Nee nog niet, ik wil dat over een jaar of anderhalf gaan doenquote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die ervaring hebben met de kennismakingsdagen van het KCT?
Heb je dan een jaar contract of echt per maand?quote:Op maandag 8 november 2010 15:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
25 euro in de maand.. onbeperkt sporten, wil eigenlijk naar een andere sportschool, het begint te druk te worden met oude mensen
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die ervaring hebben met de kennismakingsdagen van het KCT?
Per maand.quote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je dan een jaar contract of echt per maand?
Ik ben 99% zeker dat hij zichzelf wilt inschrijven.. dus, veel succes en misschien tot over een paar jaar!quote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?
Inderdaad, Vronsky. Ik speel al een tijd met de gedachte om te solliciteren bij de landmacht als ik mijn master heb gehaald. Onderaan de ladder beginnen heb ik nooit serieus overwogen, de KMA leek me voor mij verstandiger. Nu zijn er dus bijna geen vacatures meer over, behalve bij (onder andere) het KCT.quote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?
Wat bedoel je daarmee precies? Kom je daarna niet veel verder?quote:Nja.. houd er rekening mee dat je bij het KCT als officier dus gewoon groepscommandant bent.
Dan zou ik eventueel in februari 2012 instromen, mochten er komende zomer weer vacatures vrijkomen?quote:Want je zou ook in de zomer van 2011 bij de lumb of kmars kunnen solliciteren als voorbereiding.
Je hebt tot je 30ste, maar je moet gewoon zo goed voorbereid zijn dat je het gewoon gaat halen.. als je het niet haalt om iets dat niet medisch is.. kom je dus ook nooit meer terug.quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben 23, ik hoop mijn master in mei af te ronden (officieel heb ik tot juli, maar ik heb geef wat meer gas).
[..]
Wat bedoel je daarmee precies? Kom je daarna niet veel verder?
[..]
Dan zou ik eventueel in februari 2012 instromen, mochten er komende zomer weer vacatures vrijkomen?
Oke, ja logies maar dacht toch ff vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, Vronsky. Ik speel al een tijd met de gedachte om te solliciteren bij de landmacht als ik mijn master heb gehaald. Onderaan de ladder beginnen heb ik nooit serieus overwogen, de KMA leek me voor mij verstandiger. Nu zijn er dus bijna geen vacatures meer over, behalve bij (onder andere) het KCT.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer het begint te kriebelen. De kans dat je het haalt is klein, maar het is wel een uitdaging, en daar ben ik niet vies van. Ik heb ook begrepen dat het relatief gemakkelijk is om na een aantal jaar vanuit het KCT door te stromen naar de KMA om alsnog officier te worden.
nicequote:
KCT bedoel je? Ik heb wat oude topics nagelezen, en als ik dan lees van mensen die zich slecht voorbereiden op de kennismakingsdagen, dan denk ik: wat doe je daar dan?quote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Je hebt tot je 30ste, maar je moet gewoon zo goed voorbereid zijn dat je het gewoon gaat halen.. als je het niet haalt om iets dat niet medisch is.. kom je dus ook nooit meer terug.
Anders is het gewoon zonde van je tijd naar mijn mening :/.
Dat is toch logisch, dat is altijd zo (met het verschil dat KCT'ers minimaal korporaal zijn)?quote:En nee, je komt daarna wel verder, maar houd er dus gewoon rekening mee dat zo'n ploeg bestaat uit korporaals, sergeanten en onder leiding van een officier.
Ja.. als je de ECO niet haalt als burger kan je gewoon ergens anders heen omdat je dan al je AMO hebt gehaald (Is nieuw), maar je kan daarna dus nooit meer voor de groene pet gaan tenzij het dus om een medische reden is.quote:Op maandag 8 november 2010 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
KCT bedoel je? Ik heb wat oude topics nagelezen, en als ik dan lees van mensen die zich slecht voorbereiden op de kennismakingsdagen, dan denk ik: wat doe je daar dan?
Ik heb wel gelezen dat er mogelijkheden zijn voor mensen die de ECO niet halen maar wel de AMO hebben gehaald.
[..]
Dat is toch logisch, dat is altijd zo (met het verschil dat KCT'ers minimaal korporaal zijn)?
haha die ken ik nog van vroegahhquote:
Welke lieden hebben jouw woning gebouwd?quote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef m.k het volgende:
zal ik ff schreeuwen dan, vuile vieze t#ring bouwvakkers met hun k#t mentaliteit!!! honden zijn het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |