Dat weet ik, maar ik zou liever hebben dat het tot het einde aan deels bij de jury blijft, zoals het gaat tót aan de top 10 idd. En ik snap dat ze dat niet willen en waarom, maar ik baal gewoon dat een Chico eruit ligt terwijl een Enora verder mag in deze competitie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De beslissing ligt ook deels bij de jury..... tot aan de top 10.
Daarna is het aan het publiek en kan de jury hooguity nog sturen.
ADHBquote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft Lorenzo een ADHD-achtig iets?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik verdenk LorenzoDie zag Chio als ergste concurrent. Hij heeft sabotaaaage gepleegd
Daar heb je gelijk in. Iedereen heeft zn favoriet, maar Chico had meer verdiend dan waar tie nu is gekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Het zal toch nooit goed zijn met de uitslag - als de jury alsnog besluit wie eruit gaat, dan maken ze de verkeerde beslissing omdat jouw favoriet er dan misschien alsnog kan uit ligt. Er zijn altijd wel mensen die ontevreden zijn met de manier waarop de uitslag wordt bepaald.
Chico was niet mijn favoriet, maar hij had zeker een plaats in de top 3 verdiend.
Vind haar maar zozo. Ik kan haar en Lisa niet goed uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:47 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Ik zie Raquel naast Natascha =p wist niet dat ze eerste seizoen ook meegedaan had.
Vind het erg jammer dat zij er al uit ligt, na haar schitterende performance afgelopen zondag.
omdat ze lekker isquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zou liever hebben dat het tot het einde aan deels bij de jury blijft, zoals het gaat tót aan de top 10 idd. En ik snap dat ze dat niet willen en waarom, maar ik baal gewoon dat een Chico eruit ligt terwijl een Enora verder mag in deze competitie.
Laat Floris maar winnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nu Chico eruit ligt hoop ik dat Lorenzo wint.
Bij de vrouwen zal het gaan tussen Natascha en Lise denk ik
Floris had er wat mij betreft gisteren al uitgelegen. Vind ik de minst karaktervolle danser.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Laat Floris maar winnen
of anders Natascha of Lise
De ene is blond en belgisch, de ander donker en nederlandsquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind haar maar zozo. Ik kan haar en Lisa niet goed uit elkaar halen.
Lise is kleiner dan Nataschaquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene is blond en belgisch, de ander donker en nederlands
Als hij danst? Dan kijk je zeker naar iemand anders dan mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Floris had er wat mij betreft gisteren al uitgelegen. Vind ik de minst karaktervolle danser.
Ik vind hem juist veel karakter hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Floris had er wat mij betreft gisteren al uitgelegen. Vind ik de minst karaktervolle danser.
Nee, geef mij maar 1x minder hiphop per week en een andere dans er weer voor terug zoals broadwayquote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef Migwi het volgende:
Het is een belspelleke, dus dan denk ik dat Lorenzo of Enora wint.
Enora gewoon omdat ze zo gruwelijk lekker is en Lorenzo, nuja, hij heeft gewoon iets.
Maar goed, mij zal het aan mn reet roesten, zolang ze maar nog veel hip hop doen en weinig ballroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwe koppels:en hun dans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door NouMooiNiet op 12-11-2010 09:05:13 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zou dit overigens in spoiler tags moeten, meer bepaald het vertrek van Chico in de TT? (wil het best nog aanpassen hoor) De uitzending verloopt in Nederland en België toch gelijktijdig? Mensen die SYTYCD volgen zijn dan automatisch op de hoogte.
[ Bericht 10% gewijzigd door El_Borracho op 11-11-2010 18:25:20 ]the pleasure - the privilege is mine
volgende week de 21e (weet ik niet zeker) en de 28equote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Op een gegeven moment gaan ze toch twee dansen doen?
Is dat vanaf volgende week? (niet as zondag, maar de 28e dus)
Dat Stefano een betere danser is dan Eldrick, daar ga ik mee akkoord. Stefano als persoon ligt me niet. Hij gaat zelden of nooit akkoord met de negatieve punten van de jury; onder meer de opmerking dat hij niet mannelijk genoeg danst: in dans is het nu eenmaal vaak zo dat mannen een "macho"rol moeten neerzetten, maar soms heb ik de indruk bij Stefano dat hij geleid wordt door de vrouw. Zo bijvoorbeeld zondag tijdens het repetitiefilmpje liet hij de choreografe vallen ... Hij lijkt me nogal respectloos zoals hij bij een eerdere dance for your life een salto deed "als het moet dan doe ik het" en hij beschouwde hiphop niet als hoogwaardig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:54 schreef megamandy het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo zit te haten op Stefano. Niet echt haten natuurlijk maar jullie snappen wat ik bedoel. Hij is een veel betere danser dan bijvoorbeeld Elderick en als ik moest kiezen met wie ik een week zou moeten omgaan zou ik het ook weten.
Tja dat lag meer aan hun choreo dan aan Chico zelf denk ik..quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:54 schreef Kyara het volgende:
Ik heb Chico gister ook in tvoh gezien maar vond dat maar matig hoor.
Ben benieuwd morgen. Ik hoop nog steeds Hettie en Eldrick er uit maar dat hoopte ik vorige week ook al.
Jup, waren Angelo, Louis en Chico van sytycd. De vierde persoon kon ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:47 schreef L-E het volgende:
Louis van seizoen 2009 danste ook in TVOH. En ik vroeg me heel even af of ik Angelo daar ook zag, maar dat werd me niet duidelijk.
Klopt, die choreo deed de dansers geen recht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tja dat lag meer aan hun choreo dan aan Chico zelf denk ik..
Die bedoel ik ook,sorryquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:40 schreef Pheno het volgende:
Natasha wel. Sacha de Boer doet niet mee
Dat laten vallen kan werkelijk iedereen gebeuren dat heeft daar nou echt werkelijk niets mee te maken, en neem maar van mij aan dat hij tijdens zijn opleiding geleerd heeft om te partneren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:12 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat Stefano een betere danser is dan Eldrick, daar ga ik mee akkoord. Stefano als persoon ligt me niet. Hij gaat zelden of nooit akkoord met de negatieve punten van de jury; onder meer de opmerking dat hij niet mannelijk genoeg danst: in dans is het nu eenmaal vaak zo dat mannen een "macho"rol moeten neerzetten, maar soms heb ik de indruk bij Stefano dat hij geleid wordt door de vrouw. Zo bijvoorbeeld zondag tijdens het repetitiefilmpje liet hij de choreografe vallen ... Hij lijkt me nogal respectloos zoals hij bij een eerdere dance for your life een salto deed "als het moet dan doe ik het" en hij beschouwde hiphop niet als hoogwaardig.
Verder maakt het me helemaal niet uit dat iemand homo dan wel hetero is maar ik vind niet dat je er in 2010 zo een punt van moet maken, zeker niet in Vlaanderen of Nederland waar homo's door de meerderheid van de bevolking aanvaard zijn. Op deze manier komt hij bij mij over als iemand die door het homo zijn nog wat extra stemmen wil ronselen bij de homogemeenschap "kijk naar mij, ik kom op voor jullie".
[ Bericht 20% gewijzigd door Tha_Erik op 14-11-2010 14:18:00 ]the pleasure - the privilege is mine
quote:Op zondag 14 november 2010 11:45 schreef El_Borracho het volgende:
Had je dat nou niet heel ff in een spoiler kunnen plempenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 9% gewijzigd door Tha_Erik op 14-11-2010 14:18:09 ]
Dit.quote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Had je dat nou niet heel ff in een spoiler kunnen plempen?
Ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 14:10 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het altijd leuker om verrast te worden.
Uiteraard.quote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ook
Hoi Franneh![]()
Jij bent vanavond weer verantwoordelijk voor de partymix he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |