Heldquote:Op zondag 14 november 2010 14:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zet vanavond weer een bordje neer voor iedereen hoor.
quote:Op zondag 14 november 2010 11:45 schreef El_Borracho het volgende:
De duo's en dansen in spoiler:eldrick weer modernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
als ze eruit gaan vandaag of 1 van de 2quote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Franneh het volgende:
Waarom dansen Floris en Lise nou weer zo iets he.
Maar daar kun je zelf wat aan doen! SMS-en SMS-en SMS-en! Althans volgens de presentatoren van de showquote:Op zondag 14 november 2010 14:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als ze eruit gaan vandaag of 1 van de 2
dan ben ik klaar met het programma
maar stel dat ik ga smsen en krijgen we alsnog te horen dat ze eruit moetenquote:Op zondag 14 november 2010 15:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar daar kun je zelf wat aan doen! SMS-en SMS-en SMS-en! Althans volgens de presentatoren van de show
Ja howww, als we zo gaan beginnen kunnen we het hele programma wel opdoeken natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar stel dat ik ga smsen en krijgen we alsnog te horen dat ze eruit moeten
dan heb ik voor niks gesmst
don't hate mequote:Op zondag 14 november 2010 15:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja howww, als we zo gaan beginnen kunnen we het hele programma wel opdoeken natuurlijk![]()
* IbeBen heeft nog nooit gesmst naar SYTYCD
Precies.quote:Op zondag 14 november 2010 15:21 schreef IbeBen het volgende:
Nee, je kan toch niet op tegen de tiener-groupies die 20x smsen per avond bedoel je
ze geilen op badboys zoals Eldrickquote:Op zondag 14 november 2010 15:36 schreef Franneh het volgende:
[..]
Precies.
Die geilen toch alleen maar en kijken niet naar het dansen.
Dat blijkt wel Chico vs. Eldrick.
Mijn doos is weer leeg trouwens.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 15:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze geilen op badboys zoals Eldrick
en daarom is chico eruitquote:
Deze combi klinkt uh, apart.quote:Op zondag 14 november 2010 15:36 schreef Franneh het volgende:
Toastjes in da housequote:
Je doos is nog niet leeg genoeg volgens PM-systeemquote:Op zondag 14 november 2010 15:36 schreef Franneh het volgende:
[..]
Precies.
Dat blijkt wel Chico vs. Eldrick.
Ik zag het, mijn fout.quote:Op zondag 14 november 2010 16:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je doos is nog niet leeg genoeg volgens PM-systeem
quote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zag het, mijn fout.
Mijn doos is nu nog maar voor 3% gebruikt.
Eldrick zorgt wel voor een 100% gevulde doos zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zag het, mijn fout.
Mijn doos is nu nog maar voor 3% gebruikt.
De doos van zijn ex vriendin was aardig gevuld in ieder geval aangezien kind.quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eldrick zorgt wel voor een 100% gevulde doos zeker?
Wink, wink, nudge, nudge, say no more say no more!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |