BloodyPen ik heb nogal wat Personal Development trainers gehad. En ik doe mijn happy dance dus volgens de techniek van visualiseren. Je beweegt nog je pink niet. Nou ja ik wel want ik tik volgens het Schoevers 10 vingers systeem. Maar ik ga echt niet dansen met mijn stramme spieren op de weinig flexibele plavuizen vloer.quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef BloodyPen het volgende:
@ caroline? Happy dance? Als ik moet dansen wordt het waarschijnlijk een breakdance achtig iets en ik wil zo smorgens vroeg niet iets omkicken want dan ben ik de rest van de dag helemaal niet meer te genieten.
Ik heb het ook niet over wat goed en slecht isquote:Op maandag 8 november 2010 09:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn wel nog wat dingen mis met de layout met betrekking tot het kiezen van je eigen kleur van je posts en de citaten. Ook citaten met spoilers erin in een post met een spoiler geeft onverwachte effecten bij dubbelklikken.
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 8 november 2010 09:49 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Hahaha. Had gekund, had gekund. Mijn broer heeft contacten die contacten hebben... ddat wil je niet weten (en ik ook niet). Nee ik woon in een matig geisoleerd vakantiehuis zonder cv en zonder gaskachel die half oktober geleverd zou worden maar er nog steeds niet is en ik hoor ook niets van die loser van een geldwolf die zich niet om zijn huurders bekommert
Ik ook. Dacht dat ik geklikt had op de R&P SCquote:Op maandag 8 november 2010 09:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dit wel het juiste topic was.
Met meer dan 3 posts per dag? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Dacht dat ik geklikt had op de R&P SC
Die gaan niet zo snel. 2 post per dag is max.quote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik ook. Dacht dat ik geklikt had op de R&P SC
Weet ik veel! Daar kom ik nooit! En ik weet ook niet wie er tikkenquote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Met meer dan 3 posts per dag? Ik dacht het niet.
Zoiets zei Q ja. Maar dat weet ik toch niet Bengeltjequote:Op maandag 8 november 2010 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die gaan niet zo snel. 2 post per dag is max.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die gaan niet zo snel. 2 post per dag is max.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Met meer dan 3 posts per dag? Ik dacht het niet.
3 mensen ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik veel! Daar kom ik nooit! En ik weet ook niet wie er tikken
zie ik eruit als een Aluhoedjedrager?quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Heb je die UFO geruchten niet gehoord HeatWave?
Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?quote:Op maandag 8 november 2010 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zie ik eruit als een Aluhoedjedrager?.
Strikvraagquote:Op maandag 8 november 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?
Jij hebt dan ook andere dingen aan je hoofd.quote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef Tally het volgende:
Weet ik veel! Daar kom ik nooit! En ik weet ook niet wie er tikken
Zoiets zei Q ja. Maar dat weet ik toch niet Bengeltje
Dat is voor de meesten al genoeg reden om daar te blijven posten.quote:
je mag best liegen dat ik er zo uitzie hoorquote:Op maandag 8 november 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?
Weekend was goed, werk is nu wat minder. Wegens ziekte ben ik vandaag even andere afdeling aan het helpen maar tevens ook nog mijn eigen werkzaamheden aan het doen.quote:
Verschrikkelijke ochtendhumeur, en niet zo lekker in mijn velquote:
Weet ik, ik probeer het ook welquote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze Flippiee. Denk happy thoughts en je voelt je meteen een stuk beter!
Die verkochten ze daar ook dus gekocht jaquote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef BloodyPen het volgende:
@ caroline? Happy dance? Als ik moet dansen wordt het waarschijnlijk een breakdance achtig iets en ik wil zo smorgens vroeg niet iets omkicken want dan ben ik de rest van de dag helemaal niet meer te genieten.
@ Flippiee, koffie good start. Vergeet je stroopwafel niet!
je start toch geen dag goed zonder stroopwafel?
quote:
Gelukkig dat je vrouw bent want die kunnen dat goed.quote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Weekend was goed, werk is nu wat minder. Wegens ziekte ben ik vandaag even andere afdeling aan het helpen maar tevens ook nog mijn eigen werkzaamheden aan het doen.
Dus weer lekker multitasken.
Haai Flipsquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschrikkelijke ochtendhumeur, en niet zo lekker in mijn vel
[..]
Weet ik, ik probeer het ook wel
[..]
Die verkochten ze daar ook dus gekocht ja
[..]
En hooi Yuki
en Solique![]()
Mogguhquote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef Spezza19 het volgende:
*GAAP*![]()
Altijd irritant, mensen die 's ochtendsvroeg aanbellen, maar dan zonder een briefje of belletje weer weggaan..... Nu wil ik weten wie er voor mijn deur stond net....
Toch maar tijd voor een camera bij de deur.... kan ik het vanuit bed zien....
Balenquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Weekend was goed, werk is nu wat minder. Wegens ziekte ben ik vandaag even andere afdeling aan het helpen maar tevens ook nog mijn eigen werkzaamheden aan het doen.
Dus weer lekker multitasken.
Hoi Flipsquote:
Zit gelukkig wel achter een plek met 2 schermen dus het valt mee.quote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef caroline88 het volgende:
Gelukkig dat je vrouw bent want die kunnen dat goed.
Oh nee. Pechvogel
Overleef vandaag wel, heb ergere dingen mee gemaakt.quote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Balensucces dan maar vandaag!
Wel leuke dingen gedaan dus, dit weekend?
Morgen Friend ik was er al hoor, alleen vaker weg dan aanwezigquote:Op maandag 8 november 2010 10:29 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen Flippiee
En Yuki je inbox is vol (as usual)
Hihiquote:
Heb al tig berichten weggegooid, maar hij blijft op 100%quote:Op maandag 8 november 2010 10:29 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen Flippiee
En Yuki je inbox is vol (as usual)
Ook definitief verwijderd?quote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al tig berichten weggegooid, maar hij blijft op 100%
Goed geregeld!quote:Op maandag 8 november 2010 10:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit gelukkig wel achter een plek met 2 schermen dus het valt mee.
quote:
je verwijderde berichten map leegmakenquote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al tig berichten weggegooid, maar hij blijft op 100%
quote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef missbehavin het volgende:
![]()
![]()
Pfff uitstrijkjes op de maandagmorgen..al die polonaise aan mijn doos
jaquote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
joejoe! Lekker weekend gehad met jr.?
quote:
quote:
Bel je lover maarquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
Wil er iemand ruzie trouwens? Ik ben op oorlogspad.
Wat is er Schoonheid?quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
Zo kennen we je helemaal niet?quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
Het gaat onwijs goedquote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook andere dingen aan je hoofd.![]()
Gaat goed vernam ik via andere profieldingetjes.
quote:
Ja, wat een Slijmbalquote:
Volgens mij heeft Spezza zich zojuist gemeldquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:De inbox van yuki is vol
Hi babequote:
Ik wel. Kom maar op.quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB en Rival![]()
![]()
Hoe was je weekend MissB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik rol alweer van de bank, muts!
Ja weekend was top, maar hoe kon dat ook anders, zoals wij het ingeluid hebben vrijdag![]()
Heb jij je nog vermaakt met je vriend Passoa?Had je nog gesmst maar bedacht me later dat je niet terug kon smsen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Eigenlijk wil ik een deur uit zn voegen trappen. Maar daar ben ik niet sterk genoeg voor. En dat is stiekem ook best wel zonde. Het is behelpen hoor.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Spezza zich zojuist gemeld
quote:
we zijn er voor je hoor... tot de lunch dan iigquote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk wil ik een deur uit zn voegen trappen. Maar daar ben ik niet sterk genoeg voor. En dat is stiekem ook best wel zonde. Het is behelpen hoor.
Ze hebben het niet eens allemaal opgemaakt, wat vind je daar nou van?quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja weekend was top, maar hoe kon dat ook anders, zoals wij het ingeluid hebben vrijdag![]()
Heb jij je nog vermaakt met je vriend Passoa?Had je nog gesmst maar bedacht me later dat je niet terug kon smsen.
Mission accomplishedquote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben het niet eens allemaal opgemaakt, wat vind je daar nou van?
Ja, stoute layoutquote:Op maandag 8 november 2010 10:43 schreef L-E het volgende:
Waarom quote ik twee keer? Achterlijke schlemiele kutlayout, verdomme.
Je faalt zelf, maar het ligt aan de layout natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:43 schreef L-E het volgende:
Waarom quote ik twee keer? Achterlijke schlemiele kutlayout, verdomme.
Dus Passoa dan maar Ezechielk?quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schandalig, eerst zeuren erom... Leuk feestje gehad?
Ja maar wij hebben sowieso moeite met naar de Mac rijden hequote:Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mission accomplished![]()
Ik was onderweg naar purm en kreeg toen smsje dat ik eerst mocht beginnen met taxi spelen, dus ik begon wat later met mijn innige relatie met vriendje Passoa![]()
Ik kon wel terugsmsen maar ik lag toen echt al diep en dan ook echt diep in coma. Was zo moe gisteren na het zwemmen en drinken enz. Had al moeite met rijden van het zwembad naar de Mac
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben sowieso moeite met naar de Mac rijden he
Hmmm kan ik niet nu meer met je PMen ook.quote:Op maandag 8 november 2010 10:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet hoe de PMbox werkt ja
Raar ding
quote:
Dat snap ik zelf ook wel hoor, dat het aan mij ligt. Jezus.quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je faalt zelf, maar het ligt aan de layout natuurlijk
Hahahaha, zeker weten. Weer eentje die eigenlijk dunnetjes overgedaan moet worden!quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schandalig, eerst zeuren erom... Leuk feestje gehad?
Ben je op je kop gevallen?quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus Passoa dan maar Ezechielk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |