je verwijderde berichten map leegmakenquote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al tig berichten weggegooid, maar hij blijft op 100%
quote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef missbehavin het volgende:
![]()
![]()
Pfff uitstrijkjes op de maandagmorgen..al die polonaise aan mijn doos
jaquote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
joejoe! Lekker weekend gehad met jr.?
quote:
quote:
Bel je lover maarquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
Wil er iemand ruzie trouwens? Ik ben op oorlogspad.
Wat is er Schoonheid?quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
Zo kennen we je helemaal niet?quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
Het gaat onwijs goedquote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook andere dingen aan je hoofd.![]()
Gaat goed vernam ik via andere profieldingetjes.
quote:
Ja, wat een Slijmbalquote:
Volgens mij heeft Spezza zich zojuist gemeldquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:De inbox van yuki is vol
Hi babequote:
Ik wel. Kom maar op.quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB en Rival![]()
![]()
Hoe was je weekend MissB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik rol alweer van de bank, muts!
Ja weekend was top, maar hoe kon dat ook anders, zoals wij het ingeluid hebben vrijdag![]()
Heb jij je nog vermaakt met je vriend Passoa?Had je nog gesmst maar bedacht me later dat je niet terug kon smsen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Eigenlijk wil ik een deur uit zn voegen trappen. Maar daar ben ik niet sterk genoeg voor. En dat is stiekem ook best wel zonde. Het is behelpen hoor.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Spezza zich zojuist gemeld
quote:
we zijn er voor je hoor... tot de lunch dan iigquote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk wil ik een deur uit zn voegen trappen. Maar daar ben ik niet sterk genoeg voor. En dat is stiekem ook best wel zonde. Het is behelpen hoor.
Ze hebben het niet eens allemaal opgemaakt, wat vind je daar nou van?quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja weekend was top, maar hoe kon dat ook anders, zoals wij het ingeluid hebben vrijdag![]()
Heb jij je nog vermaakt met je vriend Passoa?Had je nog gesmst maar bedacht me later dat je niet terug kon smsen.
Mission accomplishedquote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben het niet eens allemaal opgemaakt, wat vind je daar nou van?
Ja, stoute layoutquote:Op maandag 8 november 2010 10:43 schreef L-E het volgende:
Waarom quote ik twee keer? Achterlijke schlemiele kutlayout, verdomme.
Je faalt zelf, maar het ligt aan de layout natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:43 schreef L-E het volgende:
Waarom quote ik twee keer? Achterlijke schlemiele kutlayout, verdomme.
Dus Passoa dan maar Ezechielk?quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schandalig, eerst zeuren erom... Leuk feestje gehad?
Ja maar wij hebben sowieso moeite met naar de Mac rijden hequote:Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mission accomplished![]()
Ik was onderweg naar purm en kreeg toen smsje dat ik eerst mocht beginnen met taxi spelen, dus ik begon wat later met mijn innige relatie met vriendje Passoa![]()
Ik kon wel terugsmsen maar ik lag toen echt al diep en dan ook echt diep in coma. Was zo moe gisteren na het zwemmen en drinken enz. Had al moeite met rijden van het zwembad naar de Mac
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben sowieso moeite met naar de Mac rijden he
Hmmm kan ik niet nu meer met je PMen ook.quote:Op maandag 8 november 2010 10:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet hoe de PMbox werkt ja
Raar ding
quote:
Dat snap ik zelf ook wel hoor, dat het aan mij ligt. Jezus.quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je faalt zelf, maar het ligt aan de layout natuurlijk
Hahahaha, zeker weten. Weer eentje die eigenlijk dunnetjes overgedaan moet worden!quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schandalig, eerst zeuren erom... Leuk feestje gehad?
Ben je op je kop gevallen?quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus Passoa dan maar Ezechielk?
Ja, jij stond ook echt zo dicht bij mijn huisquote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ja echt he![]()
Maar de Mac is echt zo dichtbij het zwembad hier.
HJ dan maar?quote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahahaha, zeker weten. Weer eentje die eigenlijk dunnetjes overgedaan moet worden!
[..]
Ben je op je kop gevallen?
Goed he van mijquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij stond ook echt zo dicht bij mijn huis
Welke van allemaal?quote:
quote:
Kies maar watquote:
Jij ookquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kies maar wat![]()
[..]
Jij ook![]()
Zelden zo'n natte poes geaaid
quote:
En bij het ontwaken samen 1 poesje aaienquote:
Meer dan 1 zelfs.quote:Op maandag 8 november 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
En bij het ontwaken samen 1 poesje aaien
ik vraag me af of er iemand gaat happen, ben bang van nietquote:Op maandag 8 november 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
En bij het ontwaken samen 1 poesje aaien
Jij tochquote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me af of er iemand gaat happen, ben bang van niet
Ja het is hier één groot pussy fest.quote:
Ik zit me hier al geruime tijd af te vragen, wat ik nu precies gemist heb...quote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me af of er iemand gaat happen, ben bang van niet
Dat is het zeker.quote:Op maandag 8 november 2010 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Ja het is hier één groot pussy fest.
Jammerquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand meer huggen?
[Gratis] Knuffels
Hij doet t weerquote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm kan ik niet nu meer met je PMen ook.
Ik ben niet brak... Raar genoeg zit ik top in m'n velquote:Op maandag 8 november 2010 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje uitbrakken vandaag of ben je druk?
Lekker hoor. Ik moet nog gaan bedenken wat ik vandaag doe.quote:Op maandag 8 november 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet brak... Raar genoeg zit ik top in m'n vel
Vrij vandaag
Dan is et niet raarquote:Op maandag 8 november 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet brak... Raar genoeg zit ik top in m'n vel
Vrij vandaag
Ik wilquote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand meer huggen?
[Gratis] Knuffels
IK WIL EEN KNUFFEL!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand meer huggen?
[Gratis] Knuffels
Ik wil er nog wel een, knuffels zijn goed voor humeur ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand meer huggen?
[Gratis] Knuffels
quote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een, knuffels zijn goed voor humeur ofzo
Gevaarlijke uitspraak. Straks gaan anderen het voor jou bedenkenquote:Op maandag 8 november 2010 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik moet nog gaan bedenken wat ik vandaag doe.
Ik wil met jou knuffelenquote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een, knuffels zijn goed voor humeur ofzo
Meer info graagquote:
Symph wil hem sluiten.quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand meer huggen?
[Gratis] Knuffels
Ja, smerige details willen we!quote:
MIquote:Op maandag 8 november 2010 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
M'n collega's me weer raar aankijken natuurlijk
ik heb een grote mok koffie inmiddelsquote:
Joe!quote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb een grote mok koffie inmiddels
quote:Op maandag 8 november 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
Zo, maar eens aangekleed.
Ik heb een mooie kras op m'n hand
Waar gaat het toch heen met de wereldquote:
Ik had uiteraard ook in m'n oma-nachtpon kunnen blijven zitten... Ach jaquote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat het toch heen met de wereld
Ik ga me zo eigenlijk weer uitkledenquote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat het toch heen met de wereld
Ja als er vocht uit komt ben je meestal goed bezigquote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van wondjes en zo, maar het is goed als er vocht uit komt toch?
mijn MI's van jou...quote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had uiteraard ook in m'n oma-nachtpon kunnen blijven zitten... Ach ja
Kijk Dames, zo kan het ookquote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga me zo eigenlijk weer uitkleden
Dat bedoel ikquote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als er vocht uit komt ben je meestal goed bezig
[/hele slechte]
Het is niet allemaal rozegeur en wodkalimequote:
Dat heb ik vanmorgen gedaan en toen ben ik weer in bed gaan liggenquote:
Lui varkenquote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
Dat heb ik vanmorgen gedaan en toen ben ik weer in bed gaan liggen
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga me zo eigenlijk weer uitkleden
Wat een schatje.quote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet eigenlijk dingen doen, maar hij ligt zo lief enzo
Jaquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo één heb ik er ook!
[ afbeelding ]\
Tja. Het leven is hard. Je kunt nu geen kant meer op...quote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo één heb ik er ook!
[ afbeelding ]\
quote:
Het leven is furry bedoel jequote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Tja. Het leven is hard. Je kunt nu geen kant meer op...
quote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo één heb ik er ook!
[ afbeelding ]\
quote:
ik zie dat ik mijn voorgenomen reactie achterwege kan laten.quote:
quote:
Er kan nooit genoegquote:Op maandag 8 november 2010 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nu weten we het wel met de oversized's
quote:
quote:
Agenda's trekken en msn aanslingeren?quote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we moeten nog even een datum prikken..
Ja dan moet ik me eerst onder biggel vandaan zien te krijgenquote:Op maandag 8 november 2010 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Agenda's trekken en msn aanslingeren?
Ik zie je wel verschijnenquote:Op maandag 8 november 2010 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan moet ik me eerst onder biggel vandaan zien te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |