
Arnhemmers moeten trouwen de nieuwe bar TAPE aan de hommelseweg proberen; geweldige koffiebar met geweldige jaren 60 inrichting
Babo vind ik qua espresso's niet super bijzonder (al doen ze wel alles goed), hun cappuccoino's zijn wel leuk. Die andere is zeker 'lets coffee' met die mooie faema (?).quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Beter dan Babo en die andere goeie zaak waarvan ik de naam steeds vergeet?
Nog niet iig, eerst even kijken hoe goed de PVL gaatquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Dunckie het volgende:
Die Silvia gaat zeker niet toevallig in de verkoop?
Krijg je het een beetje consistent? Ik heb ooit een Pavoni lever machine gehad, maar het lukte me toch niet echt om consequent een goede espresso te zetten.quote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Nog niet iig, eerst even kijken hoe goed de PVL gaat
Dat wel, de PVL doet niet aan overhitten (kan hem makkelijk 5 uur aan laten) en met de veerhevel is er altijd dezelfde druk. Ik vind de kleinere bakjes die je ermee zet wat lastig, maar heb een extra filterset gekocht (is onderweg) zodat ik gewoon 2x een dubbele kan zetten met 2 verschillende filters.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Krijg je het een beetje consistent? Ik heb ooit een Pavoni lever machine gehad, maar het lukte me toch niet echt om consequent een goede espresso te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |