quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lullig, maar ze ging niet hiphoppen met salto's toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik moest ook Googlen...quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee.
ik zou zo niet eens weten wie Lise ook alweer is
Nog meer?quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
we horen strax eldricks prive leven
Als je de deurbel hoort, ben ik het.quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hettie gaat eruit, verdomme. En ik heb pudding en mandarijntjes
Dat zou ik ook doen, bij het opkomen ...quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef IbeBen het volgende:
Verloor Lise nu een beetje dr evenwicht bij die intro?
En ze heeft zo een geile panterprint broek aanquote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hettie gaat eruit, verdomme. En ik heb pudding en mandarijntjes
Ja alsof dat zo speciaal is, middelbare scholier zijnquote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Franneh het volgende:
Mooie jurk van Ann.
Godsamme ze moeten kappen met middelbare scholier Floris.
Nohhh. Waar woon jequote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En ze heeft zo een geile panterprint broek aanEn ik heb warme chocolademelk met slagroom
Ja wtf he..quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja alsof dat zo speciaal is, middelbare scholier zijn
Deel even uitquote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En ze heeft zo een geile panterprint broek aanEn ik heb warme chocolademelk met slagroom
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |