en dit.quote:
Ik denk dat Chico achter de coulissen wel getroost wordt straks door Ann hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij vindt Anne het erg van Chico, daar wilde ze vast nog even een tango mee dansen.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Tot volgende week. Same time, same Eldrick.
breedbeeldbeyoncequote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik geef de schuld aan die breedbeeldbeyonce.
So you think you can boycot dus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Franneh het volgende:
Gelukkig heb ik Floris als favo. Als die er volgende week uit gaat dan ga ik so you think boy cotten.
Dat het publiek anders stemt maakt het echt nog niet een probleem met de lijnen,quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef FTWO het volgende:
Probleempje met de lijnen?! De twee van de tango eruit...
Het is ook een programma waar de favo wint. Dat zei Jan toch ook nog. Niks nieuws.quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Migwi het volgende:
Ehm, wat huilt iedereen hier nou?
Het was gewoon een goede uitslag.
Het is geen programma waar de beste danser wint, het is een programma waar de leukste danser wint.
En dat is zeer zeker niet Chico. Zal waarschijnlijk bij de mannen Lorenzo of Floris zijn.
Als het om de beste danser zou gaan zou er geen publiek kunnen stemmen, maar alleen de jury. Maar dat is niet het format, dus ja, jammer dan voor Chico, had ie maar leuker moeten zijn. Punt.
Enne.., An and Chico sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |