Taal-PvdD'er, thank you very much!quote:
Nouk is tikteef en die kunnen maar 1 ding goed en proberen dat dus zo vaak mogelijk te benadrukken. Dan lijkt het nog wat.quote:
Arme jij.quote:
Godtje heeft ook het talent om de nadruk op dat deel in je posts te leggen wat je net niet wilde zeggen, dus ik dacht, koekje van eigen deeg!quote:
Werken is ook stom.quote:Op maandag 8 november 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Arme jij..
voor je.
Hier gaat het wel aardig. Alleen dat werken, niets voor mij. Ik prefereer weekend of vakantie.
Daar heeft het in dit geval weinig mee te maken aangezien jij de afgelopen weken bij iedereen de taalnazi wilt uithangen. Dat geeft niks hoor maar de verantwoordelijkheid op mij afschuiven slaat in dit geval nergens op.quote:Op maandag 8 november 2010 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Godtje heeft ook het talent om de nadruk op dat deel in je posts te leggen wat je net niet wilde zeggen, dus ik dacht, koekje van eigen deeg!
Zolang er geen collega's of bazen zijn die over je schouder meekijken. Ik zit het komende half uur nog even safe.quote:
Die ene! Met dat hoofd!quote:Op maandag 8 november 2010 08:57 schreef caroline88 het volgende:
Goedemorgen schatjes. Wie hield mij gister zo lang aan de praat? En wie was daar het willoos slachtoffer van?
Je weet de antwoorden zelf niet?quote:Op maandag 8 november 2010 08:57 schreef caroline88 het volgende:
Goedemorgen schatjes. Wie hield mij gister zo lang aan de praat? En wie was daar het willoos slachtoffer van?
Voel de liefde!quote:Op maandag 8 november 2010 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heeft het in dit geval weinig mee te maken aangezien jij de afgelopen weken bij iedereen de taalnazi wilt uithangen. Dat geeft niks hoor maar de verantwoordelijkheid op mij afschuiven slaat in dit geval nergens op.
Uhm, mag ik een hulplijn inzetten?quote:Op maandag 8 november 2010 08:57 schreef caroline88 het volgende:
Is dit een echte breezerslet?quote:Op maandag 8 november 2010 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op maandag 8 november 2010 08:57 schreef Godtje het volgende:
Daar heeft het in dit geval weinig mee te maken aangezien jij de afgelopen weken bij iedereen de taalnazi wilt uithangen. Dat geeft niks hoor maar de verantwoordelijkheid op mij afschuiven slaat in dit geval nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |