SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon blijven, dat is de belangrijkste factor van het posten op Fok!
quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef DeKoning. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op zondag 7 november 2010 23:23 schreef DeKoning. het volgende:
Tuurlijk.. kutmuziek als onderwerp in klaagbaak is 99 van de 100 keer een bashtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus bij deze... BASH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was nogal een onpraktische typo zquingquote:Op zondag 7 november 2010 23:27 schreef zquing het volgende:
Niet mijn muziek naar keuze, maar technisch wil het welleens goed inelkaar zitten zit het bijna altijd goed in elkaar
Tevens het gemiddelde metal publiekquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef 92Merel het volgende:
Het is te luid, te ruig, trekt de meeste mensen niet.
Het is natuurlijk een non argument omdat heel veel trance/dance ook heel goed in elkaar zit.quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Catkiller het volgende:
Technisch veel beter in elkaar kan ik ook niks mee, alsof ik enig besef heb hoeveel snaren die kerel heeft moeten laten bewegen om een geluidje te maken
éénquote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Catkiller het volgende:
Technisch veel beter in elkaar kan ik ook niks mee, alsof ik enig besef heb hoeveel snaren die kerel heeft moeten laten bewegen om een geluidje te maken
Misschien luister je al metal, maar weet je het nog nietquote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rock vind ik nog leuk, metal daarentegen
Zie deze man zichzelf bijzonder vindenquote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Het is anders. Het klootjesvolk houdt niet van anders... vinden ze maar gek. Die mensen zijn gewoon gelukkig met de radio en simpele muziek waarbij ze niet na hoeven denken. Laat ze lekker.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zie deze man zichzelf bijzonder vinden![]()
.
Goed verwoord.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef Tovenaar. het volgende:
Metal, prima muziek, maar dat is natuurlijk relatief
quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef StevenPaul het volgende:
wel geile clip met die twee meisjes later.
Nah. Ne-Yo vergelijken met Soulja Boy ook echtquote:
Stop met het verpesten van dit topicquote:
Nee, ik vind 't nietsquote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef StevenPaul het volgende:
wel geile clip met die twee meisjes later.
SouljaBoy is een held, die shit is zo verschrikkelijk commercieel dat ik 't tof vindquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah. Ne-Yo vergelijken met Soulja Boy ook echt!
nou weet je hiphop en zo is ook gaarquote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef zquing het volgende:
[..]
SouljaBoy is een held, die shit is zo verschrikkelijk commercieel dat zelfs ik 't tof vind
Dat zijn jouw woordenquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
nou weet je hiphop en zo is ook gaarecht een hekel aan
Wat is daar leuk aan, serieusquote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef zquing het volgende:
Trouwens, metalconcerten zijn wel tof. Maar alleen omdat ik dan een beetje kan pitten
niet mee eens , het gaat erom wat jij leuk vind, jij vind toch ook de ene sport leuker dan de anderquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Shispeed het volgende:
mensen die andermans muziekstijl afkraken zijn geen muziekliefhebbers!![]()
echte muziekliefhebbers kunnen luisteren naar muziek zonder alles meteen in hokjes te plaatsen en bepaalde muziekstijlen als minderwaardig neer te zetten. het gaat om de creativiteit en het gevoel, en niet om of er nou een dikke bas doorheen gaat of gezongen wordt door een grote neger
Pitten kan wel leuk zijn om te zien, maar soms heb je van die kleine zaaltjes met een paar metalbands en dan gaan er mongolen door de hele zaal pitten. Very, very, annoying.quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef zquing het volgende:
Trouwens, metalconcerten zijn wel tof. Maar alleen omdat ik dan een beetje kan pitten
Hou 't dan een beetje vooraan en sociaal voor de mensen die dat niet willen inderdaad. En gothics moeten verboden worden in een pitquote:Op zondag 7 november 2010 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Pitten kan wel leuk zijn om te zien, maar soms heb je van die kleine zaaltjes met een paar metalbands en dan gaan er mongolen door de hele zaal pitten. Very, very, annoying.
ja maar dan is de andere sport toch ook niet een minderwaardige sport, jij vind hem alleen minder boeiend, maar andere mensen hebben er juist weer heel veel plezier aan. en zo is het ook met muziekquote:Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
niet mee eens , het gaat erom wat jij leuk vind, jij vind toch ook de ene sport leuker dan de ander
rassistquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Shispeed het volgende:
echte muziekliefhebbers kunnen luisteren naar muziek zonder alles meteen in hokjes te plaatsen en bepaalde muziekstijlen als minderwaardig neer te zetten. het gaat om de creativiteit en het gevoel, en niet om of er nou een dikke bas doorheen gaat of gezongen wordt door een grote neger
maar je mag toch zeggen wat je vindquote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja maar dan is de andere sport toch ook niet een minderwaardige sport, jij vind hem alleen minder boeiend, maar andere mensen hebben er juist weer heel veel plezier aan. en zo is het ook met muziek
Terechte klacht, metal is ondergewaardeerd.quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef DeKoning. het volgende:
Waarom kan niemand dit waarderen?![]()
Die gitaarpartijen/technieken kunnen beheersen daar ben je jaren mee bezig, en het zit technisch veel beter in elkaar als de gemiddelde dj die maar een paar knopjes indrukt om een melodie te criëren. Daarnaast zijn de zangers in de 'Metal-wereld' van hoogstaand niveau en zijn er maar weinig mensen die de strot hebben van een dinosaurus.
Mensen, wat is het probleem?
Hoewel bij metal heb ik 't minder, want dan ga ik primair voor de pit en niet voor de muziek en dan is 't voornamelijk melige agressiviteit. Maar wanneer de muziek goed is, je lekker staat te springen, beetje ruimte probeert te maken en merkt dat steeds meer mensen hetzelfde proberen dan gebeurt het vanzelf. Het hele plaatje klopt dan.quote:Op zondag 7 november 2010 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik vraag me af; wat is daar leuk aan?
Ik moest lachen, maar volgens mij was het niet om te lachen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoewel bij metal heb ik 't minder, want dan ga ik primair voor de pit en niet voor de muziek en dan is 't voornamelijk melige agressiviteit. Maar wanneer de muziek goed is, je lekker staat te springen, beetje ruimte probeert te maken en merkt dat steeds meer mensen hetzelfde proberen dan gebeurt het vanzelf. Het hele plaatje klopt dan.
Ook is 't wel handig om die lastige kutfotograven voor 't podium weg te krijgen, zodat die plaatsen kunnen worden gebruikt door mensen die komen voor de muziek
het was wel een enigzins serieus bedoelde post om je te proberen te informeren over de lol achter een pit inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar volgens mij was het niet om te lachen.
Waarom moeten ze verboden worden?quote:Op zondag 7 november 2010 23:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Hou 't dan een beetje vooraan en sociaal voor de mensen die dat niet willen inderdaad. En gothics moeten verboden worden in een pit
Of erger, ze hebben ooit in hun leven een metal liedje gehoord en daar baseren ze hun mening (want alle liedjes zijn hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2010 23:54 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Terechte klacht, metal is ondergewaardeerd.
Wat ik helemaal irritant vind, zijn mensen die er helemaal niks vanaf weten, die gaan roepen dat metal talentloze herrie is...
quote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik heb niet eens zoveel tegen metal en ben het ook met shispeed eens, maar omdat metalheads mijn raptopic in kwamen is hier wat DMX voor je topic:
Ik heb er een keer eentje met zijn camera de pit uit zien vluchten, die was niet zo blijquote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoewel bij metal heb ik 't minder, want dan ga ik primair voor de pit en niet voor de muziek en dan is 't voornamelijk melige agressiviteit. Maar wanneer de muziek goed is, je lekker staat te springen, beetje ruimte probeert te maken en merkt dat steeds meer mensen hetzelfde proberen dan gebeurt het vanzelf. Het hele plaatje klopt dan.
Ook is 't wel handig om die lastige kutfotograven voor 't podium weg te krijgen, zodat die plaatsen kunnen worden gebruikt door mensen die komen voor de muziek
Ik heb er ooit "perongeluk" 1tje in de pit getrokkenquote:Op maandag 8 november 2010 00:09 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik heb er een keer eentje met zijn camera de pit uit zien vluchten, die was niet zo blij
Ik luister naar de muziek wat mij aanspreekt en over het algemeen heb ik niet veel met metal. Heb wel wat van andere geluisterd, maar op één of andere reden komt het naar mijn mening toch weer cliché over. Niet alleen de muziek, maar ook het imago. De zanger die door de muziek schreeuwt i.p.v. gewoon zingt. En waarom? Het komt niet stoer of mannelijk over. Ook opvallend dat de meeste bandleden zo'n standaard metalheaduiterlijk hebben. Nu weet ik dat het vooral om de muziek gaat, maar ik zou het wel tof vinden als er ook bands waren met bandleden die een eigen stijl hebben. Je kunt er ook mannelijk uitzien zonder lang haar, baard en een norse blik.quote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Shispeed het volgende:
Dan overleeft een goedkoop cameratje het eerder dan een dure SLR denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 00:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb er ooit "perongeluk" 1tje in de pit getrokkenOok ben ik zelf een keer met mn dronken hoofd en camera in een pit gesprongen om foto's te maken
Aardig wat metalbandjes met artiesten zonder lang haar en een baard hoor en een eigen stijl hoorquote:Op maandag 8 november 2010 00:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik luister naar de muziek wat mij aanspreekt en over het algemeen heb ik niet veel met metal. Heb wel wat van andere geluisterd, maar op één of andere reden komt het naar mijn mening toch weer cliché over. Niet alleen de muziek, maar ook het imago. De zanger die door de muziek schreeuwt i.p.v. gewoon zingt. En waarom? Het komt niet stoer of mannelijk over. Ook opvallend dat de meeste bandleden zo'n standaard metalheaduiterlijk hebben. Nu weet ik dat het vooral om de muziek gaat, maar ik zou het wel tof vinden als er ook bands waren met bandleden die een eigen stijl hebben. Je kunt er ook mannelijk uitzien zonder lang haar, baard en een norse blik.
Overigens sta ik wel open voor tips en als iemand een band kent waarbij die clichés niet aanwezig zijn, hoor ik dat graag.
Ik deed 't natuurlijk wel met mn DSLR, echt die dingen moet ik niet meer meenemen naar concerten waarvan ik weet dat ik los ga. Sta je beetje daar met je DSLR in je hand te zwaaien vanaf de hekjes om even later de pit in te springenquote:Op maandag 8 november 2010 00:25 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dan overleeft een goedkoop cameratje het eerder dan een dure SLR denk ik
Muziektechnisch zit veel metal goed in elkaar, maar dat is eigenlijk interessanter voor mensen die daar echt op letten dan voor mensen die muziek luisteren. Ik luister geen muziek om te kijken welke muziektheorieen in het bepaalde stuk verwerkt zijnquote:Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef Merkie het volgende:
De beste muziek zit simpel in elkaar. Of denk je dat Jack White tientallen jaren heeft gedaan om het riffje van Seven Nation Army in elkaar te flanzen? Nee. Less is more. En metal is gewoon herrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |