Lapo-hunter of je bent bang om de lapo te maken. Het is ook nooit goedquote:Op maandag 8 november 2010 08:19 schreef Godtje het volgende:
En de Award voor meest zinloze post van de dag gaat naar...............
Het is zeker nooit goed als ik net iets zit te tikken. Ik had verwacht dat jij daar meer begrip voor op zou brengen.quote:Op maandag 8 november 2010 08:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lapo-hunter of je bent bang om de lapo te maken. Het is ook nooit goed
Me! Me! Me! Me! Me! Me! Pretty please?quote:Op maandag 8 november 2010 08:19 schreef Godtje het volgende:
En de Award voor meest zinloze post van de dag gaat naar...............
Jij gaat toch voor de lifetime award?quote:Op maandag 8 november 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Me! Me! Me! Me! Me! Me! Pretty please?
Ik zat al 10 min tegen de post van Flippiee aan te kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 08:21 schreef Godtje het volgende:
Het is zeker nooit goed als ik net iets zit te tikken. Ik had verwacht dat jij daar meer begrip voor op zou brengen.
Oh ja. Dat is ook weer zo. Nou ja, na 200.000 zinloze posts heb ik die prijs wel gewonnen vind ik. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die meer posts heeft dan ik. Dan heb je echt geen leven!quote:Op maandag 8 november 2010 08:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat toch voor de lifetime award?Zo een dagprijs is ook een druppel op de gloeiende plaat.
Werken was geen optie?quote:Op maandag 8 november 2010 08:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zat al 10 min tegen de post van Flippiee aan te kijken
Volgens mij bestaan dat soort mensen ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is ook weer zo. Nou ja, na 200.000 zinloze posts heb ik die prijs wel gewonnen vind ik. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die meer posts heeft dan ik. Dan heb je echt geen leven!
Vrouw ergo 2 dingen tegelijk kunnen.quote:
Makkelijk zo een iPad. Dan kan je inderdaad stofzuigen en FOK!ken tegelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouw ergo 2 dingen tegelijk kunnen.
Precies!quote:Op maandag 8 november 2010 08:31 schreef Godtje het volgende:
Makkelijk zo een iPad. Dan kan je inderdaad stofzuigen en FOK!ken tegelijk.
Techniek staat ook voor niks tegenwoordig.quote:
DE toilet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |